SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nooit gezien. Is die goed?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
En Leaving Las Vegas. Aangezien alcohol ook drugs is
Die is ook wel heftig hoor. Met Nicolas Cagequote:
Oh, dat is wel bummer. Maar zet m toch op t lijstjequote:Op maandag 21 maart 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is ook wel heftig hoor. Met Nicolas Cage
quote:Op maandag 21 maart 2016 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel bummer. Maar zet m toch op t lijstje
Ben jij weer in Nederland?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:02 schreef Flippiee het volgende:
Van de week Reign over me gezien. Vond voor het eerst die grappenmaker niet irritant als acteur
Linksmensen en andere meningen.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
48 volgens die bericht
Nu echt slapen
Ja goed, door al dat nieuws van RCT heb ik ook weer zin om te spelenquote:
Is al duidelijk wanneer de nieuwe uitkomt?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja goed, door al dat nieuws van RCT heb ik ook weer zin om te spelen
Hmm nee, maar oude ook leukquote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is al duidelijk wanneer de nieuwe uitkomt?
Foto is neergezet met het idee: Goede tip.quote:
Heb je m'n vraag niet gezien?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Foto is neergezet met het idee: Goede tip.
Maar ik snap het niet.
Oh over werk toch? Ja las het maar zat toen mobiel. Maar momenteel doe ik niks, weet nog niet wat ik ga precies ga doen.quote:
Gewoon alles wat je kanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh over werk toch? Ja las het maar zat toen mobiel. Maar momenteel doe ik niks, weet nog niet wat ik ga precies ga doen.
Ja ehct KUTKUNSTquote:
Flutavond dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ehct KUTKUNST
Daarna heeft de mrs een uur met de kunstenares champagne zitten zuipen
Ben je er wel mee bezig of dat ook niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh over werk toch? Ja las het maar zat toen mobiel. Maar momenteel doe ik niks, weet nog niet wat ik ga precies ga doen.
Dat kan je wel aan kunstzinnige mensen overlaten jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel wat interessante gesprekken gehad.
Jawel. Ik ga ook wel vrijwilligerswerk doen. Maar weet niet precies wanneer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je er wel mee bezig of dat ook niet?
Oh ging louter over geld hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je wel aan kunstzinnige mensen overlaten ja
Maar zeg je dat niet bij alles? Bedoel het niet lullig hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga ook wel vrijwilligerswerk doen. Maar weet niet precies wanneer.
Toen ik een maand geleden zei tegen jou dat elk betaald werk werk was, vond je het ook niet zo heel hoge prioriteitquote:
Zou makkelijker over kunst dan over geld kunnen pratenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Vrouwen die over "kunst" gingen praten"
En mannen die even dat geld lieten rollen
Ik zat er wel aan te denken om het één deze dagen te regelenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zeg je dat niet bij alles? Bedoel het niet lullig hoormaar toen ik in jouw situatie zat werd ik daar heel onrustig van
Dat is wel erg knap mijn woorden verdraaien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik een maand geleden zei tegen jou dat elk betaald werk werk was, vond je het ook niet zo heel hoge prioriteit
Je zei dat je een trap onder je reet nodig had.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel erg knap mijn woorden verdraaien.
En dat maakte her niet dat ik daar niet onrustig van werd?
Kunst gaat nergens over.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou makkelijker over kunst dan over geld kunnen praten
Die heb ik gehad hequote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zei dat je een trap onder je reet nodig had.
Ja sorry, maar ik heb zovaak tegen mensen hier (niet jij in specifiek hoorquote:
Waarom wel op Mikey?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb besloten er geen antwoord meer op tegeven.
Alleen op Mikeygod.
Ik snap je hele betoog ook niet helemaalquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik heb zovaak tegen mensen hier (niet jij in specifiek hoor) gezegd dat ze gewoon even wat moeite moesten doen.
Ben er wat skeptisch over geworden
Komt welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap je hele betoog ook niet helemaal
Ja want dat is logischquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb besloten er geen antwoord meer op tegeven.
Alleen op Mikeygod.
Ik ben in dit topic wel eens uitgemaakt dat ik het makkelijk heb gehad omdat ik vond dat werk makkelijk te vinden was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want dat is logisch
Op degene die over 20 jaar nog geen neuk heeft uitgevoerd
Je loopt nu allemaal dingen te zeggen die totaal geen verband met elkaar hebben?quote:
Aha.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je loopt nu allemaal dingen te zeggen die totaal geen verband met elkaar hebben?
Het leven kan wel een heel stuk prettiger zijn dat ik morgen kan beslissen overal heen te gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geld ook niet.
Het hele leven gaat nergens over.
Dat kan je sowieso wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het leven kan wel een heel stuk prettiger zijn dat ik morgen kan beslissen overal heen te gaan.
Aha.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je echt wil. Alleen dan kost het iets meer moeite.
Uhm nee. Zonder geld kom je nergensquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je sowieso wel.
Als je echt wil. Alleen dan kost het iets meer moeite.
En dan ben ik toch blij met het gemak van een bankrekening.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Maar dat zegt wat over ons meer
Op een legale manier danquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onzin. Zonder geld is alles regelbaar.
Tja, op het moment dat je daar mee bezig bent heb je sowieso gemak.quote:
Ja ach, maar we moeten dat ook niet allemaal belangrijker maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan ben ik toch blij met het gemak van een bankrekening.
Ik ben wel extreem veel blijer met cijfertjes op die rekeninng dan de eerste 16 jaar zonder cijfertjes op die rekeningquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ach, maar we moeten dat ook niet allemaal belangrijker maken natuurlijk.
Die leuke dingen zijn meer waard om te doen dan die cijfertjes op je rekening. Wat eigenlijk niks is.
Ja want de overtocht is compleet kosteloosquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Derderwereld vluchtelingen krijgen het voor elkaar om in Euroma te kopen.
Nja ik denk niet dat je je als kind echt druk maakte om wat je op je rekening had.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben wel extreem veel blijer met cijfertjes op die rekeninng dan de eerste 16 jaar zonder cijfertjes op die rekening
Die krijgen dat geld bij elkaar in zulke landenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want de overtocht is compleet kosteloos
Wel of er eten was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik denk niet dat je je als kind echt druk maakte om wat je op je rekening had.
Klopt, maar dan ben je wel die keren blij dat er te eten is.quote:
Eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nu ben je dan soms niet blij als er iets op tafel staat wat je niet lekker vind.
Waarom zou je daar niet blij mee zijn? Je bent oud genoeg om wat anders te koken/eten als het je niet aanstaatquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ben je wel die keren blij dat er te eten is.
En nu ben je dan soms niet blij als er iets op tafel staat wat je niet lekker vind.
Dit denk ik helaas vaak in onze leeftijdscategorie.quote:
Ik weet al waar je heen wiltquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit denk ik helaas vaak in onze leeftijdscategorie.
Dat is mijn punt ja.quote:
Als zijn vriendin iets maakt wat Inso niet lust, en hij het uit beleefdheid moet opeten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet blij mee zijn? Je bent oud genoeg om wat anders te koken/eten als het je niet aanstaat
Mwah niet menselijk is war overleven,quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ja.
Maar als ik hem verder trek is dat niet menselijk.
Westerlingen zijn dan ook afschcuwelijk verwend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Maar je kan het niet verlangen van westerlingen
Nu haak ik af.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Terwijl elke religie ooit erover gaat om dankbaar te zijn.
Dat laatste wel ja, maar genoeg mensen die aan gasten vragen of ze voorkeuren hebben of bepaalde dingen 'echt' niet lustenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als zijn vriendin iets maakt wat Inso niet lust, en hij het uit beleefdheid moet opeten.
Of als je bij andere mensen gaat eten.
Ik ben ook in dat laatste best dankbaar dat iemand moeite heeft gedaan om eten voor mij te maken hoor. Zo gek is dat niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Dat laatste wel ja, maar genoeg mensen die aan gasten vragen of ze voorkeuren hebben of bepaalde dingen 'echt' niet lusten
Ik noem het ook geen excuus. Het is gewoon een logisch gevolg om zo niet te denkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En westers zijn is geen excuus zijn om verwend te zijn
Aha.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Het is gewoon een logisch gevolg om zo niet te denken
Kloptquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook in dat laatste best dankbaar dat iemand moeite heeft gedaan om eten voor mij te maken hoor. Zo gek is dat niet.
Gelukkig maar dat jij wel elke seconde aan alles denkt war een Afrikaans kind niet heeftquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het maar zwak. Maar wie ben ik
Dat claim ik niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij wel elke seconde aan alles denkt war een Afrikaans kind niet heeft
Je bent je nu alleen wel moreel aan het verheven. Iets wat je een paar dagen terug nog afkeurdequote:
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent je nu alleen wel moreel aan het verheven. Iets wat je een paar dagen terug nog afkeurde
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Ik snap het oprecht alleen niet.
Als je in een land woont waar je veel meer kansen hebt gehad dan tig mensen.
Ik verkeer nu ook in die positie, en iets simpels als dankbaarheid hoort daar m.i. bij.
Dat is nog steeds geen reden om het als vanzelfsprekend te zien?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Juist omdat je die hebt gehad zie je het als normaal.
Is toch hetzelfde als dat ik een goede familieband als iets vanzelfsprekend zie terwijl je her juist als een gift moet zien omdat andere het niet hebben.
Zo geldt dat toch ook voor andere dingen. Onderdak is normaal hier en niet veel anders voor armen dam voor rijken. Het begrip onderdak dan, niet omvang en shit. Dan ga je niet denken, ja maar onderdak is er niet voor iedereen dus het is eigenlijk een gift, nee iedereen in Nederland heeft het of heeft er recht op
oh nee hoor, ik zie mezelf niet als verwend omdat ik niet dankbaar ben voor een dak boven m'n hoofdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is meer dat elke keer dat ik het aanhaal dat je je enorm aangesproken voelt.
Waarom reageer je dan altijd zo fel en ben je altijd zo jaloers over mensen die het beter hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh nee hoor, ik zie mezelf niet als verwend omdat ik niet dankbaar ben voor een dak boven m'n hoofd
Jaloers valt wel mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan altijd zo fel en ben je altijd zo jaloers over mensen die het beter hebben.
Meer dan de rest van de wereld, maar die zijn schijnbaar niet relevant?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
Maar nee voor iemand van 26 heb ik niet bijzonder veel om dankbaar voor te zijn, vind ik.
Je denkt altijd aan mensen die het beter hebben, niet slechter. Dat is geen misgunnen ofzo. Dat gebeurt gewoon.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer dan de rest van de wereld, maar die zijn schijnbaar niet relevant?
Dat gebeurt jou*quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je denkt altijd aan mensen die het beter hebben, niet slechter. Dat is geen misgunnen ofzo. Dat gebeurt gewoon.
Die denken er pas aan wanneer ze er mee geconfronteerd worden. Uit eigen initiatief denken aan gelijkenissen zijn er niet veel mensen die dan gaan vergelijken met veel slechtere voorbeelden. Maargoedquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Als niemand zou denken aan mensen die het slechter hebben zou er bijzonder weinig charity zijn
Nogmaals, het is de kern van vele religies.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
Uit eigen initiatief denken aan gelijkenissen zijn er niet veel mensen die dan gaan vergelijken met veel slechtere voorbeelden.
Lolquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ja, laat maar zitten, we komen er niet uit.
Volgende keer dan ook niet klagen dat je niet snapt dat mensen klagen die het beter hebben bitte.
Oja. Mijn fout.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol
Ik zei uit mezelf al dat dat een slechte gedachtegang van mij was
Maar maakt het uit: zo makkelijk om nog maar eens te benoemen
Nooit gezegd hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
En als ik daar dan op reageer ben ik een elitist.
Ook mijn fout.
Volledig mijn verontschuildingen.
Waarom? Verder heb je gelijk hoor. Snap alleen niet goed waarom je het zo kenbaar moet maken want ik weet al hoe je hier in staatquote:
Omdat je er al meerdere keren in terugvalt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Verder heb je gelijk hoor. Snap alleen niet goed waarom je het zo kenbaar moet maken want ik weet al hoe je hier in staat
Een paar keer ja dat klopt. Maar ik kan me niet herinneren dat ik de laatste tijd hier iets heb gepost wat je doet denken dat ik mezelf vergelijk met mensen die het beter hebben of dar ik jaloers ben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je er al meerdere keren in terugvalt.
Wel vond je het nodig toen mensen wat aan het klagen waren om je eigen penarie aan te halen, niet heel lang geleden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een paar keer ja dat klopt. Maar ik kan me niet herinneren dat ik de laatste tijd hier iets heb gepost wat je doet denken dat ik mezelf vergelijk met mensen die het beter hebben of dar ik jaloers ben.
Ja behalve net als voorbeeld dan
Ja, dat was niet logisch nee, maar dat zei ik 10 seconden geleden nog tegen je. Daarna niets meer? Dan is het toch niet logisch dat je nu een paar weken verder spreekt over dat ik 'telkens" weer terugval in patronen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel vond je het nodig toen mensen wat aan het klagen waren om je eigen penarie aan te halen, niet heel lang geleden.
Misschien niet zo bedoeld, maar wel wat onhandig.
Ik vond het alleen wat frappant dat je bij ama begon over werk/etc.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat was niet logisch nee, maar dat zei ik 10 seconden geleden nog tegen je. Daarna niets meer? Dan is het toch niet logisch dat je nu een paar weken verder te spreken over dat ik 'telkens" weer terugval in patronen?
Dat kan. Maar dat heeft echt niks te maken met dat ik jaloers zou zijn om beter bedeeldequote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het alleen wat frappant dat je bij ama begon over werk/etc.
Hier spreek je vooral veel over jezelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
En zoiets komt ook meer naar boven als je zelf in een fase zit waarin je minder hebt,
Dat kloptquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier spreek je vooral veel over jezelf.
Dus niet over normaal praten. Maar vooral over jezelf.quote:
Dat zou het beste zijn jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat het juist belangrijk is om ook in mindere fasen tevreden trachten te zijn met wat je wel hebt.
Een mindswitch maken is wel meer dan alleen willen. Iets wat je jarenlang anders hebt gedaan gaat niet opeens vanzelf alleen omdat je het wilquote:
Oneens.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een mindswitch maken is wel meer dan alleen willen. Iets wat je jarenlang anders hebt gedaan gaat niet opeens vanzelf alleen omdat je het wil
Dankje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Het is heerlijk lenteseizoen.
Naja, ik verander wel alquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oneens.
In een mindset blijven hangen is vooral lekker makkelijk.
En dat was in eerste instantie ook een complimentquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, ik verander wel al
Beetje bij beetje
Afvallen kan je ook zien als een mindswitch die je moet makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dat het moeilijk is om een mindswitch te veranderen is bullshit.
Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afvallen kan je ook zien als een mindswitch die je moet maken
Of stoppen met roken
Dat is allemaal makkelijk dan?
Dat is een beetje flauwekul natuurlijk door hoe ik er in sta. Zal best lastig voor sommigen zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij zegt zelf ook zo vaak dat iedereen zonder roken kan.
Het gaat erom dar je dat omslagpunt in je hoofd maaktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon minder kcal eten dan je maintenance.
Moeilijk hoor.
Echt hogere wiskunde.
En dat maakt het nog niet moeilijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat erom dar je dat omslagpunt in je hoofd maakten niet voor een week of 2 maar voor the long run
Ik heb dat een tijdlang ook niet heel erg eenvoudig gevonden hoor
Geen schildklier nee?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon jezelf er voor verantwoordelijk houden.
Niet iemand anders, niet omstandigheden. Gewoon jezelf.
Gn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
Anyway, morgen eerste werkdag. Slaap lekker
Succesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
Anyway, morgen eerste werkdag. Slaap lekker
Kijken waar dat soort linkse engerds nu weer mee komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker alvast conclusies trekken niks mis mee
Hij wordt in NWS en VBL al genegeerd tsja, dan moet je watquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker alvast conclusies trekken niks mis mee
Je bent ook compleet afwezig de laatste tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:42 schreef Sked het volgende:
Ik heb echt compleet gemist wat voor werk je gaat doen Fokkie
Ik moet weer een beetje gaan oplettenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent ook compleet afwezig de laatste tijddistributiecentrum van Kruidvat. In Heteren
Geen idee. Nooit in een magazijn oid gewerktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet weer een beetje gaan opletten
Maar da's best prima werk toch
Hehe ja ja, en elke week salaris ipv om de 4 weken dus vanaf volgende week geen wajongtrekker meerquote:
Hoor altijd dat dat prima baantjes zijn voor tijdelijk, ben je ook vanaf 6 's ochtends ingepland?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit in een magazijn oid gewerktMaar het zag er wel prima uit ja, je word sowieso eerste week gewoon ingewerkt dus dat zit wel goed
wanneer beginnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe ja ja, en elke week salaris ipv om de 4 weken dus vanaf volgende week geen wajongtrekker meer
Nee, ben gekke henkie nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoor altijd dat dat prima baantjes zijn voor tijdelijk, ben je ook vanaf 6 's ochtends ingepland?
Straks, 2 uurquote:
Oh hemeltjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ben gekke henkie nietelke dag plus alle zaterdagen van 2 tot 10. Maar is alleen beschikbaarheid he. Kan net zo goed zijn dat ik de rest van de week niet meer opgeroepen wordt. Hopelijk niet maargoed
Vind het wel weer lekker jaquote:
Lekker man, trots op je.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe ja ja, en elke week salaris ipv om de 4 weken dus vanaf volgende week geen wajongtrekker meer
Maakt toch niet uit of het makkelijk of moeilijk is... Ik vind eerste werkdagen altijd vet spannend enzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel weer lekker jaspannend, mwah. Ik heb het werk al gezien bij rondleiding. Het stelt allemaal niet heel veel voor
Ja, zei ik laatst ook al hier. Met verrekenen enzo word dat echt een tiefusdrama. Maar ze laten dat aan mij overquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh hemeltje![]()
Ik voorzie een karrenvracht aan problemen met het UWV.
Is het ook welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit of het makkelijk of moeilijk is... Ik vind eerste werkdagen altijd vet spannend enzo.
Pffff, sterkte daarmeequote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zei ik laatst ook al hier. Met verrekenen enzo word dat echt een tiefusdrama. Maar ze laten dat aan mij overmoet elke maand Wajong bewaren, zelf verrekenen en eind van het jaar alles terugstorten.
Ach ja, went wel hoor. Je bent gewoon lekker bezig op werk. Dan vliegt de tijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook welhet is vooral veel loopwerk dus als ik straks aan de 35 uur zit ofzo eind van de week ben ik wel dood denk ik
Ga ik niet vanuit nee. Misschien eens een week 3 dagen ipv 5 maar ben fulltime beschikbaar dus zou raar zijn als ze daar niet gebruik van makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar hé, dat is nog wel te overleven als je gewoon lekker aan de slag kan (en niet maar eens per week hoeft)
Ja, daarom. Is ook wel handig voor het bedrijf zelf lijkt me, beetje zelfde gezichten ipv elke dag een anderequote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga ik niet vanuit nee. Misschien eens een week 3 dagen ipv 5 maar ben fulltime beschikbaar dus zou raar zijn als ze daar niet gebruik van maken
Maar what about you?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, daarom. Is ook wel handig voor het bedrijf zelf lijkt me, beetje zelfde gezichten ipv elke dag een andere
Waar je laatste weken mee bezig bent, of ben je niet druk maar gewoon geen zin in fok?quote:
Oh, niet veel bijzonders. Had beetje slecht humeur waar ik anderen op dat moment liever niet mee lastig val en vorige week beetje lenteschoonmaak gehouden hier en bij m'n paquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar je laatste weken mee bezig bent, of ben je niet druk maar gewoon geen zin in fok?
Ach, Mikey valt ons elke dag lastigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Had beetje slecht humeur waar ik anderen op dat moment liever niet mee lastig val
quote:
Ik moet wel zeggen dat je depressief wordt als je de gemiddelde reactie in NWS bekijkt de laatste tijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Van de meeste FOK!kers trek ik me gelukkig niet veel aan, dan zou ik ernstig depressief worden.
Gewoon veel dingetjes die niet echt lekker liepen, dat stapelt zich dan op en dat wil ik dan per se gewoon oplossenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je depressief wordt als je de gemiddelde reactie in NWS bekijkt de laatste tijd.dat forum kan ik maar beter verwijderen uit mijn list
Maar hoezo slecht humeur?
Dan zul je vast heerlijk slapen de laatste tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:23 schreef Elan het volgende:
Ik huil mezelf altijd in slaap als fikkie me weer eens gekwetst heeft.
En nu? Beter?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon veel dingetjes die niet echt lekker liepen, dat stapelt zich dan op en dat wil ik dan per se gewoon oplossen
Hij is een bitch de laatste tijd he.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:23 schreef Elan het volgende:
Ik huil mezelf altijd in slaap als fikkie me weer eens gekwetst heeft.
Ach, zieltjes proberen te winnen? Inso noemde je vannacht ook een idiootquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is een bitch de laatste tijd he.
Toen was ik er niet was was de aanleiding dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, zieltjes proberen te winnen? Inso noemde je vannacht ook een idiootdurf je op hem niet te reageren?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel
Meeste problemen voor zover mogelijk ook wel opgelost. Dan is je kop gewoon wat leger.
Wat was de aanleiding mij met Merkel te vergelijken in de ochtend terwijl er daarvoor geen politieke discussie wasquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen was ik er niet was was de aanleiding dan.
Ik heb met iedereen normale gesprekken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen was ik er niet was was de aanleiding dan.
Ik zie alleen maar dat ik niet de enige ben waar je vervelend tegen doet.
Tot je ze halverwege idioot begint te noemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb met iedereen normale gesprekken.
Inso noemt je een idiootquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot je ze halverwege idioot begint te noemen.
Je bent tof maar wel veroordelend soms man.
Je noemt me een linkse engerd. Praat niet over veroordelend alsjeblieftquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot je ze halverwege idioot begint te noemen.
Je bent tof maar wel veroordelend soms man.
Ooh de laatste jaren waren niet gemakkelijk voor mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:31 schreef Fok-it het volgende:
Maar Mikey, even vraagje tussendoor he. Oprechte interesse
Hoe komt het dat jij, je tijd ver vooruit, hoog intellectuele jongen, aldus jij. Met ook nog eens een uitstraling waar je genoeg vrouwenaandacht mee krijgt
De laatste jaren niks anders doet dan klagen op je Wajong en blowen?
Inso is een beetje de Alpha hier he.quote:
Misschien moet je maar gewoon jezelf erkennen hier hoe je werkelijk bent en niet je voordoen als een of ander verlichtend genie, want dat ben je niet. Dan krijg je een stuk redelijkere antwoorden terug op je reactiesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh de laatste jaren waren niet gemakkelijk voor mij.
Maar we zijn op de weg terug.
Het is altijd zo jammer wanneer mensen je pakken op eerdere discussies ipv van op de huidige of zo als die Crack die noemt mij eng om dingen die ze van anderen gehoord heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je maar gewoon jezelf erkennen hier hoe je werkelijk bent en niet je voordoen als een of ander verlichtend genie, want dat ben je niet. Dan krijg je een stuk redelijkere antwoorden terug op je reacties
Bakenmat van politiek en religie hier ja. De banlieues van Arnhem zitten vol met terroristenquote:
Tsja, het ligt echt aan je voorkomen hoor. Want dan kan je wel weer zeggen dat ik een bitch ben de laatste tijd, totaal niet eigenlijk. Zit goed in m'n vel en heb met vrijwel niemand ruzie hierquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is altijd zo jammer wanneer mensen je pakken op eerdere discussies ipv van op de huidige of zo als die Crack die noemt mij eng om dingen die ze van anderen gehoord heeft.
Boeit me dan niet maar toch jammer.
En aan Elan zeker?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, het ligt echt aan je voorkomen hoor. Want dan kan je wel weer zeggen dat ik een bitch ben de laatste tijd, totaal niet eigenlijk. Zit goed in m'n vel en heb met vrijwel niemand ruzie hierligt echt aan jou vriend
Elan? Ik heb niks tegen Elanquote:
Laatst was je wel negatief over hem dat hij zich ook raar uit ofzo.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatst was je wel negatief over hem dat hij zich ook raar uit ofzo.
Ik snap niet waarom ik hier zo moet opvallen de helft is hier ook junk of autist.
Hell ging hier gister over trio's en niet aangeraakt willen worden en weet ik veel wat nog meer.
Niet boos worden was niet zo heftig het kwam er op neer dat wij ons uiten op een rare manier.quote:
Quoten of niet stokenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatst was je wel negatief over hem dat hij zich ook raar uit ofzo.
Zie hierboven.quote:
Ja quoten of niet stoken dusquote:
Quote maar gewoon.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet boos worden was niet zo heftig het kwam er op neer dat wij ons uiten op een rare manier.
Serieus wtfquote:
Ik donderdag richting België.quote:
Volgens mij is dat juist perfect zo kort na aanslagen gebeurt er toch niks.quote:
Beste ja. Net als vliegen na een vliegrampquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist perfect zo kort na aanslagen gebeurt er toch niks.
Was destijds 1 week na aanslag op Bali. Geen seconde onveilig gevoeld.
Mwoah kan ook gewoon om een vergeten rugzak gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Fok-it het volgende:
Dreigingsniveau zal ook wel omhoog gaan dan hier
Lekker rustig ook wel veel vertraging bij Roosendaal denk ik. Ben benieuwd of het ek nog doorgaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist perfect zo kort na aanslagen gebeurt er toch niks.
Was destijds 1 week na aanslag op Bali. Geen seconde onveilig gevoeld.
EK beter afschaffen idd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker rustig ook wel veel vertraging bij Roosendaal denk ik. Ben benieuwd of het ek nog doorgaat.
In Nederland zijn die gevaarlijke groeperingen ook een stuk minder actief,quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:59 schreef Fok-it het volgende:
Geen aanwijzingen voor aanslagen in Nederland'nee die hadden ze vandaag in Brussel ook niet
Ik denk ook niet dat er snel een aanslag zal komen hier maar er moet ook weer niet te naïef mee omgesprongen wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Nederland zijn die gevaarlijke groeperingen ook een stuk minder actief,
Zo een Sheriah for Belgium is veel te lang beschermt en onderschat geweest.
Plekken zo als de Schilders Wijk en moskeenen die als gevaarlijk bestemd zijn mogen ze wel wat beter aanpakken uit voorzorg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er snel een aanslag zal komen hier maar er moet ook weer niet te naïef mee omgesprongen worden
Gelukkig hebben wij geen Molenbeek taferelen of banlieues zoals Parijs waar iedereen een geest kan worden
Dat word in de gaten gehouden hoor, geloof me. Terreurnetwerken worden in Nederland stuk sneller onschadelijk gemaakt dan in andere landen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Plekken zo als de Schilders Wijk en moskeenen die als gevaarlijk bestemd zijn mogen ze wel wat beter aanpakken uit voorzorg.
Gelukkig een ding waar we wel goed in zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat word in de gaten gehouden hoor, geloof me. Terreurnetwerken worden in Nederland stuk sneller onschadelijk gemaakt dan in andere landen.
Ja godverdommequote:
Moet het nog maar zien. Is al maanden speculatie toch?quote:
Ja maar nu concreet z'n zaakwaarnemer zou bevestiging gegeven hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet het nog maar zien. Is al maanden speculatie toch?
#Martinoutquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar nu concreet z'n zaakwaarnemer zou bevestiging gegeven hebben.
Nu moet Crack_ nog langer wachten en worden die portokosten nog hogerquote:
quote:Feyenoord lijkt wederom een toptalent kwijt te raken voor dat hij überhaupt een stap in het eerste elftal heeft gezet. Tahith Chong lijkt deze maand te kiezen voor een Engelse topclub. Chelsea, Manchester United, Manchester City en Arsenal hopen allen op het ja-woord van de zeer begaafde linkspoot.
Chong die los van zijn begaafde linker been ook nog een scoort en oog heeft voor zijn medespelers leek bij Feyenoord te blijven, dat meldt het Algemeen Dagblad. Ook tijdens de nieuwjaarspeech geloofde Eric Gudde daar nog in. “Bij de een duurt het wat langer dan bij de ander. Of dat betekent dat hij zal vertrekken? Nee hoor, die conclusie trekken jullie.''
Het is niet zozeer dat Chong perse bij Feyenoord wil vertrekken voor het geld, maar voor het missen van een sportief plan. Chong wilde zo snel mogelijk minuten maken in de eredivisie. Er leek een plan klaar te liggen, zo bleek uit het gesprek dat Chong had met RTV Rijnmond. “Ik speel eerste zes maanden in de B1 en dan ga ik door naar de A1,'' zei Chong. Van dit plan is niets terecht gekomen, dat zorgde voor veel ergernis bij Chong. Dit lijkt de grootste reden dat hij niet wil tekenen.
Update 22-03-2016 11:36
Voetbal International meldt dat Tahith Chong de overstap maakt naar Manchester United.
Update 22-03-2016 12:05
Ook het Algemeen Dagblad meldt nu dat Jeugdspeler Tahith Chong de overstap maakt naar Manchester United.
Triest weerquote:
Komt ook door die belachelijke premier league en europa league regelsquote:
Mwah daar ligt het niet aan toe. Zitgewoon totaal geen idee achter als je een van je beste talenten geen plan geeft die je ook daadwerkelijk uitvoertquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt ook door die belachelijke premier league en europa league regels
In FM ook altijd mot mee dat ze minimaal zoveel spelers moeten inschrijven die tussen hun 16e en 21e bij een Engelse club hebben gespeeld.
Toch in mindere mate. Nouri, van de Beek, die Kenneth Paal bij PSV. Liggen allemaal gewoon vast en duidelijk toekomstplanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:32 schreef Elan het volgende:
Bij Ajax en PSV worden ze ook weggehaald Fok-it
Valt mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch in mindere mate. Nouri, van de Beek, die Kenneth Paal bij PSV. Liggen allemaal gewoon vast en duidelijk toekomstplan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |