Daar heb je een punt.quote:
GODENZONEN TEGEN BOEREN welquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
Dit is absoluut geen reclame voor de Eredivisie.
Cocu ook niet geloof ik.quote:
Wat een kut wissels. Speel je 90 minuten met je pik tegen de achterlijn, ga je 2 dravers brengen die ruimte nodig hebben. En de tweeling 'balverlies in de kleine ruimte' laat je staan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
''Ik hoop dat Hans Klok en Houdini vanmiddag niet aanwezig zijn''.
Dit. Wat een kutwissels.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:07 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Want wanneer een tegenstander de bus parkeert heb je snelheid nodig, en niet de creativiteit
Dit doet pijn, haal wegquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:08 schreef Brammess het volgende:
Zinchenko <-> Bergwijn
[ afbeelding ]
Kwam door Pantelicgodquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Toch was Siem de Jong in 2009/2010 een prima speler
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sinds ik Smeets heb ontmoet op de toekomst vind ik het wel hilarisch
niet zo verbazingwekkend.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse-Pec is ook niet om aan te gluren.
En ik maar denken dat de eredivisie plaatsvond in Luxemburg.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:09 schreef Kermit. het volgende:
Kijken jullie naar de eredivisie omdat het in Nederland is of omdat het leuk om naar te kijken is?
Zodat ik daarna het goede voetbal in betere competities nog beter kan waarderen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:09 schreef Kermit. het volgende:
Kijken jullie naar de eredivisie omdat het in Nederland is of omdat het leuk om naar te kijken is?
Beide.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:09 schreef Kermit. het volgende:
Ik zag hem daar bij J Ajax - De Graafschap op de tribune omdat hij geschorst was, of iets dergelijks.quote:
Hadden ze het beter even kunnen weggeven nogquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zag hem daar bij J Ajax - De Graafschap op de tribune omdat hij geschorst was, of iets dergelijks.
Even met hem gepraat over HET moment, hij zei dat hij die bal nooit meer zo goed zou raken en hij zei ook iets in de trend van dat De Graafschap zich echt al volledig op de plee ofs focusde.
Voor meer anekdotes komt u in de DM.
Maakt niet uit. Pereiro is gewisseld.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:12 schreef Zorro het volgende:
Dat was een strafschop. van Peppen schopt Arias.
Haha hij zei ook dat het ze niet erg veel kon boeien maar toen ze eenmaal die 1-1 maakte gingen ze er vol voor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze het beter even kunnen weggeven nog
Oh ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Pereiro is gewisseld.
PSV mist opportuun.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van Frank de Boer over deze wedstrijd.
PSV gedomineerd. Gras te lang.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap het ook wel, is gewoon topsportmentaliteit om je best te doen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Haha hij zei ook dat het ze niet erg veel kon boeien maar toen ze eenmaal die 1-1 maakte gingen ze er vol voor.
Dit is overigens echt gebeurd, meen ik.
Die zit bij Ziggo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker gebunkerd Stijn?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Luuk de Jong moet stoppen met voetballen.
Je hebt zijn analyse van de eerste helft van El Clasico gemist, puur goud.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV gedomineerd. Gras te lang.
Zat ie daar?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt zijn analyse van de eerste helft van El Clasico gemist, puur goud.
Ik moet nog de tweede helft terugkijken.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zat ie daar?
Niks spoilen, ik ga het straks even terugkijken.
Nou hij heeft nog niks goed gedaan vandaagquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:15 schreef Tchock het volgende:
De anti-Siemhype is wel sterk hier of niet
Hint: hij verwees naar uitspraken die hij in zijn Ajax-tijd al deed.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zat ie daar?
Niks spoilen, ik ga het straks even terugkijken.
Ze hechten daar nogal aan hun mijnwerkers-roots. Kut identiteit, maar ja. Limburgquote:[img]http://i.fokzine.net/p/6s.gif[ze/img] Op zaterdag 3 december 2016 21:15 schreef Zorro het volgende:
Nou ben ik in de war. Lampjes op de tribunes, maar Roda speelt toch thuis?
Ga je echt die hele tweede helft terugkijken ja?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet nog de tweede helft terugkijken.
Hij doet ook niet zo heel veel om dat tegen te gaan, wel?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:15 schreef Tchock het volgende:
De anti-Siemhype is wel sterk hier of niet
Iets beter.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe was de tweede helft van BAR-REA?
Ik zap wel even door naar de goals.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je echt die hele tweede helft terugkijken ja?
Hopelijk verbieden zo wel al die kunstgrasvelden nu het controversieel is.quote:
Je kan alles over Siem zeggen, maar dat hij sneller is dan het licht niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij doet ook niet zo heel veel om dat tegen te gaan, wel?
Siem is een lul..quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je kan alles over Siem zeggen, maar dat hij sneller is dan het licht niet.
Enrique is een schande voor dit Barcelona.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iets beter.
Iniestagod kwam erin en had weer wat genotsmomentjes
Eens.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enrique is een schande voor dit Barcelona.
Ze worden gwn oud. Met kroos, coentrao en bale had real gewonnen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enrique is een schande voor dit Barcelona.
Kroosgodquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze worden gwn oud. Met kroos, coentrao en bale had real gewonnen.
AZ had in de tweede helft een paar ziek grote kansen jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde bij Langs de Lijn dat Excelsior vreselijk veel mazzel heeft tegen AZ, en toch staan ze 3-2 voor.
Siem nog meer dan Luuk, die heeft letterlijk nog geen goede bal gegevenquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:18 schreef BadderHaring het volgende:
Wat een kneuzen, die de Jongetjes.
Duidelijk de 2e helft niet gezien toen iniesta erin kwam.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grapjas. Barcelona probeert niet eens om via het middenveld te voetballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik kijk niet naar die wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij doet ook niet zo heel veel om dat tegen te gaan, wel?
Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Haalt Ron Jans de kerst?
0-0 dan allebei een punt in minderingquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Eigenlijk horen beide clubs gewoon drie punten in mindering te krijgen voor deze wanvertoning
Natuurlijk. Die haalt kerst 2020 nog als hij wil.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Haalt Ron Jans de kerst?
quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:20 schreef Brammess het volgende:
Wat een mongolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Die kans is erg groot.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Haalt Ron Jans de kerst?
Dat zou wel eens het verstandigste kunnen zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk niet naar die wedstrijd.
Als voetbal speltheorie wordt haak ik af.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
0-0 dan allebei een punt in mindering
topshow
Ongelooflijk triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gebeurt tenminste nog iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
daar is idd nog wat vuurwerk op het veld te zienquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar gebeurt tenminste nog iets.
Walgelijke actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Oneens.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
Stelling: Als PSV niet wint en ook nog van Ajax verliest doen ze niet meer mee voor de titel.
Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
Stelling: Als PSV niet wint en ook nog van Ajax verliest doen ze niet meer mee voor de titel.
C.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
9 punten achter wordt wel lastig ja, maar ajax mist ziyech en psv niemandquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
Neuh, Ajax gaat ook nog genoeg punten verspelen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
9 toch?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik vind een gat van 8 punten toch wel redelijk onoverbrugbaar, zeker bovenin.
Ajax stond eens met 13 punten achter in de winterstop en eindigden er 7 boven ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gezien hoe elke club in Nederland van elke andere kan verliezen vind ik het opmerkelijk dat er toch steeds weer zulke uitspraken worden gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
Nu is het gat 3 met een gelijkspel van PSV en nog niks voor Ajax, ervanuitgaand dat dit 5 wordt als Ajax morgen wint.quote:
Dat was toen. Was ook iets uitzonderlijks.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax stond eens met 13 punten achter in de winterstop en eindigden er 7 boven ofzo
Zegt niks
Reken dit nog eens opnieuw uit.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nu is het gat 3 met een gelijkspel van PSV en nog niks voor Ajax, ervanuitgaand dat dit 5 wordt als Ajax morgen wint.
Hoeft maar even tegen te zitten met blessures, schorsingen en vormdipjes en die voorsprong ben je zo kwijt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was toen. Was ook iets uitzonderlijks.
Oneens.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
Ajax gaat ongetwijfeld nog een keer punten verspelen en dan heb het niet over wedstrijden tegen Feyenoord en PSV. Dan kan iedereen weer schreeuwen dat het kut is, #BoszOut en alles. PSV profiteert, Feyenoord zwakt weer af.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
eh 6?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nu is het gat 3 met een gelijkspel van PSV en nog niks voor Ajax, ervanuitgaand dat dit 5 wordt als Ajax morgen wint.
Naah, Ajax B kan de kleintjes wel pakken. Panathinaikos was wel niveau PEC, NEC etc.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeft maar even tegen te zitten met blessures, schorsingen en vormdipjes en die voorsprong ben je zo kwijt.
Eerst maar zien wat er in de winterstop gaat gebeuren op de transfermarkt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naah, Ajax B kan de kleintjes wel pakken. Panathinaikos was wel niveau PEC, NEC etc.
Arias speelt ook nog wel aardig. Daar houdt het echt opquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:28 schreef Brammess het volgende:
Isimat Mirin en Zoet zijn de enige die niet onder een gigantische ondergrens zakken bij PSV.
Zoet omdat hij niks te doen heeft.
Zul je zien dat hij in de arena de winnende scoortquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:28 schreef Heeinz het volgende:
Toch raar aangezien Siem de Jong zo'n speler is die dat beetje extra weet te brengen en toch wil het niet lukken bij PSV
Aan de andere kant, al je iedereen met de broertjes de Jong gaat vergelijken zijn ze eigenlijk best goed.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:28 schreef Brammess het volgende:
Isimat Mirin en Zoet zijn de enige die niet onder een gigantische ondergrens zakken bij PSV.
Zoet omdat hij niks te doen heeft.
Dan sta ik niet voor mezelf inquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij in de arena de winnende scoort
Benieuwd hoe hij ontvangen wordt in de Arena.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij in de arena de winnende scoort
Beter krijgen ze wat tikken van pa ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:29 schreef Brammess het volgende:
Luuk loopt Siem in de weg.
Dat wordt knokken thuis.
Ik ga hem niet uitfluiten maar applaudisseren ga ik ook zeker niet doenquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe hij ontvangen wordt in de Arena.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat ongetwijfeld nog een keer punten verspelen en dan heb het niet over wedstrijden tegen Feyenoord en PSV. Dan kan iedereen weer schreeuwen dat het kut is, #BoszOut en alles. PSV profiteert, Feyenoord zwakt weer af.
Zo gaat de Eredivisiekringloop al jaren. Soms vervult PSV de rol van Ajax en andersom.
Narsingh probeert als invaller de achterstand wel in te halen wat dat betreft.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:29 schreef TehRocks het volgende:
Siem de Jong is by far de allerslechtste op het veld
Cynisch applaus als hij gewisseld wordt als Ajax 4-0 voor staat lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ga hem niet uitfluiten maar applaudisseren ga ik ook zeker niet doen
Maar dat verwachten we van hem, dat ie de slechtste op het veld isquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Narsingh probeert als invaller de achterstand wel in te halen wat dat betreft.
6quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na 15 wedstrijden, 9x een gelijkspel. Is er een eredivisie club die dit ooit gepresteerd heeft?
Flikker lekker zelf opquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Manmanman. Wat slecht.
Flikker lekker op.
18 in een seizoen is het record dus ze liggen op schema.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na 15 wedstrijden, 9x een gelijkspel. Is er een eredivisie club die dit ooit gepresteerd heeft?
Rostov thuis.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopen dat PSV dinsdag weer een eenmalige opleving krijgt.
mja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
18 in een seizoen is het record dus ze liggen op schema.
Dat was al enige tijd bekend, als je al zo lang bezig bent en nog zo'n pot op de mat legtquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu is een vreselijk matige trainer.
Nwah, vorig jaar gaf ik hem nog het voordeel van de twijfel maar dit jaar is het echt bizar.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat was al enige tijd bekend, als je al zo lang bezig bent en nog zo'n pot op de mat legt
Tja, met betere arbitrage win je misschien met de hakken over de sloot met 0-1.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:36 schreef Brammess het volgende:
Luuk verwijt het gelijk aan de arbitrage.
Nee, ik was daarvoor al fan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook vaste kijker van betweters?
twitter:m_wijffelsAD twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 21:35:27#PSV doet er alles aan om #Ajax kampioen te laten worden. Had vanavond niks met verdedigen van Roda te maken. Zelf niks creëren. Armoe reageer retweet
Lol. Het verschil ook weer.twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 21:38:52Respect voor @LuukdeJong9 die elke keer na puntenverlies #PSV voor de camera maar weer hetzelfde verhaal moet afsteken reageer retweet
Enigszins vertekenend dit want tussendoor hebben ze ook nog vijf keer verloren of zo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC:
1-1 vs Heracles
2-2 vs Ajax
0-0 vs Willem II
1-1 vs ADO
0-0 vs Twente
0-0 vs PEC
1-1 vs AZ
2-2 vs Sparta
0-0 vs PSV
Woordgrapjes van Koertgodquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook vaste kijker van betweters?
Dat zal het ook zijn geweest met Frankquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu te slim voor zijn spelers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ga even huilen.
Een soort Sherlock. (ja ik ben die serie weer aan het kijken).quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ga even huilen.
Heb je de analyse van Frank bij BAR-REA gezien? Puur goud.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zal het ook zijn geweest met Frank
Ik heb hem in de rust wat horen brabbelen, na afloop was ik chinees aan het halenquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je de analyse van Frank bij BAR-REA gezien? Puur goud.
Meteen het eerste wat hij in de rust opmerkte: ''Het is, zoals ik me bij Ajax ook moest verdedigen, heel lastig om tegen zulke compacte defensieve ploegen te spelen'' over Barça.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb hem in de rust wat horen brabbelen, na afloop was ik chinees aan het halen
Was ook een beetje afgeleid door zijn haar
Jammer dat ze hem niet vroegen wat hij van Bosz vindt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meteen het eerste wat hij in de rust opmerkte: ''Het is, zoals ik me bij Ajax ook moest verdedigen, heel lastig om tegen zulke compacte defensieve ploegen te spelen'' over Barça.
Mogen ze het geld voor dat hele Feyenoord City wel aan Ajax geven.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Feyenoord moet dolberg en ziyech halen
De man vergelijkt dus Ajax - Jablonec en andere zaadpotten met Barca - Realquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meteen het eerste wat hij in de rust opmerkte: ''Het is, zoals ik me bij Ajax ook moest verdedigen, heel lastig om tegen zulke compacte defensieve ploegen te spelen'' over Barça.
Die man heeft zo extreem defensieve gedachten over voetbal, alleen heeft hij het zelf gewoon niet door.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De man vergelijkt dus Ajax - Jablonec en andere zaadpotten met Barca - Real
Ik word er sowieso moe van, in elk interview met Frank zegt hij dat hij ook hetzelfde voetbal nastreefde als Bosz
Stel je nou voor dat hij echt een keer trainer wordt bij Barcaquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die man heeft zo extreem defensieve gedachten over voetbal, alleen heeft hij het zelf gewoon niet door.
Je hoort het bijna tochten in het stadion.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zitten er nog veel mensen bij Vitesse zeg.
Voor hun doen dan.
Dat was echt chanant, was ook even stil toen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ga even huilen.
Wow we hebben dezelfde mening.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat maakt Toine belachelijk slechte interviews.
Ze kunnen toch beter eerst al die eerste rijen vullen en dan naar boven toe werken. Leg je daar wat doeken neer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hoort het bijna tochten in het stadion.
Die man is zo ongemakkelijk. Autocue voorlezen is het enige wat hij een beetje kan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat maakt Toine belachelijk slechte interviews.
Het is niets meer dan meehuilen met de jongen die hij interviewt. ''Oh wat is het erg he omg omg zit niet mee omg omg omg''.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat bier doet je geen goed geloof ik
Ja dat zag ik ook later, je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:09 schreef Tagliano het volgende:
CumPEC was leuker geweest overigens, JR
Misschien maar eens meepakken morgenquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Rinus Israël heeft een strippenkaart bij De Tafel Van Kees.
Begint veel te vroeg joh.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien maar eens meepakken morgen
Voor jou wel, maar ik geloof dat jouw ritme ook ietwat afwijkend isquote:
Welk niveau?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:13 schreef Tchock het volgende:
De grensrechter bij Vitesse - PEC is echt beschamend slecht. Zou echt niet mogen op dit niveau.
Ik zag die afgekeurde goal bij de flitsen en net weer dit, kan echt niet inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:13 schreef Tchock het volgende:
De grensrechter bij Vitesse - PEC is echt beschamend slecht. Zou echt niet mogen op dit niveau.
Ik was vandaag ook net op tijd wakker voor City - Chelseaquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor jou wel, maar ik geloof dat jouw ritme ook ietwat afwijkend is
Ik had opzich veel tijd maar heb lekker even doorgeslapen en wat gestudeerd, niks mis meequote:Op zaterdag 3 december 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook net op tijd wakker voor City - Chelsea
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook net op tijd wakker voor City - Chelsea
Slapenquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had opzich veel tijd maar heb lekker even doorgeslapen en wat gestudeerd, niks mis mee
Waar ben jij mod dan?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had opzich veel tijd maar heb lekker even doorgeslapen en wat gestudeerd, niks mis mee
Iedereen weet dat hij nooit zijn afspraken nakomtquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:28 schreef Brammess het volgende:
GGMM zei toch dat hij iets zou doen als er een DRT forum zou komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |