SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, klopt dit? Link?twitter:andrewr727 twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 01:58:00Trump: "They put bad things in the exit polls, like 'Donald Trump is a horrible person, do you agree' and a lot of people say sure." reageer retweet
Klinkt als een slechte poll. Maar hij heeft gewonnen, dus maakt het nog uit?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:12 schreef monkyyy het volgende:
Wow, klopt dit? Link?twitter:andrewr727 twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 01:58:00Trump: "They put bad things in the exit polls, like 'Donald Trump is a horrible person, do you agree' and a lot of people say sure." reageer retweet
Vele polls waren vervalst maar niet allemaal. Maar HuffingtonPost is meester trol gekroond.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte poll. Maar hij heeft gewonnen, dus maakt het nog uit?
quote:US President-elect Donald Trump is expected to appoint another Goldman Sachs executive to his administration.
Despite vilifying the Wall Street bank while campaigning, he is tipped to pick Goldman president Gary Cohn to lead the White House National Economic Council.
He would join former colleagues Steven Mnuchin - the incoming Treasury Secretary - and Steve Bannon - the new senior White House adviser.
Mr Trump had said if Hillary Clinton won, she would be the bank's puppet.
In another development, reports suggested that Exxon Mobil CEO Rex Tillerson was being considered for the crucial post of secretary of state.
Hij speelt 11 dimensionele sudoku.quote:Op zaterdag 10 december 2016 05:17 schreef Ulx het volgende:
Willen we meer of minder Goldman Sachs?
Trump in ieder geval meer. Gelukkig krijgt Big Oil ook een post.
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38269257
[..]
Waarom? Het is waar. En de banken beheren practisch alles. Hij kon gewoon speciale interest van de media aannemen maar dat heeft hij niet gedaan. Miljoenen afgekeurd. Waarom? Omdat hij een kandidaat is dat tegen de corrupte overheid is. He doesn't give a fuck om alle elites te roasten in het hol van de leeuw.quote:
Wie gaan geld verdienen? In Amerika is de race to the bottom als 20 jaar verder dan hier. Werknemers verdienen niks, studenten komen met tonnen schuld van college en je hebt als werknemer nauwelijks rechten. En wie hebben dat beleid maar wat graag in stand gehouden? Juist diezelfde CEO's. En nu zitten de zelf aan de knoppen als een kind in een snoepwinkel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:13 schreef Belabor het volgende:
Het bedrijfsleven gaat het stokje overnemen in de VS dus. Trump zal waarschijnlijk ook grotendeels kiezen voor CEO's omdat die zijn taal spreken: zaken doen en geld verdienen.
Benieuwd wat dit gaat betekenen voor de Amerikaanse libertariërs. Misschien vinden die nu toch ook ergens een ingang om wat meer invloed te krijgen.
De VS is al een extreem kapitalistisch land, maat ik denk dat er de komende vier jaar onder Trump nieuwe extremen gaan zien op bijvoorbeeld diplomatiek gebied. Of dat goed of slecht is valt nog maar te bezien.
De CIA heeft nooit gelogen inderdaad, ze zouden ook nooit Rusland in een kwaad daglicht stellen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:11 schreef Freak188 het volgende:
En de Russen hebben zich dus actief gemengd in de election volgens de CIA. Of zijn ze bij de CIA ook allemaal leugenaars? Wat een puinhoop. Poetin heeft een Field-day met Trump. Vraag me echt af wanneer het besef tot de Amerikaanse bevolking doordringt.
De CIA is inderdaad een liegbeestenclub. De KGB/FSB waar Poetin vandaan komt, doet dat soort dingen nooooooooooit natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:31 schreef tochnietweer het volgende:
[..]
De CIA heeft nooit gelogen inderdaad, ze zouden ook nooit Rusland in een kwaad daglicht stellen.
Hoe kom je er precies bij dat Trump geen donaties heeft aangenomen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 06:41 schreef KarenDW het volgende:
[..]
Hij speelt 11 dimensionele sudoku.
Hij houd z'n vijanden dichtbij zodat ze niet kunnen plotten tegen hem. Hij heeft 0% donaties aangenomen terwijl Hillary en Bernie miljoenen hebben aangenomen van de banken.
Waarom zou de media hem in zo'n enorm slecht licht zetten als de banken hem zouden sponsoren? Niet dus.
[ afbeelding ]
Heeft hij gezegd. En hij eindigde met Believe me!. Dus dan moet het wel zo zijn, nietwaar?quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe kom je er precies bij dat Trump geen donaties heeft aangenomen?
Inderdaad, als je op de ene partij kritisch bent ben je fan van de andere partij. Idioot.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
De CIA is inderdaad een liegbeestenclub. De KGB/FSB waar Poetin vandaan komt, doet dat soort dingen nooooooooooit natuurlijk.
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38273933quote:But Mr Trump's team dismissed the CIA line, saying: "These are the same people that said Saddam Hussein had weapons of mass destruction."
Ironisch. Toen wilde de GOP het wel geloven om de inval in Irak te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:47 schreef tochnietweer het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38273933
Misschien moet Trump de CIA maar opheffen. Je hebt er niks aan en het kost bakken met geld.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:59 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Ironisch. Toen wilde de GOP het wel geloven om de inval in Irak te rechtvaardigen.
Ze praten hem naar de mond of zo? De meeste CEO's zijn niet vies van gore spelletjes om hun doel te halen. Je moet tenslotte wel. Maar ik zie daar dus egoclashes ontstaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:05 schreef antiderivative het volgende:
Het zijn wel allemaal personen die qua karakter ook goed vallen bij Trump.
Uiteraard, die gaan elkaar de tent uitvechten. Maar voorlopig zitten de Trumpfans op een roze wolkquote:Op zaterdag 10 december 2016 10:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze praten hem naar de mond of zo? De meeste CEO's zijn niet vies van gore spelletjes om hun doel te halen. Je moet tenslotte wel. Maar ik zie daar dus egoclashes ontstaan.
Uiteraard, het is maar net hoe gunstig het uitkomt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:59 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Ironisch. Toen wilde de GOP het wel geloven om de inval in Irak te rechtvaardigen.
Toch heb ik meer vertrouwen in de CIA die nog gecontroleerd wordt door de politiek. De russen zullen iedere beschuldiging ontkennen. Net zoals die enorme dopingzaak.
An sich is een soort van zakenkabinet niet eens zo erg, maar de belangen hier zijn niet zo goed gediend lijkt me. Ik mis de CEO van een windmolenfabrikant bijvoorbeeld voor de broodnodige balansquote:Op zaterdag 10 december 2016 05:25 schreef Ulx het volgende:
En nòg een CEO erbij. Dit keer de baas van Dow Chemical.
http://edition.cnn.com/20(...)g-council/index.html
Juist, leuke bilboards verschijnen inmiddels overal..quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Misschien moet Trump de CIA maar opheffen. Je hebt er niks aan en het kost bakken met geld.
Overal? Heb je 'n bron? Ik zou ook wel willen weten wie hiervoor betaald.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:19 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Juist, leuke bilboards verschijnen inmiddels overal..
[ afbeelding ]
Goldman Sachs.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:31 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Overal? Heb je 'n bron? Ik zou ook wel willen weten wie hiervoor betaald.
Het is iets in Macedonie, zou wel een mooi mondiaal affiche zijn denk ik. Goed ook voor de wereld als de wereldmachten samen zouden werken aan een betere wereld.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:31 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Overal? Heb je 'n bron? Ik zou ook wel willen weten wie hiervoor betaald.
Bedankt voor je link!quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Het is iets in Macedonie, zou wel een mooi mondiaal affiche zijn denk ik. Goed ook voor de wereld als de wereldmachten samen zouden werken aan een betere wereld.
Hier de fact check:
http://www.business2commu(...)#K4cGm0yYVpVxJt6K.97
quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:53 schreef Kansenjongere het volgende:
Het vorige deel was 217 en dit is 219. Ik eis een hertelling.
Pubertjes hebben wel vaker gekke idolen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De man is wel een soort godheid voor jou, of niet?
Heb je een paar miljoen klaarliggen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:53 schreef Kansenjongere het volgende:
Het vorige deel was 217 en dit is 219. Ik eis een hertelling.
Ik vind het heerlijk om te zien hoe de CIA niet meer wegkomt met de Irak-oorlog leugen en andere onzin. Dat is uiteindelijk hoe Trump kon gebeuren. De VS heeft jarenlang de kop in het zand gestoken, het heeft de levens verpest van miljoenen mensen op deze planeet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De man is wel een soort godheid voor jou, of niet?
Die gegevens heb je zeker uit de MSM?quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:18 schreef Kansenjongere het volgende:
Beweert Nintex nu serieus dat dit "one of the biggest Electoral College victories in history" is?
Volgens dit lijstje zijn er maar 12 verkiezingen geweest waarbij de president minder electoral votes behaalde (uiteraard procentueel gekeken, want het totale aantal electoral votes is in het verleden veel kleiner geweest), met andere woorden: one of the smallest Electoral College victories in history...
Dat was 13 jaar geleden. Inmiddels hebben al heel wat kopstukken de revue gepasseerd. Zeggen dat de CIA niet meer weg kan komen met de Irak-leugen is nu net zo relevant als zeggen dat Rusland niet meer weg kan komen met hun communisme. That ship has sailed.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om te zien hoe de CIA niet meer wegkomt met de Irak-oorlog leugen en andere onzin.
Als je de aanstellingen van Trump hebt gevolgd zou ik er niet zo zeker van zijn dat er een vreedzame koers gevaren gaat worden.quote:Vergis je niet, Jeb Bush en Rubio werden door exact dezelfde mensen op het paard gezet en we hebben het aan de Trump train te danken dat ze niet gekozen zijn. Vervolgens hebben de NeoCons onderdak gezocht en gevonden(!) bij Hillary Clinton. Zij had Michael Hayden en dat andere tuig de deur moeten wijzen.
Zo dat is wel een hele selectieve selectie. Want die uitspraak betekend dat het de CIA (nog) niet gelukt is om de link met Poetin te leggen. Maar dat het uit Rusland komt is wel zeker. Dus je zou beter moeten weten. Maar goed, het wordt steeds moeilijker om gedraai en gelieg goed te praten.quote:
Niet waar, want ook de ISIS intelligence klopte niet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat was 13 jaar geleden. Inmiddels hebben al heel wat kopstukken de revue gepasseerd. Zeggen dat de CIA niet meer weg kan komen met de Irak-leugen is nu net zo relevant als zeggen dat Rusland niet meer weg kan komen met hun communisme. That ship has sailed.
"We will stop racing to topple foreign regimes that we know nothing about, that we shouldn't be involved with," Trump said. "Instead, our focus must be on defeating terrorism and destroying ISIS, and we will."quote:Als je de aanstellingen van Trump hebt gevolgd zou ik er niet zo zeker van zijn dat er een vreedzame koers gevaren gaat worden.
Trump doet het niet af als een leugen, hij legt alleen op Trumpiaanse wijze uit dat er geen bewijs voor is en de CIA heeft ook nog geen gram bewijs gepresenteerd. Het ligt nogal gevoelig in het Snowden/Assange etc. verhaal dan moet de media mensen als John Schindler gaan gelijk geven die al jaren riepen dat het Kremlin Wikileaks aan het weaponizen was.quote:Trump doet dit verhaal van de CIA af als een leugen, en baseert zich daarbij op inmiddels allang niet meer relevante verhalen uit een al bijna grijs verleden. Dat is geen argument. Dat is zeggen dat je de weersvoorspelling niet gelooft omdat de weerman het twee jaar terug fout heeft gehad. Ik vraag me af hoe hij straks er mee om gaat als die inlichtingendienst hem van informatie moet voorzien over hoe te handelen in het buitenland.
Het systeem is toch ook doorgestoken kaart? Dat heeft Trump toch bewezen? 2.5 miljoen stemmen minder en toch winnen.quote:Boven alles maakt Trump vooral reclame voor zichzelf. Hij dikt de overwinning aan en doet er alles aan om zijn overwinning een eclatante democratische overwinning te laten lijken. Bijzonder, voor iemand die er op voorhand van overtuigd was dat het systeem doorgestoken kaart is. Ook bijzonder om het zo aan te dikken als de popular vote een redelijk significant verlies is en inlichtingendiensten aanwijzingen hebben dat er vanuit het buitenland eenzijdig geprobeerd is te manipuleren. Dat kan dan wel weer afgedaan worden als een "leugen", maar wijzen op de Irak-oorlog is geen steekhoudend argument en overtuigt mij niet. Hij probeert gewoon zijn eigen straatje schoon te vegen.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 12:36:09Reports by @CNN that I will be working on The Apprentice during my Presidency, even part time, are rediculous & untrue - FAKE NEWS! reageer retweet
Had Clinton niet moeten winnen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:48 schreef Freak188 het volgende:
Kom op Nintex. Doe even normaal. De man heeft alles bij elkaar gelogen in de verkiezingen. Ga dat nou niet goedpraten.
En het feit dat ie heeft gewonnen zegt genoeg over het systeem dat dus niet gerigged is.
Nou en? Trump heeft toch gewonnen. Wat maak je je nou druk?quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:50 schreef Nintex het volgende:
[..]
Had Clinton niet moeten winnen?
Ik lees al 3 a 4 weken en daarvoor al 12 maanden niets anders dan dat Clinton zou winnen of had moeten winnen. Clinton's winkansen waren de op de dag van de stembusgang 98%!
Heb je de rellen niet gezien? De linkse gekkies die op Trump borden gingen poepen? Ik kan de beelden wel even voor je opzoeken hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:52 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Nou en? Trump heeft toch gewonnen. Wat maak je je nou druk?
Hij heeft weliswaar gewonnen op een manier waar de honden geen brood van lusten maar goed, meeste kiesmannen gelden en hij is de terechte winnaar. Daar doet niemand moeilijk over.
Dat heeft een weekje geduurd? En protesten zijn gelukkig niet verboden. Sommigen protesteren tegen de ramp die ze gaat overkomen. Anderen denken dat Trump ze gaat helpen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:53 schreef Nintex het volgende:
[..]
Heb je de rellen niet gezien? De linkse gekkies die op Trump borden gingen poepen? Ik kan de beelden wel even voor je opzoeken hoor.
Zolang hij nog niet in het Witte Huis zit, zou het daar nog wel even over kunnen gaan hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:32 schreef antiderivative het volgende:
Een maand later en sommige figuren blijven maar doorleuteren over Clinton, de campagne en de uitslag...
Allemachtig.
Inderdaad, moet ze eens ophouden daarmee: Iedere vorm van kritiek op Trump zijn ideeën of picks wordt afgedaan met "Clinton is veel slechter".quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:32 schreef antiderivative het volgende:
Een maand later en sommige figuren blijven maar doorleuteren over Clinton, de campagne en de uitslag...
Allemachtig.
Maar Clinton zou een regering vol met Goldman Sachs en oh wacht even...quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, moet ze eens ophouden daarmee: Iedere vorm van kritiek op Trump zijn ideeën of picks wordt afgedaan met "Clinton is veel slechter".
We kunnen het er voorzichtig mee eens worden (allemaal) dat het één pot nat is?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar Clinton zou een regering vol met Goldman Sachs en oh wacht even...
Correct.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
We kunnen het er voorzichtig mee eens worden (allemaal) dat het één pot nat is?
Ik even blij dat ik altijd aangegeven heb geen Trump-fan te zijn.quote:
Hij schrijft ridiculous verkeerdquote:Op zaterdag 10 december 2016 12:44 schreef Nintex het volgende:
[..]
Niet waar, want ook de ISIS intelligence klopte niet.
[..]
"We will stop racing to topple foreign regimes that we know nothing about, that we shouldn't be involved with," Trump said. "Instead, our focus must be on defeating terrorism and destroying ISIS, and we will."
[..]
Trump doet het niet af als een leugen, hij legt alleen op Trumpiaanse wijze uit dat er geen bewijs voor is en de CIA heeft ook nog geen gram bewijs gepresenteerd. Het ligt nogal gevoelig in het Snowden/Assange etc. verhaal dan moet de media mensen als John Schindler gaan gelijk geven die al jaren riepen dat het Kremlin Wikileaks aan het weaponizen was.
Wat kreeg Romney ook alweer naar zijn hoofd?
"The 1980's are calling to ask for their foreign policy back"
[..]
Het systeem is toch ook doorgestoken kaart? Dat heeft Trump toch bewezen? 2.5 miljoen stemmen minder en toch winnen.![]()
De winst niet erkennen was volgens Clinton dangerous en anti-democratisch. We zouden protesten krijgen en de Trump mensen zouden een burgeroorlog veroorzaken (aldus sommige pundits). Trump zou de winst erkennen als hij zou winnen en dat heeft hij gedaan. En nu moeten allerlei media mensen en politici weer gaan draaien, zodat tegen Trump demonstreren niet anti-democratisch is. En je gewoon mag roepen dat hij niet je president is, terwijl Trump voters in een hypothetische Clinton-victorie dat niet hadden gemogen.
Trump laat het hele hypocriete soepzooitje continu in de eigen staart bijten en ze hebben het nog steeds niet door.
En Fake News? Mijn god, zelfs daar zijn die oelewappers in getrapttwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 12:36:09Reports by @CNN that I will be working on The Apprentice during my Presidency, even part time, are rediculous & untrue - FAKE NEWS! reageer retweet
We got him!quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hij schrijft ridiculous verkeerd
Maar Jezus, wat is Trump toch een zeurpiet. Ik hoop dat iemand zijn telefoon eens afpakt en kapot maakt of tenminste zijn account hackt want dit is echt zielig.quote:
Geen idee, we zullen nooit weten hoe de regering van Clinton zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
We kunnen het er voorzichtig mee eens worden (allemaal) dat het één pot nat is?
Trump doet in elk geval zelf al niet meer moeilijk over het feit dat hij allemaal onzin heeft geroepen omdat hem dat even goed uitkwam. Leve het nieuwe populisme: ze schreeuwen van alles en nemen het gewoon terug. AOW leeftijd is een breekpunt tot de avond van de verkiezingen was ook zo'n mooi voorbeeld.quote:Waarop Trump lachend reageerde: ,,Nee, het is al goed. Vergeet het. Dat deed het goed tijdens de verkiezingsstrijd, maar nu maakt het niet meer uit toch?"
Als aanvulling op die laatste 2, de lijstjes:quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:42 schreef antiderivative het volgende:
Benoemingen gisteren:
Director of Manufacturing Council: Andrew Liveris
Director of National Economic Council: Gary Cohn
Geruchten die sterker worden:
Secretary of State: Rex Tillerson
Secretary of Interior: Cathy McMorris Rodgers
Dat dat kind het met droge oogjes uit haar toetsenbord weet te krijgen vind ik ook heel knap. Aan de andere kant zijn er ook bakvissen die blind achter Justin Bieber aanrennen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:07 schreef Monolith het volgende:
Zelden iemand zo blind zien vallen voor een marketingverhaaltje als Nintex.
Ik zie dat vaak genoeg hoor. Heel half Nederland die op de PvdA ging stemmen toen Cohen werd ingeruild voor Diederiik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:07 schreef Monolith het volgende:
Zelden iemand zo blind zien vallen voor een marketingverhaaltje als Nintex.
Nee want muur met Mexico en Clinton naar de gevangenis.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:28 schreef monkyyy het volgende:
Wekt het zorgen bij jullie dat Trump's Labor Secretary anti-minimum loon is?
Rekenen is ook al niet je sterkste punt kennelijk. Het was grofweg een kwart van de mensen die gestemd hebben. Wat weer niet hetzelfde is als heel Nederland omdat lang niet iedereen stemt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:22 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik zie dat vaak genoeg hoor. Heel half Nederland die op de PvdA ging stemmen toen Cohen werd ingeruild voor Diederiik.
En ondertussen wist heel Leiden dat Samson zijn assistente aan het aanduwen was terwijl hij zijn gehandicapte kind uitleende voor TV spotjes.
Ik heb nog niet echt gelezen dat hij tegen het minimumloon zou zijn. Wel tegen verhoging van het federaal minimum naar naar vijftien dollar per uur.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:28 schreef monkyyy het volgende:
Wekt het zorgen bij jullie dat Trump's Labor Secretary anti-minimum loon is?
quote:NEW YORK BLACKLISTS DUTCH COMPANIES FOR BOYCOTTING ISRAEL
The state of New York placed four Dutch companies on a blacklist because the Americans believe the boycott Israel. The comopanies are ASN Bank, Royal HaskoningDHV, Triodos Bank and water company Vitens, NU.nl reports.
In June of this year New York decided to boycott companies that boycott Israel by withdrawing investments or making sanctions against the country. The four Dutch companies on the list have 90 days to prove that they are not boycotting Israel, or they will never again do business with New York.
ASN Bank told NU.nl that they are not boycotting Israel. The bank invests in Israeli company Amiad, which makes water filters, as well as in other companies that are active in Israel. "ASN Bank assess companies, governments and projects in which int invests or it finances on their sustainability. In that we apply sustainability criteria in the areas of human rights, climate and biodiversity." a spokesperson said to the newspaper. That includes government bonds and Israel, like 180 other countries, does not meet this criteria.
Vitens made headlines in 2014 when it decided to end cooperation with Israeli water company Mekorot. The Dutch company did this based on reports by the United Nations which stated that Mekorot withdrew water from Palestinian territories to use for Jewish settlements. "If we share the knowledge of this, then we ourselves contribute to the act", a spokesperson said to the newspaper.
Engineering firm Royal HaskoningDHV initially did not know it had been blacklisted. "We regret that we are on this list", a spokesperson said to NU after investigating. "Royal HaskoningDHV does not boycott Israel and for years we've worked in the country on projects in the fields of water, environment and infrastructure." The engineering firm likely ended up on the list because of its involvement in the construction of a wastewater treatment project. The Ministry of Foreign Affairs advised Royal HaskoningDHV to withdraw from the project because it is in an area occupied by Israel.
Triodos was not available for comment.
Tja de een is een clown en de andere een gerespecteerde politicus die het vak serieus neemt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 05:44 schreef Ulx het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)ngs-trump/index.html
Trump laat zich één keer per week op de hoogte stellen van de situatie in de wereld. President Pence doet dat dagelijks.
Wil je nog normaal in debat gaan of blijf je jouw hoofd in het zand steken?quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:00 schreef Nintex het volgende:
Mooie rally gisteren. Trump blikt terug op de historische overwinning (Ivanka had hem nog gebeld dat hij waarschijnlijk zou verliezen, afgaande op de exit polls). Hij had Hillary nog een aanbod gedaan voor haar vuurwerk '5 cents on the dollar'.
Ook een vooruitblik naar een betere toekomst, met meer banen, veiligheid en een drained swamp. Day one executive order voor onder andere een stop op migratie uit gebieden waar terroristen actief zijn.
Trump heeft de VS gered, nu Europa nog.![]()
Overigens doet Trump precies wat hij zegt. De 'killers' uit de business wereld aanstellen om hun talenten te gebruiken om het hele land succesvol te maken.
Dit lijkt me wat erg vroeg gejuicht.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:00 schreef Nintex het volgende:
[...]
Trump heeft de VS gered, nu Europa nog.![]()
[...]
twitter:ianbremmer twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 19:16:57Breaking: Trump's choice for SecState: Rex Tillerson.Has best personal relationship with Putin of any American. Big big changes coming. reageer retweet
Volgens bron: NEW YORK - Gov. Andrew Cuomo dus.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:27 schreef hunter2011 het volgende:
NEW YORK BLACKLISTS DUTCH COMPANIES FOR BOYCOTTING ISRAEL
The state of New York placed four Dutch companies on a blacklist because the Americans believe the boycott Israel. The comopanies are ASN Bank, Royal HaskoningDHV, Triodos Bank and water company Vitens,
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:50 schreef hunter2011 het volgende:
twitter:ianbremmer twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 19:16:57Breaking: Trump's choice for SecState: Rex Tillerson.Has best personal relationship with Putin of any American. Big big changes coming. reageer retweet
twitter:wikileaks twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 21:24:11CEO of Exxon talked up as being next US Secretary of State. Surprised? We're not: https://t.co/sAyISKexF8More: https://t.co/BNyPvdTvuE reageer retweet
John Boltonquote:Exxon Mobil CEO Rex Tillerson has met President-elect Donald Trump amid growing speculation that he is being considered for US secretary of state.
NBC News quotes sources close to Mr Trump as saying that Mr Tillerson is likely to be named next week.
Former UN ambassador John Bolton will serve as his deputy, NBC adds.
quote:Senator John McCain, Republican of Arizona, said on Saturday that Mr. Tillerson’s ties to Mr. Putin were “a matter of concern to me.” “I’d have to examine it,” he said on Fox News, adding that “Vladimir Putin is a thug, bully and a murderer, and anybody else who describes him as anything else is lying.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |