Sinkgraven?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Onderschat : Sinkgraven
Overschat : Finnbogason
Ik kon niet kiezen :$quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:20 schreef Tyron het volgende:
De meest onder en overschatte speler in de eredivisie?
Kom op jongens, zo moeilijk is het niet.
Siem de Jong is met afstand de meest overschatte speler van de wereld.quote:Op maandag 7 april 2014 23:36 schreef MeningVanNelson het volgende:
Zie veel namen waar ik het mee eens ben! Siem de Jong komt opmerkelijk vaak voor
Schei toch uit, niemand heeft ooit gezegd dat Siem de Jong een geweldige speler is. De algemene opinie is volgens mij dat het een bruikbare speler voor Ajax is, niet meer, niet minder. Heeft een seizoen of drie heel aardig gefunctioneerd in de spits.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong is met afstand de meest overschatte speler van de wereld.
Iedereen heeft het er altijd over dat Siem de Jong de beste speler is van Ajax en dat hij ons kampioen heeft gemaakt en dan verwijzen ze naar die kampioenswedstrijd tegen Twentequote:Op dinsdag 8 april 2014 08:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schei toch uit, niemand heeft ooit gezegd dat Siem de Jong een geweldige speler is. De algemene opinie is volgens mij dat het een bruikbare speler voor Ajax is, niet meer, niet minder. Heeft een seizoen of drie heel aardig gefunctioneerd in de spits.
dat heb ik werkelijk nog nooit gelezenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft het er altijd over dat Siem de Jong de beste speler is van Ajax
Depay???quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Onderschat
Nick vd Velden
Overschat
Memphis Depay
Jordy Clasie
Alfred Finnbogason
Siem de Jong
Dusan Tadic
Ruben Schaken
Lucas Piazon
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:05 schreef Iniesta8 het volgende:
Kishna nog niks laten .
word weer zwaar opgehemeld
media=ajax
Depay?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Onderschat
Nick vd Velden
Overschat
Memphis Depay
Jordy Clasie
Alfred Finnbogason
Siem de Jong
Dusan Tadic
Ruben Schaken
Lucas Piazon
Daar kun je over een paar wedstrijdjes toch niet veel over zeggen? Ik wil hem over een langere tijd zien spelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:05 schreef Iniesta8 het volgende:
Kishna nog niks laten .
word weer zwaar opgehemeld
media=ajax
Kneusquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong is met afstand de meest overschatte speler van de wereld.
Hoe is die overschat, ik ken niemand die hem goed vind.quote:
Ja, maar hij begonquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je werkelijk in elk topic samen met LitmanenAFCA de boel verstieren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |