Mensen die het doen claimen dat op het moment dat ze dat doen en hun bloed zien stromen dat ze zich dan wat meer levend voelen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het nut er niet van.
omg nee totaal niet hahahah, niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel je dit op de Paxcon manier?
Ik vind dat toch fascinerend. Ben ook best vaak lusteloos ofzo, maar totaal geen behoefte om dan in mijn arm te gaan snijden. Mag mijn gave huidje toch niet verminken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die het doen claimen dat op het moment dat ze dat doen en hun bloed zien stromen dat ze zich dan wat meer levend voelen.
Dat is in ieder geval wat je het meeste hoortOok maar net wat je daar van gelooft enzo
Ik weet ongeveer wel hoe jij en GGMM over me denken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind je onveranderd, Elan. Misschien dat je het een compliment vindt, misschien niet.
Oh jammerquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:19 schreef supersof het volgende:
[..]
omg nee totaal niet hahahah, niet eens aan gedacht
GGMM en jij lijken erg veel op elkaar.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet ongeveer wel hoe jij en GGMM over me denken.
Al heb ik nooit moeite met jou gehad verder.
Ik heb GGMM niet hoog zitten als het gaat om inhoud.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet ongeveer wel hoe jij en GGMM over me denken.
Al heb ik nooit moeite met jou gehad verder.
Lichamelijke pijn onderdrukt de geestelijke pijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die het doen claimen dat op het moment dat ze dat doen en hun bloed zien stromen dat ze zich dan wat meer levend voelen.
Dat is in ieder geval wat je het meeste hoortOok maar net wat je daar van gelooft enzo
GGMM ontwijkt altijd inhoudelijke vragen over zijn levenquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb GGMM niet hoog zitten als het gaat om inhoud.
En dat ja. Creëert een natural high ofzo, maar dat vind ik wel erg moeilijk voor te stellen hoorquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Lichamelijke pijn onderdrukt de geestelijke pijn.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
GGMM's enige keer dat hij iets over voetbal te melden had dit jaar was een vreselijke mishit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM ontwijkt altijd inhoudelijke vragen over zijn leven
quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM en jij lijken erg veel op elkaar.
Wat was dat?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM's enige keer dat hij iets over voetbal te melden had dit jaar was een vreselijke mishit.
Ik raak een gevoelige snaar merk ikquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij meer verstand van matrassen dan van mensen.
Geert vindt Jesse er nog niet Klaver denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Als GGMM op Elan lijkt, is Geert Wilders de peetvader van Jesse Klaver.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was dat?
[..]
Ik raak een gevoelige snaar merk ik
Jezus wat slecht.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geert vindt Jesse er nog niet Klaver denk ik.
Verdommequote:Op zaterdag 10 december 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Als GGMM op Elan lijkt, is Geert Wilders de peetvader van Jesse Klaver.
Dat heeft meer met het modereren te maken, maar ik ga er geen heel epistel over schrijven hier.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:27 schreef Elan het volgende:
Maar Stijn, waar worstel je nu mee dan.
Inb4 je moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |