En aan Elan zeker?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, het ligt echt aan je voorkomen hoor. Want dan kan je wel weer zeggen dat ik een bitch ben de laatste tijd, totaal niet eigenlijk. Zit goed in m'n vel en heb met vrijwel niemand ruzie hierligt echt aan jou vriend
Elan? Ik heb niks tegen Elanquote:
Laatst was je wel negatief over hem dat hij zich ook raar uit ofzo.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatst was je wel negatief over hem dat hij zich ook raar uit ofzo.
Ik snap niet waarom ik hier zo moet opvallen de helft is hier ook junk of autist.
Hell ging hier gister over trio's en niet aangeraakt willen worden en weet ik veel wat nog meer.
Niet boos worden was niet zo heftig het kwam er op neer dat wij ons uiten op een rare manier.quote:
Quoten of niet stokenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatst was je wel negatief over hem dat hij zich ook raar uit ofzo.
Zie hierboven.quote:
Ja quoten of niet stoken dusquote:
Quote maar gewoon.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet boos worden was niet zo heftig het kwam er op neer dat wij ons uiten op een rare manier.
Serieus wtfquote:
Ik donderdag richting België.quote:
Volgens mij is dat juist perfect zo kort na aanslagen gebeurt er toch niks.quote:
Beste ja. Net als vliegen na een vliegrampquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist perfect zo kort na aanslagen gebeurt er toch niks.
Was destijds 1 week na aanslag op Bali. Geen seconde onveilig gevoeld.
Mwoah kan ook gewoon om een vergeten rugzak gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Fok-it het volgende:
Dreigingsniveau zal ook wel omhoog gaan dan hier
Lekker rustig ook wel veel vertraging bij Roosendaal denk ik. Ben benieuwd of het ek nog doorgaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist perfect zo kort na aanslagen gebeurt er toch niks.
Was destijds 1 week na aanslag op Bali. Geen seconde onveilig gevoeld.
EK beter afschaffen idd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker rustig ook wel veel vertraging bij Roosendaal denk ik. Ben benieuwd of het ek nog doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |