Dat is een beetje flauwekul natuurlijk door hoe ik er in sta. Zal best lastig voor sommigen zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij zegt zelf ook zo vaak dat iedereen zonder roken kan.
Het gaat erom dar je dat omslagpunt in je hoofd maaktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon minder kcal eten dan je maintenance.
Moeilijk hoor.
Echt hogere wiskunde.
En dat maakt het nog niet moeilijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat erom dar je dat omslagpunt in je hoofd maakten niet voor een week of 2 maar voor the long run
Ik heb dat een tijdlang ook niet heel erg eenvoudig gevonden hoor
Geen schildklier nee?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon jezelf er voor verantwoordelijk houden.
Niet iemand anders, niet omstandigheden. Gewoon jezelf.
Gn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
Anyway, morgen eerste werkdag. Slaap lekker
Succesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
Anyway, morgen eerste werkdag. Slaap lekker
Kijken waar dat soort linkse engerds nu weer mee komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker alvast conclusies trekken niks mis mee
Hij wordt in NWS en VBL al genegeerd tsja, dan moet je watquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker alvast conclusies trekken niks mis mee
Je bent ook compleet afwezig de laatste tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:42 schreef Sked het volgende:
Ik heb echt compleet gemist wat voor werk je gaat doen Fokkie
Ik moet weer een beetje gaan oplettenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent ook compleet afwezig de laatste tijddistributiecentrum van Kruidvat. In Heteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |