PSV mist opportuun.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van Frank de Boer over deze wedstrijd.
PSV gedomineerd. Gras te lang.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap het ook wel, is gewoon topsportmentaliteit om je best te doen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Haha hij zei ook dat het ze niet erg veel kon boeien maar toen ze eenmaal die 1-1 maakte gingen ze er vol voor.
Dit is overigens echt gebeurd, meen ik.
Die zit bij Ziggo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker gebunkerd Stijn?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Luuk de Jong moet stoppen met voetballen.
Je hebt zijn analyse van de eerste helft van El Clasico gemist, puur goud.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV gedomineerd. Gras te lang.
Zat ie daar?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt zijn analyse van de eerste helft van El Clasico gemist, puur goud.
Ik moet nog de tweede helft terugkijken.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zat ie daar?
Niks spoilen, ik ga het straks even terugkijken.
Nou hij heeft nog niks goed gedaan vandaagquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:15 schreef Tchock het volgende:
De anti-Siemhype is wel sterk hier of niet
Hint: hij verwees naar uitspraken die hij in zijn Ajax-tijd al deed.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zat ie daar?
Niks spoilen, ik ga het straks even terugkijken.
Ze hechten daar nogal aan hun mijnwerkers-roots. Kut identiteit, maar ja. Limburgquote:[img]http://i.fokzine.net/p/6s.gif[ze/img] Op zaterdag 3 december 2016 21:15 schreef Zorro het volgende:
Nou ben ik in de war. Lampjes op de tribunes, maar Roda speelt toch thuis?
Ga je echt die hele tweede helft terugkijken ja?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet nog de tweede helft terugkijken.
Hij doet ook niet zo heel veel om dat tegen te gaan, wel?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:15 schreef Tchock het volgende:
De anti-Siemhype is wel sterk hier of niet
Iets beter.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe was de tweede helft van BAR-REA?
Ik zap wel even door naar de goals.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je echt die hele tweede helft terugkijken ja?
Hopelijk verbieden zo wel al die kunstgrasvelden nu het controversieel is.quote:
Je kan alles over Siem zeggen, maar dat hij sneller is dan het licht niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij doet ook niet zo heel veel om dat tegen te gaan, wel?
Siem is een lul..quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je kan alles over Siem zeggen, maar dat hij sneller is dan het licht niet.
Enrique is een schande voor dit Barcelona.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iets beter.
Iniestagod kwam erin en had weer wat genotsmomentjes
Eens.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enrique is een schande voor dit Barcelona.
Ze worden gwn oud. Met kroos, coentrao en bale had real gewonnen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enrique is een schande voor dit Barcelona.
Kroosgodquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze worden gwn oud. Met kroos, coentrao en bale had real gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |