Ja zij was echt coolquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viel me op bij de OS
Met PLAKgodin
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien seksueel gefrustreerd daardoor
Dat hebben we al gedaan laatst. Toen kwam hij met zo`n ordinair wijf aanquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon vragen wie hij een lekker wijf vindt
Al eens eerder hebben jullie er naar gevraagd dan die ene keer.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hebben we al gedaan laatst. Toen kwam hij met zo`n ordinair wijf aan
ga je naar feest van VA?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt nog wel langquote:
Barbie?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seksuele frustratie kan ook door andere dingen komenquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien seksueel gefrustreerd daardoor
Zie je wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben slechts een beetje gefrustreerd om bepaalde dingen, maar ik ga jou dat niet vertellen.
Ja samequote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt nog wel langHeb me op misschien gezet
jij?
Heb je Befbekje al geverifieerd?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen homos in VBL SC, en dat hou ik graag zo.
Waar is die SC? Even meeposten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen homos in VBL SC, en dat hou ik graag zo.
Je weet niet eens waar ik het over heb en je vindt dat ik eraan moet werken, alright.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie je wel.
Werk daar dan aan, ipv boos te doen.
Het zal ook eens niet, een homo die het leven van anderen wil vergallen.quote:
Van dat bericht uitgaande is het meer een Project X-partyquote:
Wees nou maar gewoon blij dat je van Fok geen aids kan krijgen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet, een homo die het leven van anderen wil vergallen.
Dat moest er nog eens bijkomenquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon blij dat je van Fok geen aids kan krijgen.
Als je niet wil zeggen waarover t gaat hè.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ik het over heb en je vindt dat ik eraan moet werken, alright.
Ach, laat ook maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |