Ik veronderstelde dat er vast weleens een niet-voetbal boek gelezen werdquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja he had deze vraag dan even niet gesteld.
hey typquote:
hee sofjequote:Op zaterdag 10 december 2016 01:38 schreef supersof het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
hey typ
Je kan altijd nog even langs op de Wallenquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:37 schreef Sked het volgende:
[..]
ja beter van wel, heb niet echt zin om uren te wachten ofzo :S
Een Baantjer-tour doen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog even langs op de Wallen
heb net in tien minuten 3.4 kilometer gefietst, snel hequote:
Kan ik dat dan bij jou declareren?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog even langs op de Wallen
quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:40 schreef supersof het volgende:
[..]
heb net in tien minuten 3.4 kilometer gefietst, snel he
Of in gesprek gaan met van die viespeuken die daar langs gaan en vertellen dat het eigenlijk heel smerig is op subtiele wijzequote:
hoezo viespeukenquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of in gesprek gaan met van die viespeuken die daar langs gaan en vertellen dat het eigenlijk heel smerig is op subtiele wijze
dit blijft ook echt enorme aidsquote:Het uitvoerend comité van de UEFA heeft de nieuwe opzet voor de Champions League vrijdag officieel bekrachtigd in Nyon. Vanaf het seizoen 2018/19 maken de vier beste landen op de UEFA-coëfficiëntenranglijst ieder aanspraak op vier startbewijzen voor de groepsfase, wat ten koste gaat van lager geklasseerde competities. Volgens de KNVB is het vrijwel zeker dat de landskampioen van Nederland de voorrondes in moet.
Krijg denk ik eerder korting omdat ik extra snel klaar benquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan beter goed je best doen en hopen dat je korting krijgt.
Dat weet je wel als je zo'n persoon zag. Gewoon zo'n heel schmützig figuur weetjewel, de Vieze Man uit de Kooten en De Bie leek hij op.quote:
Oh ik vond het wel snel gaan. Google maps zei dat ik 15 minuten nodig zou hebbenquote:
dat zelfs italie vier directe startplaatsen krijgtquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het eerste of KAMPIOEN in vCL?
netjesquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik vond het wel snel gaan. Google maps zei dat ik 15 minuten nodig zou hebben
En heb net gesport
Die CL is toch al een wanstaltig gedrocht.quote:
50 euro betalen voor 5 seconden is ook zo zonde.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Krijg denk ik eerder korting omdat ik extra snel klaar ben
google maps is een oud wijfquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik vond het wel snel gaan. Google maps zei dat ik 15 minuten nodig zou hebben
En heb net gesport
Ja, dat is een ongekende schande. Alleen Juventus gooit niet jaarlijks de Italiaanse eer te grabbel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zelfs italie vier directe startplaatsen krijgt
volleybal wedstrijdquote:
dat is wel een sportquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:46 schreef supersof het volgende:
[..]
volleybal wedstrijd
Volgens elan is volleybal geen sport, vindt jij dat ook?
van Valkenhuizen naar mijn huis in tien minuten vind ik best snelquote:
toch bijzonder dat ze dan wel bijna Engeland hebben ingehaaldquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat is een ongekende schande. Alleen Juventus gooit niet jaarlijks de Italiaanse eer te grabbel.
ik bedank je toch wel Typquote:
Had je die nog zo laat dan?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:46 schreef supersof het volgende:
[..]
volleybal wedstrijd
Volgens elan is volleybal geen sport, vindt jij dat ook?
En historie uit een ver verleden gaat bepalen wat je coëfficient is en hoeveel geld je krijgtquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat is een ongekende schande. Alleen Juventus gooit niet jaarlijks de Italiaanse eer te grabbel.
Liverpool en City hebben natuurlijk voor een boost gezorgd. Dit jaar gaat United dat doen, denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:47 schreef Sked het volgende:
[..]
toch bijzonder dat ze dan wel bijna Engeland hebben ingehaald
Als je dat in 10 minuten doet is best prima jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:47 schreef supersof het volgende:
[..]
van Valkenhuizen naar mijn huis in tien minuten vind ik best snel
Omdat wij met deze beleidsbepalers toch nooit meer kampioen worden. Althans niet op korte termijn.quote:
Die Engelse clubs maken er ook al jaren een potje van.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:47 schreef Sked het volgende:
[..]
toch bijzonder dat ze dan wel bijna Engeland hebben ingehaald
Voetbal wordt zo langzamerhand geen sport meer.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En historie uit een ver verleden gaat bepalen wat je coëfficient is en hoeveel geld je krijgt![]()
Voor Ajax wel gunstig, maar is toch wel vrij triest allemaal.
serieus?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En historie uit een ver verleden gaat bepalen wat je coëfficient is en hoeveel geld je krijgt _O_
Voor Ajax wel gunstig, maar is toch wel vrij triest allemaal.
20:30 maar daarna met team gezetenquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat wij met deze beleidsbepalers toch nooit meer kampioen worden. Althans niet op korte termijn.
Dus minder miljoenen voor Ajax en PSV indien ze zich niet weten te kwalificeren.
ik ging heen over apeldoornseweg man man man, ik haat die wegquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je dat in 10 minuten doet is best prima ja
doe je moeder de groetenquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij denkt van wel.
Oké nu ga ik echt slapen.
Jaquote:
gebed zonder einde is datquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging heen over apeldoornseweg man man man, ik haat die weg
WK wordt ook al naar de knoppen geholpenquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal wordt zo langzamerhand geen sport meer.
heb je daar een linkje van?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja
Coëfficient gaat ook je marketpool aandeel bepalen enzo. Dus de grootste clubs blijven groot
Het doet me allemaal heel erg pijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WK wordt ook al naar de knoppen geholpen
en eng ook. Terug via roosendaalseweg gegaan, veel beter. Wel door Klarendal maarjaquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe ik!
Weet jij waarom ze Feyenoord met een D schrijven?
quote:
quote:
waarom ga je nu nog niet weg? je moeder is er toch?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
raar dat je moeder zo laat nog langs komt
Ik zal je sturen die rustig schatjequote:Op zaterdag 10 december 2016 01:51 schreef supersof het volgende:
Jammer dat eian of elan mij negeert op pm
http://www.uefa.com/uefachampionsleague/news/newsid=2398899.htmlquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je daar een linkje van?
hoe ver gaan ze terug?
slaap lekker typjequote:
Moeten we maar wat anders gaan volgen elk weekend.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het doet me allemaal heel erg pijn.
Dat zou dan nog enigszins gunstig zijn voor Feyenoordquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.uefa.com/uefachampionsleague/news/newsid=2398899.html
Ey quote me niet zo vaak gek, straks denkt FOK! dat we vrienden zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
waarom ga je nu nog niet weg? je moeder is er toch?
Kan je dan niet ook via Velperweg? Weet niet hoe dat s avonds is maar tenminste geen gekke buurt enzoquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:52 schreef supersof het volgende:
[..]
en eng ook. Terug via roosendaalseweg gegaan, veel beter. Wel door Klarendal maarja
heb je hier nou 20 minuten over nagedacht?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ey quote me niet zo vaak gek, straks denkt FOK! dat we vrienden zijn.
Mijn moeder kwam alleen je zusje afzetten
Maar die spelen geen Champions Leaguequote:Op zaterdag 10 december 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou dan nog enigszins gunstig zijn voor Feyenoord
Ooitquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die spelen geen Champions League
Uh.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:56 schreef Sked het volgende:
[..]
heb je hier nou 20 minuten over nagedacht?
!1!111!quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die spelen geen Champions League
In 2045 ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als jullie ooit een nieuw stadion krijgen.
Zal wel flink bezopen zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben bang dat Stijn een psychose krijgt straks
zou leuk zijn zegquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien kunnen we massaal volleybal kijken
Ik drink niet zoveel als je denkt, Elan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal wel flink bezopen zijn.
Anders ik wel
You don't sayquote:
En telkens handjeklap na een puntquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:03 schreef supersof het volgende:
[..]
zou leuk zijn zeg
Tenminste lekker veel sneller acties bam bam ballen slaan
Dan liever handbal.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En telkens handjeklap na een punt
neuh, waren wel mensen, maar fietste gewoon snel er voorbij.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan je dan niet ook via Velperweg? Weet niet hoe dat s avonds is maar tenminste geen gekke buurt enzo
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben ik de enige die nuchter is hier?
Klopt, maar daar kunnen ze ook flink de bus parkeren. Had ik wel gezien op die OS.quote:
Moi aussiquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
nee joh, valt reuze mee. Bal moet toch worden gehaald, kan je net zo goed even juichenquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En telkens handjeklap na een punt
Ik ben nuchter.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar heb je iig geen tijd om te janken bij de scheidsrechter, handjeklap te doen want anders ligt de bal alweer in het netje.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kunnen ze ook flink de bus parkeren. Had ik wel gezien op die OS.
Was vies mad toen
Viel me op bij de OSquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh, valt reuze mee. Bal moet toch worden gehaald, kan je net zo goed even juichen
Ik ben slechts een beetje gefrustreerd om bepaalde dingen, maar ik ga jou dat niet vertellen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:05 schreef Elan het volgende:
Maar eff serieus, Stijn was altijd sympathiek jochie. Kon uitdelen, kon incasseren.
Zal wel met die VBL Awards van doen hebben
Ben je van de verkeerde kantquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben slechts een beetje gefrustreerd om bepaalde dingen, maar ik ga jou dat niet vertellen.
Ja zij was echt coolquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viel me op bij de OS
Met PLAKgodin
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien seksueel gefrustreerd daardoor
Dat hebben we al gedaan laatst. Toen kwam hij met zo`n ordinair wijf aanquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon vragen wie hij een lekker wijf vindt
Al eens eerder hebben jullie er naar gevraagd dan die ene keer.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hebben we al gedaan laatst. Toen kwam hij met zo`n ordinair wijf aan
ga je naar feest van VA?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt nog wel langquote:
Barbie?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seksuele frustratie kan ook door andere dingen komenquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien seksueel gefrustreerd daardoor
Zie je wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben slechts een beetje gefrustreerd om bepaalde dingen, maar ik ga jou dat niet vertellen.
Ja samequote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt nog wel langHeb me op misschien gezet
jij?
Heb je Befbekje al geverifieerd?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen homos in VBL SC, en dat hou ik graag zo.
Waar is die SC? Even meeposten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen homos in VBL SC, en dat hou ik graag zo.
Je weet niet eens waar ik het over heb en je vindt dat ik eraan moet werken, alright.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie je wel.
Werk daar dan aan, ipv boos te doen.
Het zal ook eens niet, een homo die het leven van anderen wil vergallen.quote:
Van dat bericht uitgaande is het meer een Project X-partyquote:
Wees nou maar gewoon blij dat je van Fok geen aids kan krijgen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet, een homo die het leven van anderen wil vergallen.
Dat moest er nog eens bijkomenquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon blij dat je van Fok geen aids kan krijgen.
Als je niet wil zeggen waarover t gaat hè.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ik het over heb en je vindt dat ik eraan moet werken, alright.
Ach, laat ook maar.
Dan heb jij Sunri5e nog nooit zien posten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon blij dat je van Fok geen aids kan krijgen.
Ah nvm dan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na middernacht ligt iedereen al in bed te rukken.
Heb je je kladblok document al openstaan?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je niet wil zeggen waarover t gaat hè.
Tipje van de sluier wellicht??
Elan dacht jaren dat ik mezelf elk weekend sneed.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je je kladblok document al openstaan?
Doorgewinterde zuiger.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb jij Sunri5e nog nooit zien posten.
Schrijf maar in je Kladblok op dat 1+1=2.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je niet wil zeggen waarover t gaat hè.
Tipje van de sluier wellicht??
Nee zou ik nooit doen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je je kladblok document al openstaan?
Elan die over mijn alcoholistische broer begint als hij zelf net twee flessen wijn heeft weggetiktquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan dacht jaren dat ik mezelf elk weekend sneed.
Ultiem genot
Nooit gedacht.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan dacht jaren dat ik mezelf elk weekend sneed.
Ultiem genot
Ben*quote:
Ik stond niet met GHB op in m'n broertjes kamer hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elan die over mijn alcoholistische broer begint als hij zelf net twee flessen wijn heeft weggetikt
Ja, dat heb ik ook zitten kijken.quote:
Ben allang van de drank af hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan, hoeveel alcohol drink je gemiddeld per dag?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik stond niet met GHB op in m'n broertjes kamer hoor.
Ik vind je onveranderd, Elan. Misschien dat je het een compliment vindt, misschien niet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben allang van de drank af hoor.
Alleen in de weekenden soms nog wat flessen.
Merk je serieus geen verschil met 2 jaar geleden?
Ik snap het nut er niet van.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben*
Maar nee, ik kan niet tegen bloed, dus snijden lijkt me geen goed idee. Heb dat altijd een naar idee gevonden.
je zei gisteren nog dat het niet goed ging qua drank gebruikquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben allang van de drank af hoor.
Alleen in de weekenden soms nog wat flessen.
Merk je serieus geen verschil met 2 jaar geleden?
Bedoel je dit op de Paxcon manier?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:16 schreef supersof het volgende:
Geen zin om tanden te poetsen, wie komt me helpen
Mensen die het doen claimen dat op het moment dat ze dat doen en hun bloed zien stromen dat ze zich dan wat meer levend voelen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het nut er niet van.
omg nee totaal niet hahahah, niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel je dit op de Paxcon manier?
Ik vind dat toch fascinerend. Ben ook best vaak lusteloos ofzo, maar totaal geen behoefte om dan in mijn arm te gaan snijden. Mag mijn gave huidje toch niet verminken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die het doen claimen dat op het moment dat ze dat doen en hun bloed zien stromen dat ze zich dan wat meer levend voelen.
Dat is in ieder geval wat je het meeste hoortOok maar net wat je daar van gelooft enzo
Ik weet ongeveer wel hoe jij en GGMM over me denken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind je onveranderd, Elan. Misschien dat je het een compliment vindt, misschien niet.
Oh jammerquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:19 schreef supersof het volgende:
[..]
omg nee totaal niet hahahah, niet eens aan gedacht
GGMM en jij lijken erg veel op elkaar.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet ongeveer wel hoe jij en GGMM over me denken.
Al heb ik nooit moeite met jou gehad verder.
Ik heb GGMM niet hoog zitten als het gaat om inhoud.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet ongeveer wel hoe jij en GGMM over me denken.
Al heb ik nooit moeite met jou gehad verder.
Lichamelijke pijn onderdrukt de geestelijke pijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die het doen claimen dat op het moment dat ze dat doen en hun bloed zien stromen dat ze zich dan wat meer levend voelen.
Dat is in ieder geval wat je het meeste hoortOok maar net wat je daar van gelooft enzo
GGMM ontwijkt altijd inhoudelijke vragen over zijn levenquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb GGMM niet hoog zitten als het gaat om inhoud.
En dat ja. Creëert een natural high ofzo, maar dat vind ik wel erg moeilijk voor te stellen hoorquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Lichamelijke pijn onderdrukt de geestelijke pijn.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
GGMM's enige keer dat hij iets over voetbal te melden had dit jaar was een vreselijke mishit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM ontwijkt altijd inhoudelijke vragen over zijn leven
quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM en jij lijken erg veel op elkaar.
Wat was dat?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM's enige keer dat hij iets over voetbal te melden had dit jaar was een vreselijke mishit.
Ik raak een gevoelige snaar merk ikquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij meer verstand van matrassen dan van mensen.
Geert vindt Jesse er nog niet Klaver denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Als GGMM op Elan lijkt, is Geert Wilders de peetvader van Jesse Klaver.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was dat?
[..]
Ik raak een gevoelige snaar merk ik
Jezus wat slecht.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geert vindt Jesse er nog niet Klaver denk ik.
Verdommequote:Op zaterdag 10 december 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Als GGMM op Elan lijkt, is Geert Wilders de peetvader van Jesse Klaver.
Dat heeft meer met het modereren te maken, maar ik ga er geen heel epistel over schrijven hier.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:27 schreef Elan het volgende:
Maar Stijn, waar worstel je nu mee dan.
Inb4 je moeder
Volgens Geert kan het nog wel iets Wildersquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf wel aardig.
Dan zal ik hem even bellen op mijn Samsom Galaxy S4045quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens Geert kan het nog wel iets Wilders
Uiteindelijk gewoon de zilvervloot binnengehaald met deze mening. Genot.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spelen het beste voetbal van Nederland, het is een kwestie van tijd voordat ze punten gaan pakken. Ik hoop ook echt dat Bosz trainer wordt van Ajax als De Boer weggaat.
- Ajacied422
Ohquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft meer met het modereren te maken, maar ik ga er geen heel epistel over schrijven hier.
Heb hem recent niks meer zien posten over Bosz.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gewoon de zilvervloot binnengehaald met deze mening. Genot.
Ik heb twee jaar geleden al Bosz verdedigd toen hij werd uitgelachen bij Vitesse.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb hem recent niks meer zien posten over Bosz.
Ik snap dat wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat ja. Creëert een natural high ofzo, maar dat vind ik wel erg moeilijk voor te stellen hoor
Woordgrapje van GRRRRREEN GANGquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens Geert kan het nog wel iets Wilders
FOK! beheerst mijn leven niet hoor. Ik zou bij wijze van spreken meteen kunnen stoppen met modereren.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Ik vind het wel heel bizar hoe FOK! je leven beheerst.
Dat ik een fuckup ben zal ik nergens ontkennen, maar FOK! en de realiteit moet je toch wel los kunnen zien, lijkt me?
Komt in orde.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:32 schreef Elan het volgende:
Stijn
Die post van jou over PSV van vorig jaar, hoe ze nooit kampioen zouden worden.
Quote die eens, wil je?
Kijk eens in de VBL SC.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Subtiel hoe Stijn die lokquote heeft weggehaald bij die post over GGMM.
Toen had ik niet echt een mening over hem, want keek zelden naar Vitesse.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden al Bosz verdedigd toen hij werd uitgelachen bij Vitesse.
Ja omdat je daar nu beetje klaar mee bent.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOK! beheerst mijn leven niet hoor. Ik zou bij wijze van spreken meteen kunnen stoppen met modereren.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik put genoeg vertrouwen uit de stabiliteit op momenten waar ik dacht dat het mis zou gaan. FC Groningen bijvoorbeeld, PSV uit. Verbazingwekkend strak overeind gebleven.
Verder ben ik dit jaar niet echt onder de indruk van PEC. SC Cambuur, geen woorden aan vuil maken. FC Utrecht is makkelijk lam te leggen aangezien die meer door het centrum spelen waar Ajax defensief heel goed in staat. SC Heerenveen, veel minder dan vorig jaar, hebben wel bewezen dat ze het kunnen tegen een PSV maar moet normaal gesproken ook winst zijn. FC Twente vind ik meer gokkend op individuele bevliegingen van Ziyech, Cabral voornamelijk. De Graafschap, met een beetje geluk ben je daar al kampioen maar normaal gesproken ook geen probleem.
Als je de resultaten tegen vorig jaar afzet, werd er alleen tegen PEC puntenverlies geboekt.
Goede posts, toen ik heel het Ajax-topic nog tegen me had met die meningquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong is met afstand de meest overschatte speler van de wereld.
Nee was iets anders.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zoek nog wel even verder, speciaal voor Elan.
[..]
Had hij een date met GGMM?quote:
Heb beetje het gevoel dat hij pispaaltje is achter de schermen. Gasten als Don en zo m fileren van tijd tot tijdquote:
Don is bijna nooit op FOK! joh.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb beetje het gevoel dat hij pispaaltje is achter de schermen. Gasten als Don en zo m fileren van tijd tot tijd
Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich storen aan iets op FOK!.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Don is bijna nooit op FOK! joh.
Denk dat hij zich vooral stoort aan de verzameling intens debiele trolls in VBL die elke keer hetzelfde riedeltje afdraaien.
Mikeygodquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
Ah dankzij Stijn weet ik weer dat Mikey over me heeft lopen lullen![]()
Compleet van het padje af die jongen
Als moderator voel je je misschien meer verplicht omdat je het moet opruimen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich storen aan iets op FOK!.
Dan klik je het toch weg.
zo werkt het ook aan je ergeren op FOK!twitter:tylerthecreator twitterde op maandag 31-12-2012 om 09:56:46Hahahahahahahaha How The Fuck Is Cyber Bullying Real Hahahaha Nigga Just Walk Away From The Screen Like Nigga Close Your Eyes Haha reageer retweet
GC / Wie is de gevaarlijkste man op fok! ?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mikeygod![]()
![]()
Die houdt ook wel van een borreltje op zijn tijd.
daarvan val ik niet in slaapquote:
Moet hij naar geen moderator worden toch.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Don is bijna nooit op FOK! joh.
Denk dat hij zich vooral stoort aan de verzameling intens debiele trolls in VBL die elke keer hetzelfde riedeltje afdraaien.
daarvan ook nietquote:
Hahaha wat een haatquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GC / Wie is de gevaarlijkste man op fok! ?![]()
Die brengt de psychische stoornis wel echt naar een heel ander niveau
Bijdrage geleverdquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GC / Wie is de gevaarlijkste man op fok! ?![]()
Die brengt de psychische stoornis wel echt naar een heel ander niveau
Kan een tijdje duren voor het echt heel erg irritant begint te wordenquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet hij naar geen moderator worden toch.
Met gasten als Sunrise,PSVCL weet hij wat hem te wachten staat
Naar eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom hij zo boos deed net, in VBL kut ik nooit . Hooguit in de slowchat soms .
Was ook geen gevaarlijke hond ook.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:50 schreef supersof het volgende:
Wat een rot bijdrage elan. Inso's hond is onlangs overleden
benen doen pijn pffquote:
Tja 12 uur per dag FOK!en en daarnaast modereren werkt ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan een tijdje duren voor het echt heel erg irritant begint te worden
Don heeft daarnaast ook een bedrijf wat hij moet runnen, is wel iets belangrijker dan wat debielen op internet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja 12 uur per dag FOK!en en daarnaast modereren werkt ook niet.
Zoals je terecht opmerkte komt Don zo nu en dan even kijken, constant dat gezeik maakt je oververmoeid
Daar kan je mij altijd voor wakker maken jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bammetje pindakaas met hagelslag
Ga gelijk kaarsje branden, ben slecht in vorm weer maat.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was ook geen gevaarlijke hond ook.
Heb mijn nachtelijke tosti niet gehad, maar dat is ook altijd primaquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je mij altijd voor wakker maken ja
Precies.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Don heeft daarnaast ook een bedrijf wat hij moet runnen, is wel iets belangrijker dan wat debielen op internet.
KingRoland is er ook maar af en toe en maakt alleen schijtlollige opmerkingenquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Maar daardoor kom je er wel los van.
Stijn is volgens mij de enige moderator die bij wijze van spreken de hele dag online is.
Hopelijk beter dan die tostis van de Broodzaak, die zijn wel erg matigquote:
schoot me gewoon even te binnen toen je tosti zeiquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit hier in Bussum ook.
Nogal overrated hoor sof
kan je daar geen goede club sandwich halen ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk beter dan die tostis van de Broodzaak, die zijn wel erg matig
Ik eet vaak club sandwich in airline lounges.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je daar geen goede club sandwich halen ofzo
Helemaal niks mis meequote:Op zaterdag 10 december 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet vaak club sandwich in airline lounges.
Soms wel lekker.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:58 schreef Elan het volgende:
Eet helemaal geen brood. Walgelijke carbs
Ik eet daar soms pistolet met ei en bacon, die zijn nog wel lekker. Verder is het vooral te duurquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je daar geen goede club sandwich halen ofzo
Train je nog actiefquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms wel lekker.
Eet een keer per week 2 sneetjes.
Af en toe een bammetje is primaquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:58 schreef Elan het volgende:
Eet helemaal geen brood. Walgelijke carbs
Ja, gewoon zoals altijd elke ochtend.quote:
Broodje gezondquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet daar soms pistolet met ei en bacon, die zijn nog wel lekker. Verder is het vooral te duur
Ben je weer afgevallen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon zoals altijd elke ochtend.
Maar eten is drama.
Ja. Weer afgevallenquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je weer afgevallen?
Hoe gaat met mevrouw Inso eigenlijk, Vergeet gewoon mijn goede manieren door kk booz
Ei is wel gezond, mits zonder broodquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe een bammetje is prima
Verder vooral gebruiken voor tosti of bij uitsmijtertje
Sterkte maatje. Zijn gelukkig veel soorten anti bquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Weer afgevallen
Niet zo goed helaas.
Nieuwe kuur nu, hopelij kslaat die wel aan
quote:
Denk dat mijn eitjes niet gezond zijn hoor, ouwe pik. Vies veel bacon en mayo erbij ookquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ei is wel gezond, mits zonder brood
Slaap er slecht door ,niet goed good voor eetpatroonquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterkte maatje. Zijn gelukkig veel soorten anti b
En als die niet aanslaat?quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Weer afgevallen
Niet zo goed helaas.
Nieuwe kuur nu, hopelij kslaat die wel aan
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geld ook niet.
Het hele leven gaat nergens over.
quote:In het huis van de verdachte werd een kalasjnikov AK-47 met twee volle magazijnen gevonden, meldde het OM gisteren. De broer vindt het niet vreemd dat A. een automatisch vuurwapen thuis had. "Iedereen heeft toch een wapen?", zegt hij in de krant.
Lolzquote:
Ja, gemiddeld gezien post ik amper meer dus dat komt wel goedquote:
Ik vies veelquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gemiddeld gezien post ik amper meer dus dat komt wel goed
Jeroen Verhoeven?quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Verhoeven morgen wint heerlijk trollmateriaal naar marrokanen
Paul Verhoevenquote:
ze mag zich wel eens scherenquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederlandse films genot
Vies dat haar bahquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederlandse films genot
In de zomer als mensen me kunnen zien op strand of zwembad ofzo wel ja.quote:
daar wordt vaak heel raar tegen aan gekekenquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen zijn echt vies.
harsen ook goedquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar wordt vaak heel raar tegen aan gekeken
Dankje.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen zijn echt vies.
Borst sowieso harsenquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:22 schreef Fok-it het volgende:
oksels wel, borst niet. Dat is echt lelijk met stoppels
Gewoon laten doen om de zoveel tijd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is dan weer zo'n gedoe
Gewoon af en toe scheermes
Ik vind het zonde dat ik geen baardgroei hebquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook echt weinig haargroei.
Mijn benen zijn ook vies behaard ja.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik alleen wel veel op benen
Rughaar lijkt me echt vreselijk
Ik alleen goed haarbos.quote:Op zaterdag 10 december 2016 03:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik alleen wel veel op benen
Rughaar lijkt me echt vreselijk
Doet Knut ook hoorquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn broertje beschuldigde mij laatst dat ik mn benen scheerde.
Nog nooit gedaan.
gym gaanquote:Op zaterdag 10 december 2016 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het zonde dat ik geen baardgroei heb![]()
Misschien maar extra testosteron erin spuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |