SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nooit gezien. Is die goed?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
En Leaving Las Vegas. Aangezien alcohol ook drugs is
Die is ook wel heftig hoor. Met Nicolas Cagequote:
Oh, dat is wel bummer. Maar zet m toch op t lijstjequote:Op maandag 21 maart 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is ook wel heftig hoor. Met Nicolas Cage
quote:Op maandag 21 maart 2016 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel bummer. Maar zet m toch op t lijstje
Ben jij weer in Nederland?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:02 schreef Flippiee het volgende:
Van de week Reign over me gezien. Vond voor het eerst die grappenmaker niet irritant als acteur
Linksmensen en andere meningen.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
48 volgens die bericht
Nu echt slapen
Ja goed, door al dat nieuws van RCT heb ik ook weer zin om te spelenquote:
Is al duidelijk wanneer de nieuwe uitkomt?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja goed, door al dat nieuws van RCT heb ik ook weer zin om te spelen
Hmm nee, maar oude ook leukquote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is al duidelijk wanneer de nieuwe uitkomt?
Foto is neergezet met het idee: Goede tip.quote:
Heb je m'n vraag niet gezien?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Foto is neergezet met het idee: Goede tip.
Maar ik snap het niet.
Oh over werk toch? Ja las het maar zat toen mobiel. Maar momenteel doe ik niks, weet nog niet wat ik ga precies ga doen.quote:
Gewoon alles wat je kanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh over werk toch? Ja las het maar zat toen mobiel. Maar momenteel doe ik niks, weet nog niet wat ik ga precies ga doen.
Ja ehct KUTKUNSTquote:
Flutavond dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ehct KUTKUNST
Daarna heeft de mrs een uur met de kunstenares champagne zitten zuipen
Ben je er wel mee bezig of dat ook niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh over werk toch? Ja las het maar zat toen mobiel. Maar momenteel doe ik niks, weet nog niet wat ik ga precies ga doen.
Dat kan je wel aan kunstzinnige mensen overlaten jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel wat interessante gesprekken gehad.
Jawel. Ik ga ook wel vrijwilligerswerk doen. Maar weet niet precies wanneer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je er wel mee bezig of dat ook niet?
Oh ging louter over geld hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je wel aan kunstzinnige mensen overlaten ja
Maar zeg je dat niet bij alles? Bedoel het niet lullig hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga ook wel vrijwilligerswerk doen. Maar weet niet precies wanneer.
Toen ik een maand geleden zei tegen jou dat elk betaald werk werk was, vond je het ook niet zo heel hoge prioriteitquote:
Zou makkelijker over kunst dan over geld kunnen pratenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Vrouwen die over "kunst" gingen praten"
En mannen die even dat geld lieten rollen
Ik zat er wel aan te denken om het één deze dagen te regelenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zeg je dat niet bij alles? Bedoel het niet lullig hoormaar toen ik in jouw situatie zat werd ik daar heel onrustig van
Dat is wel erg knap mijn woorden verdraaien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik een maand geleden zei tegen jou dat elk betaald werk werk was, vond je het ook niet zo heel hoge prioriteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |