Ik veronderstelde dat er vast weleens een niet-voetbal boek gelezen werdquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja he had deze vraag dan even niet gesteld.
hey typquote:
hee sofjequote:Op zaterdag 10 december 2016 01:38 schreef supersof het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
hey typ
Je kan altijd nog even langs op de Wallenquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:37 schreef Sked het volgende:
[..]
ja beter van wel, heb niet echt zin om uren te wachten ofzo :S
Een Baantjer-tour doen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog even langs op de Wallen
heb net in tien minuten 3.4 kilometer gefietst, snel hequote:
Kan ik dat dan bij jou declareren?quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog even langs op de Wallen
quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:40 schreef supersof het volgende:
[..]
heb net in tien minuten 3.4 kilometer gefietst, snel he
Of in gesprek gaan met van die viespeuken die daar langs gaan en vertellen dat het eigenlijk heel smerig is op subtiele wijzequote:
hoezo viespeukenquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of in gesprek gaan met van die viespeuken die daar langs gaan en vertellen dat het eigenlijk heel smerig is op subtiele wijze
dit blijft ook echt enorme aidsquote:Het uitvoerend comité van de UEFA heeft de nieuwe opzet voor de Champions League vrijdag officieel bekrachtigd in Nyon. Vanaf het seizoen 2018/19 maken de vier beste landen op de UEFA-coëfficiëntenranglijst ieder aanspraak op vier startbewijzen voor de groepsfase, wat ten koste gaat van lager geklasseerde competities. Volgens de KNVB is het vrijwel zeker dat de landskampioen van Nederland de voorrondes in moet.
Krijg denk ik eerder korting omdat ik extra snel klaar benquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan beter goed je best doen en hopen dat je korting krijgt.
Dat weet je wel als je zo'n persoon zag. Gewoon zo'n heel schmützig figuur weetjewel, de Vieze Man uit de Kooten en De Bie leek hij op.quote:
Oh ik vond het wel snel gaan. Google maps zei dat ik 15 minuten nodig zou hebbenquote:
dat zelfs italie vier directe startplaatsen krijgtquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het eerste of KAMPIOEN in vCL?
netjesquote:Op zaterdag 10 december 2016 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik vond het wel snel gaan. Google maps zei dat ik 15 minuten nodig zou hebben
En heb net gesport
Die CL is toch al een wanstaltig gedrocht.quote:
50 euro betalen voor 5 seconden is ook zo zonde.quote:Op zaterdag 10 december 2016 01:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Krijg denk ik eerder korting omdat ik extra snel klaar ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |