Volgens Geert kan het nog wel iets Wildersquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf wel aardig.
Dan zal ik hem even bellen op mijn Samsom Galaxy S4045quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens Geert kan het nog wel iets Wilders
Uiteindelijk gewoon de zilvervloot binnengehaald met deze mening. Genot.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spelen het beste voetbal van Nederland, het is een kwestie van tijd voordat ze punten gaan pakken. Ik hoop ook echt dat Bosz trainer wordt van Ajax als De Boer weggaat.
- Ajacied422
Ohquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft meer met het modereren te maken, maar ik ga er geen heel epistel over schrijven hier.
Heb hem recent niks meer zien posten over Bosz.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gewoon de zilvervloot binnengehaald met deze mening. Genot.
Ik heb twee jaar geleden al Bosz verdedigd toen hij werd uitgelachen bij Vitesse.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb hem recent niks meer zien posten over Bosz.
Ik snap dat wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat ja. Creëert een natural high ofzo, maar dat vind ik wel erg moeilijk voor te stellen hoor
Woordgrapje van GRRRRREEN GANGquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens Geert kan het nog wel iets Wilders
FOK! beheerst mijn leven niet hoor. Ik zou bij wijze van spreken meteen kunnen stoppen met modereren.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Ik vind het wel heel bizar hoe FOK! je leven beheerst.
Dat ik een fuckup ben zal ik nergens ontkennen, maar FOK! en de realiteit moet je toch wel los kunnen zien, lijkt me?
Komt in orde.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:32 schreef Elan het volgende:
Stijn
Die post van jou over PSV van vorig jaar, hoe ze nooit kampioen zouden worden.
Quote die eens, wil je?
Kijk eens in de VBL SC.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Subtiel hoe Stijn die lokquote heeft weggehaald bij die post over GGMM.
Toen had ik niet echt een mening over hem, want keek zelden naar Vitesse.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden al Bosz verdedigd toen hij werd uitgelachen bij Vitesse.
Ja omdat je daar nu beetje klaar mee bent.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOK! beheerst mijn leven niet hoor. Ik zou bij wijze van spreken meteen kunnen stoppen met modereren.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik put genoeg vertrouwen uit de stabiliteit op momenten waar ik dacht dat het mis zou gaan. FC Groningen bijvoorbeeld, PSV uit. Verbazingwekkend strak overeind gebleven.
Verder ben ik dit jaar niet echt onder de indruk van PEC. SC Cambuur, geen woorden aan vuil maken. FC Utrecht is makkelijk lam te leggen aangezien die meer door het centrum spelen waar Ajax defensief heel goed in staat. SC Heerenveen, veel minder dan vorig jaar, hebben wel bewezen dat ze het kunnen tegen een PSV maar moet normaal gesproken ook winst zijn. FC Twente vind ik meer gokkend op individuele bevliegingen van Ziyech, Cabral voornamelijk. De Graafschap, met een beetje geluk ben je daar al kampioen maar normaal gesproken ook geen probleem.
Als je de resultaten tegen vorig jaar afzet, werd er alleen tegen PEC puntenverlies geboekt.
Goede posts, toen ik heel het Ajax-topic nog tegen me had met die meningquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong is met afstand de meest overschatte speler van de wereld.
Nee was iets anders.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zoek nog wel even verder, speciaal voor Elan.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |