Ja dat zag ik ook later, je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:09 schreef Tagliano het volgende:
CumPEC was leuker geweest overigens, JR
Misschien maar eens meepakken morgenquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Rinus Israël heeft een strippenkaart bij De Tafel Van Kees.
Begint veel te vroeg joh.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien maar eens meepakken morgen
Voor jou wel, maar ik geloof dat jouw ritme ook ietwat afwijkend isquote:
Welk niveau?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:13 schreef Tchock het volgende:
De grensrechter bij Vitesse - PEC is echt beschamend slecht. Zou echt niet mogen op dit niveau.
Ik zag die afgekeurde goal bij de flitsen en net weer dit, kan echt niet inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:13 schreef Tchock het volgende:
De grensrechter bij Vitesse - PEC is echt beschamend slecht. Zou echt niet mogen op dit niveau.
Ik was vandaag ook net op tijd wakker voor City - Chelseaquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor jou wel, maar ik geloof dat jouw ritme ook ietwat afwijkend is
Ik had opzich veel tijd maar heb lekker even doorgeslapen en wat gestudeerd, niks mis meequote:Op zaterdag 3 december 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook net op tijd wakker voor City - Chelsea
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook net op tijd wakker voor City - Chelsea
Slapenquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had opzich veel tijd maar heb lekker even doorgeslapen en wat gestudeerd, niks mis mee
Waar ben jij mod dan?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had opzich veel tijd maar heb lekker even doorgeslapen en wat gestudeerd, niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |