Ironisch. Toen wilde de GOP het wel geloven om de inval in Irak te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:47 schreef tochnietweer het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38273933
Misschien moet Trump de CIA maar opheffen. Je hebt er niks aan en het kost bakken met geld.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:59 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Ironisch. Toen wilde de GOP het wel geloven om de inval in Irak te rechtvaardigen.
Ze praten hem naar de mond of zo? De meeste CEO's zijn niet vies van gore spelletjes om hun doel te halen. Je moet tenslotte wel. Maar ik zie daar dus egoclashes ontstaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:05 schreef antiderivative het volgende:
Het zijn wel allemaal personen die qua karakter ook goed vallen bij Trump.
Uiteraard, die gaan elkaar de tent uitvechten. Maar voorlopig zitten de Trumpfans op een roze wolkquote:Op zaterdag 10 december 2016 10:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze praten hem naar de mond of zo? De meeste CEO's zijn niet vies van gore spelletjes om hun doel te halen. Je moet tenslotte wel. Maar ik zie daar dus egoclashes ontstaan.
Uiteraard, het is maar net hoe gunstig het uitkomt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:59 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Ironisch. Toen wilde de GOP het wel geloven om de inval in Irak te rechtvaardigen.
Toch heb ik meer vertrouwen in de CIA die nog gecontroleerd wordt door de politiek. De russen zullen iedere beschuldiging ontkennen. Net zoals die enorme dopingzaak.
An sich is een soort van zakenkabinet niet eens zo erg, maar de belangen hier zijn niet zo goed gediend lijkt me. Ik mis de CEO van een windmolenfabrikant bijvoorbeeld voor de broodnodige balansquote:Op zaterdag 10 december 2016 05:25 schreef Ulx het volgende:
En nòg een CEO erbij. Dit keer de baas van Dow Chemical.
http://edition.cnn.com/20(...)g-council/index.html
Juist, leuke bilboards verschijnen inmiddels overal..quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Misschien moet Trump de CIA maar opheffen. Je hebt er niks aan en het kost bakken met geld.
Overal? Heb je 'n bron? Ik zou ook wel willen weten wie hiervoor betaald.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:19 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Juist, leuke bilboards verschijnen inmiddels overal..
[ afbeelding ]
Goldman Sachs.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:31 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Overal? Heb je 'n bron? Ik zou ook wel willen weten wie hiervoor betaald.
Het is iets in Macedonie, zou wel een mooi mondiaal affiche zijn denk ik. Goed ook voor de wereld als de wereldmachten samen zouden werken aan een betere wereld.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:31 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Overal? Heb je 'n bron? Ik zou ook wel willen weten wie hiervoor betaald.
Bedankt voor je link!quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Het is iets in Macedonie, zou wel een mooi mondiaal affiche zijn denk ik. Goed ook voor de wereld als de wereldmachten samen zouden werken aan een betere wereld.
Hier de fact check:
http://www.business2commu(...)#K4cGm0yYVpVxJt6K.97
quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:53 schreef Kansenjongere het volgende:
Het vorige deel was 217 en dit is 219. Ik eis een hertelling.
Pubertjes hebben wel vaker gekke idolen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De man is wel een soort godheid voor jou, of niet?
Heb je een paar miljoen klaarliggen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:53 schreef Kansenjongere het volgende:
Het vorige deel was 217 en dit is 219. Ik eis een hertelling.
Ik vind het heerlijk om te zien hoe de CIA niet meer wegkomt met de Irak-oorlog leugen en andere onzin. Dat is uiteindelijk hoe Trump kon gebeuren. De VS heeft jarenlang de kop in het zand gestoken, het heeft de levens verpest van miljoenen mensen op deze planeet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De man is wel een soort godheid voor jou, of niet?
Die gegevens heb je zeker uit de MSM?quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:18 schreef Kansenjongere het volgende:
Beweert Nintex nu serieus dat dit "one of the biggest Electoral College victories in history" is?
Volgens dit lijstje zijn er maar 12 verkiezingen geweest waarbij de president minder electoral votes behaalde (uiteraard procentueel gekeken, want het totale aantal electoral votes is in het verleden veel kleiner geweest), met andere woorden: one of the smallest Electoral College victories in history...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |