Daar heb je een punt.quote:
GODENZONEN TEGEN BOEREN welquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
Dit is absoluut geen reclame voor de Eredivisie.
Cocu ook niet geloof ik.quote:
Wat een kut wissels. Speel je 90 minuten met je pik tegen de achterlijn, ga je 2 dravers brengen die ruimte nodig hebben. En de tweeling 'balverlies in de kleine ruimte' laat je staan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
''Ik hoop dat Hans Klok en Houdini vanmiddag niet aanwezig zijn''.
Dit. Wat een kutwissels.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:07 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Want wanneer een tegenstander de bus parkeert heb je snelheid nodig, en niet de creativiteit
Dit doet pijn, haal wegquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:08 schreef Brammess het volgende:
Zinchenko <-> Bergwijn
[ afbeelding ]
Kwam door Pantelicgodquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Toch was Siem de Jong in 2009/2010 een prima speler
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sinds ik Smeets heb ontmoet op de toekomst vind ik het wel hilarisch
niet zo verbazingwekkend.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vitesse-Pec is ook niet om aan te gluren.
En ik maar denken dat de eredivisie plaatsvond in Luxemburg.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:09 schreef Kermit. het volgende:
Kijken jullie naar de eredivisie omdat het in Nederland is of omdat het leuk om naar te kijken is?
Zodat ik daarna het goede voetbal in betere competities nog beter kan waarderen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:09 schreef Kermit. het volgende:
Kijken jullie naar de eredivisie omdat het in Nederland is of omdat het leuk om naar te kijken is?
Beide.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:09 schreef Kermit. het volgende:
Ik zag hem daar bij J Ajax - De Graafschap op de tribune omdat hij geschorst was, of iets dergelijks.quote:
Hadden ze het beter even kunnen weggeven nogquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zag hem daar bij J Ajax - De Graafschap op de tribune omdat hij geschorst was, of iets dergelijks.
Even met hem gepraat over HET moment, hij zei dat hij die bal nooit meer zo goed zou raken en hij zei ook iets in de trend van dat De Graafschap zich echt al volledig op de plee ofs focusde.
Voor meer anekdotes komt u in de DM.
Maakt niet uit. Pereiro is gewisseld.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:12 schreef Zorro het volgende:
Dat was een strafschop. van Peppen schopt Arias.
Haha hij zei ook dat het ze niet erg veel kon boeien maar toen ze eenmaal die 1-1 maakte gingen ze er vol voor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze het beter even kunnen weggeven nog
Oh ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Pereiro is gewisseld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |