Zul je zien dat hij in de arena de winnende scoortquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:28 schreef Heeinz het volgende:
Toch raar aangezien Siem de Jong zo'n speler is die dat beetje extra weet te brengen en toch wil het niet lukken bij PSV
Aan de andere kant, al je iedereen met de broertjes de Jong gaat vergelijken zijn ze eigenlijk best goed.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:28 schreef Brammess het volgende:
Isimat Mirin en Zoet zijn de enige die niet onder een gigantische ondergrens zakken bij PSV.
Zoet omdat hij niks te doen heeft.
Dan sta ik niet voor mezelf inquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij in de arena de winnende scoort
Benieuwd hoe hij ontvangen wordt in de Arena.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij in de arena de winnende scoort
Beter krijgen ze wat tikken van pa ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:29 schreef Brammess het volgende:
Luuk loopt Siem in de weg.
Dat wordt knokken thuis.
Ik ga hem niet uitfluiten maar applaudisseren ga ik ook zeker niet doenquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe hij ontvangen wordt in de Arena.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat ongetwijfeld nog een keer punten verspelen en dan heb het niet over wedstrijden tegen Feyenoord en PSV. Dan kan iedereen weer schreeuwen dat het kut is, #BoszOut en alles. PSV profiteert, Feyenoord zwakt weer af.
Zo gaat de Eredivisiekringloop al jaren. Soms vervult PSV de rol van Ajax en andersom.
Narsingh probeert als invaller de achterstand wel in te halen wat dat betreft.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:29 schreef TehRocks het volgende:
Siem de Jong is by far de allerslechtste op het veld
Cynisch applaus als hij gewisseld wordt als Ajax 4-0 voor staat lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ga hem niet uitfluiten maar applaudisseren ga ik ook zeker niet doen
Maar dat verwachten we van hem, dat ie de slechtste op het veld isquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Narsingh probeert als invaller de achterstand wel in te halen wat dat betreft.
6quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Na 15 wedstrijden, 9x een gelijkspel. Is er een eredivisie club die dit ooit gepresteerd heeft?
Flikker lekker zelf opquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Manmanman. Wat slecht.
Flikker lekker op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |