Had hij een date met GGMM?quote:
Heb beetje het gevoel dat hij pispaaltje is achter de schermen. Gasten als Don en zo m fileren van tijd tot tijdquote:
Don is bijna nooit op FOK! joh.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb beetje het gevoel dat hij pispaaltje is achter de schermen. Gasten als Don en zo m fileren van tijd tot tijd
Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich storen aan iets op FOK!.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Don is bijna nooit op FOK! joh.
Denk dat hij zich vooral stoort aan de verzameling intens debiele trolls in VBL die elke keer hetzelfde riedeltje afdraaien.
Mikeygodquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
Ah dankzij Stijn weet ik weer dat Mikey over me heeft lopen lullen![]()
Compleet van het padje af die jongen
Als moderator voel je je misschien meer verplicht omdat je het moet opruimen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich storen aan iets op FOK!.
Dan klik je het toch weg.
zo werkt het ook aan je ergeren op FOK!twitter:tylerthecreator twitterde op maandag 31-12-2012 om 09:56:46Hahahahahahahaha How The Fuck Is Cyber Bullying Real Hahahaha Nigga Just Walk Away From The Screen Like Nigga Close Your Eyes Haha reageer retweet
GC / Wie is de gevaarlijkste man op fok! ?quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mikeygod![]()
![]()
Die houdt ook wel van een borreltje op zijn tijd.
daarvan val ik niet in slaapquote:
Moet hij naar geen moderator worden toch.quote:Op zaterdag 10 december 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Don is bijna nooit op FOK! joh.
Denk dat hij zich vooral stoort aan de verzameling intens debiele trolls in VBL die elke keer hetzelfde riedeltje afdraaien.
daarvan ook nietquote:
Hahaha wat een haatquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GC / Wie is de gevaarlijkste man op fok! ?![]()
Die brengt de psychische stoornis wel echt naar een heel ander niveau
Bijdrage geleverdquote:Op zaterdag 10 december 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GC / Wie is de gevaarlijkste man op fok! ?![]()
Die brengt de psychische stoornis wel echt naar een heel ander niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |