Sinkgraven?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Onderschat : Sinkgraven
Overschat : Finnbogason
Ik kon niet kiezen :$quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:20 schreef Tyron het volgende:
De meest onder en overschatte speler in de eredivisie?
Kom op jongens, zo moeilijk is het niet.
Siem de Jong is met afstand de meest overschatte speler van de wereld.quote:Op maandag 7 april 2014 23:36 schreef MeningVanNelson het volgende:
Zie veel namen waar ik het mee eens ben! Siem de Jong komt opmerkelijk vaak voor
Schei toch uit, niemand heeft ooit gezegd dat Siem de Jong een geweldige speler is. De algemene opinie is volgens mij dat het een bruikbare speler voor Ajax is, niet meer, niet minder. Heeft een seizoen of drie heel aardig gefunctioneerd in de spits.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong is met afstand de meest overschatte speler van de wereld.
Iedereen heeft het er altijd over dat Siem de Jong de beste speler is van Ajax en dat hij ons kampioen heeft gemaakt en dan verwijzen ze naar die kampioenswedstrijd tegen Twentequote:Op dinsdag 8 april 2014 08:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schei toch uit, niemand heeft ooit gezegd dat Siem de Jong een geweldige speler is. De algemene opinie is volgens mij dat het een bruikbare speler voor Ajax is, niet meer, niet minder. Heeft een seizoen of drie heel aardig gefunctioneerd in de spits.
dat heb ik werkelijk nog nooit gelezenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft het er altijd over dat Siem de Jong de beste speler is van Ajax
Depay???quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Onderschat
Nick vd Velden
Overschat
Memphis Depay
Jordy Clasie
Alfred Finnbogason
Siem de Jong
Dusan Tadic
Ruben Schaken
Lucas Piazon
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:05 schreef Iniesta8 het volgende:
Kishna nog niks laten .
word weer zwaar opgehemeld
media=ajax
Depay?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Onderschat
Nick vd Velden
Overschat
Memphis Depay
Jordy Clasie
Alfred Finnbogason
Siem de Jong
Dusan Tadic
Ruben Schaken
Lucas Piazon
Daar kun je over een paar wedstrijdjes toch niet veel over zeggen? Ik wil hem over een langere tijd zien spelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:05 schreef Iniesta8 het volgende:
Kishna nog niks laten .
media=ajax
Kneusquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong is met afstand de meest overschatte speler van de wereld.
Hoe is die overschat, ik ken niemand die hem goed vind.quote:
Ja, maar hij begonquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je werkelijk in elk topic samen met LitmanenAFCA de boel verstieren?
ondertussen wel een bepalende speler geworden door zijn leeftijd en jaren bij ajax en hij heeft inderdaad veel doelpunten gemaakt in de echt belangrijke wedstrijd. dat is dus gewoon allemaal waarquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft het er altijd over dat Siem de Jong de beste speler is van Ajax en dat hij ons kampioen heeft gemaakt en dan verwijzen ze naar die kampioenswedstrijd tegen Twente
vorig jaar waren er een aantal feyenoorders echt overtuigdquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe is die overschat, ik ken niemand die hem goed vind.
Ik ken ze niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:17 schreef Adames het volgende:
[..]
vorig jaar waren er een aantal feyenoorders echt overtuigd
oh ik welquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken ze niet.
Ik noem hem dan ook al jaren ironisch Schakinho
Dat doen we gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je werkelijk in elk topic samen met LitmanenAFCA de boel verstieren?
Hare Kishnaquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:05 schreef Iniesta8 het volgende:
Kishna nog niks laten .
media=ajax
KNJBquote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Hoertje Kishna .
nog helemaal NIKS laten zien !
een actie in de klassieker en een goal tegen een van de vele baggerclubs in de eredivisie. wat een topper idd.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Hoertje Kishna .
Maar wie noemt hem dan meer dan een talent? Ik zie alleen maar mensen die hem een groot talent noemen wat ook geheel terecht is.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
een actie in de klassieker en een goal tegen een van de vele baggerclubs in de eredivisie. wat een topper idd.
hij kan het idd heel ver schoppen, maar hij wordt wel erg opgehemeld de laatste tijd.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar wie noemt hem dan meer dan een talent? Ik zie alleen maar mensen die hem een groot talent noemen wat ook geheel terecht is.
Dat is gewoon onzin. Ik heb nog niemand horen zeggen dat hij een topper is bijvoorbeeld of dat hij Oranje in moet.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
hij kan het idd heel ver komen, maar hij wordt wel erg opgehemeld de laatste tijd.
Oke, topper was niet het juiste woord. Maar volgens mij zijn er al wel discussies geweest of Kishna mee moet naar het WK, iig een paar. Ben benieuwd naar zijn ontwikkeling volgend seizoen, of hij een Fischer achter na gaat of toch constanter gaat presteren.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin. Ik heb nog niemand horen zeggen dat hij een topper is bijvoorbeeld of dat hij Oranje in moet.
Gaat ook gewoon een dip krijgen net zoals Fischer dit seizoen. En dat is ook niet ergquote:Op woensdag 9 april 2014 22:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Oke, topper was niet het juiste woord. Maar volgens mij zijn er al wel discussies geweest of Kishna mee moet naar het WK, iig een paar. Ben benieuwd naar zijn ontwikkeling volgend seizoen, of hij een Fischer achter na gaat of toch constanter gaat presteren.
Hij is nog jong, maar het geeft wat aan als hij een constant niveau zou kunnen halen. Zou ik heel erg knap van hem vinden.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat ook gewoon een dip krijgen net zoals Fischer dit seizoen. En dat is ook niet erg
Absoluut maar dat lukt bijna geen enkel talent. Depay en Boetius gaan dit ook nog wel krijgen hoort bij de ontwikkelingquote:Op woensdag 9 april 2014 23:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij is nog jong, maar het geeft wat aan als hij een constant niveau zou kunnen halen. Zou ik heel erg knap van hem vinden.
Boetius speelt nu al een heel seizoen in de basis en hij heeft zijn dip al wel gehad, dus volgend jaar hoop ik op een constanter niveau. Het valt mij op dat Depay altijd wel gevaarlijk kan zijn en ook genoeg op goal schiet enz, maar dat hij geen échte dip heeft gehad. Kishna zal volgend seizoen waarschijnlijk het hele seizoen in principe basisspeler zijn bij Ajax en daarom misschien dat ene dipje krijgen dat Boetius al gehad heeft.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut maar dat lukt bijna geen enkel talent. Depay en Boetius gaan dit ook nog wel krijgen hoort bij de ontwikkeling
Depay en Boetius hebben hun klasse al laten zien..quote:Op woensdag 9 april 2014 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut maar dat lukt bijna geen enkel talent. Depay en Boetius gaan dit ook nog wel krijgen hoort bij de ontwikkeling
Met ambitie is niks mis, en zelfvertrouwen ook niet. Hij is jong en hij heeft zijn dromen, laat hem lekker. Ik zie dit miss liever dan: 'ik zal langzaam mijn stappen moeten zetten en laten zien dat ik het niveau aankan blabla', beetje bravoure is niks mee.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Depay en Boetius hebben hun klasse al laten zien..
Van Kishna heb ik nog helemaal niks gezien .
En dan roepen : ik wil de beste van de wereld worden haha
Past goed bij Ajax.
Je zou nog best eens gelijk kunnen hebben. Het scheelt dat de defensies van de eredivisie ploegen niks voor stellen, vraag mij af of hij in Engeland/Duitsland/Engeland/Spanje, de topcompetities dus, beter tot zijn recht komt. Alhoewel hij zich wel heeft ontwikkeld qua scherpte voor de goal en techniek.quote:
Fischer is ook de gevaarlijkste aanvaller bij Ajax heeft alleen erg veel pech gehad en problemen gehad met zijn vorm maar die komt er volgend jaar wel. In potentie is het gewoon een uitstekende speler.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Boetius speelt nu al een heel seizoen in de basis en hij heeft zijn dip al wel gehad, dus volgend jaar hoop ik op een constanter niveau. Het valt mij op dat Depay altijd wel gevaarlijk kan zijn en ook genoeg op goal schiet enz, maar dat hij geen échte dip heeft gehad. Kishna zal volgend seizoen waarschijnlijk het hele seizoen in principe basisspeler zijn bij Ajax en daarom misschien dat ene dipje krijgen dat Boetius al gehad heeft.
Het gaat sws interessant worden om de ontwikkeling van deze jongens te volgen.
Oke knulquote:Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Depay en Boetius hebben hun klasse al laten zien..
Van Kishna heb ik nog helemaal niks gezien .
En dan roepen : ik wil de beste van de wereld worden haha
Past goed bij Ajax.
In potentie is hij goed, het zal blijken, Bij talenten blift het gewoon moeilijk beoordelen omdat zij nog in ontwikkeling zijn. Boetius, Depay, Kishna, Joransson, voor allen geldt hetzelde, het zijn talenten.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fischer is ook de gevaarlijkste aanvaller bij Ajax heeft alleen erg veel pech gehad en problemen gehad met zijn vorm maar die komt er volgend jaar wel. In potentie is het gewoon een uitstekende speler.
Hier kan ik mee eens zijn. Benieuwd of Zivkovic een basispaats gaat afdwingen of niet. Alle talenten die dit seizoen zijn doorgebroken moeten zich volgend seizoen richten op een constant niveau.quote:Op donderdag 10 april 2014 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Onderschat: Antonia, Immers
Overschat: Kishna, Fischer, Bakkali
En zo zijn er wel meer. Eigenlijk alle talenten die dit seizoen net komen kijken. Bakkali werd na twee potjes de hemel ingeprezen. Kishna idem dito. Pas na langere tijd weet je wat je in de kuip hebt. Beide spelers bakken er weinig van nu. Fischer zelfde laken een pak. Enorm teruggevallen.
Gaat interessant worden voor Zivkovic volgend seizoen.
Daarom ook al schaar ik Vilhena en Clasie daar niet onder. Ze zijn in zekere zin overschat omdat ze nog lang geen materiaal voor oranje zijn. Alleen spelen ze wel stabiel in de Eredivisie week op week. Dat is andere koek dan een buitenspeler die een keer langs zijn man snelt en meteen de nieuwe Robben is.
Toch leuk man, nieuw talentje. Niks mis mee.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:50 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Hoertje Kishna .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |