Tja, met betere arbitrage win je misschien met de hakken over de sloot met 0-1.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:36 schreef Brammess het volgende:
Luuk verwijt het gelijk aan de arbitrage.
Nee, ik was daarvoor al fan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook vaste kijker van betweters?
twitter:m_wijffelsAD twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 21:35:27#PSV doet er alles aan om #Ajax kampioen te laten worden. Had vanavond niks met verdedigen van Roda te maken. Zelf niks creëren. Armoe reageer retweet
Lol. Het verschil ook weer.twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 21:38:52Respect voor @LuukdeJong9 die elke keer na puntenverlies #PSV voor de camera maar weer hetzelfde verhaal moet afsteken reageer retweet
Enigszins vertekenend dit want tussendoor hebben ze ook nog vijf keer verloren of zo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC:
1-1 vs Heracles
2-2 vs Ajax
0-0 vs Willem II
1-1 vs ADO
0-0 vs Twente
0-0 vs PEC
1-1 vs AZ
2-2 vs Sparta
0-0 vs PSV
Woordgrapjes van Koertgodquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook vaste kijker van betweters?
Dat zal het ook zijn geweest met Frankquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu te slim voor zijn spelers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ga even huilen.
Een soort Sherlock. (ja ik ben die serie weer aan het kijken).quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu te slim voor zijn spelers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ga even huilen.
Heb je de analyse van Frank bij BAR-REA gezien? Puur goud.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zal het ook zijn geweest met Frank
Ik heb hem in de rust wat horen brabbelen, na afloop was ik chinees aan het halenquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je de analyse van Frank bij BAR-REA gezien? Puur goud.
Meteen het eerste wat hij in de rust opmerkte: ''Het is, zoals ik me bij Ajax ook moest verdedigen, heel lastig om tegen zulke compacte defensieve ploegen te spelen'' over Barça.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb hem in de rust wat horen brabbelen, na afloop was ik chinees aan het halen
Was ook een beetje afgeleid door zijn haar
Jammer dat ze hem niet vroegen wat hij van Bosz vindt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meteen het eerste wat hij in de rust opmerkte: ''Het is, zoals ik me bij Ajax ook moest verdedigen, heel lastig om tegen zulke compacte defensieve ploegen te spelen'' over Barça.
Mogen ze het geld voor dat hele Feyenoord City wel aan Ajax geven.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Feyenoord moet dolberg en ziyech halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |