Niet waar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:14 schreef FritsFlits het volgende:
Ligt er aan wat je onder gevaarlijk verstaat. Danny kan met 1 druk op de muis het forum op zwart zetten
luister dat is niet waar hoor. alles wat wij hier opschrijven word ergens in nederland in een groot gebouw opgeslagen. in dat gebouw hebben ze heel veel harde schijfen draaien en daar komt ook al dit geschreven materiaal ter opslag. als het goed is heeft danny daar volgens mij niet zoveel mee te maken. dus hij zou dit hele forum nooit in 1 keer op zwart kunnen zetten hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:14 schreef FritsFlits het volgende:
Ligt er aan wat je onder gevaarlijk verstaat. Danny kan met 1 druk op de muis het forum op zwart zetten
bedankt hansquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:21 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
luister dat is niet waar hoor. alles wat wij hier opschrijven word ergens in nederland in een groot gebouw opgeslagen. in dat gebouw hebben ze heel veel harde schijfen draaien en daar komt ook al dit geschreven materiaal ter opslag. als het goed is heeft danny daar volgens mij niet zoveel mee te maken. dus hij zou dit hele forum nooit in 1 keer op zwart kunnen zetten hoor.
BoneThugss.quote:
Ben wel een beetje een pussy hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:25 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
BoneThugss.hij is de gevaarlijkste van dit hele forum. 1 gemeen word over hem en hij zoekt je zo op.
nou daar merk ik echt helemaal niks van. en dat meen ik serieus. je komt erg macho over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben wel een beetje een pussy hoor.
Zo rol ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:28 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nou daar merk ik echt helemaal niks van. en dat meen ik serieus. je komt erg macho over.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
vast en zeker druk bezig met jurken naaien en leggings kopen
Wandelen in een bos is nooit meer hetzelfde geweestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |