Ga je echt die hele tweede helft terugkijken ja?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet nog de tweede helft terugkijken.
Hij doet ook niet zo heel veel om dat tegen te gaan, wel?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:15 schreef Tchock het volgende:
De anti-Siemhype is wel sterk hier of niet
Iets beter.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe was de tweede helft van BAR-REA?
Ik zap wel even door naar de goals.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je echt die hele tweede helft terugkijken ja?
Hopelijk verbieden zo wel al die kunstgrasvelden nu het controversieel is.quote:
Je kan alles over Siem zeggen, maar dat hij sneller is dan het licht niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij doet ook niet zo heel veel om dat tegen te gaan, wel?
Siem is een lul..quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je kan alles over Siem zeggen, maar dat hij sneller is dan het licht niet.
Enrique is een schande voor dit Barcelona.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iets beter.
Iniestagod kwam erin en had weer wat genotsmomentjes
Eens.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enrique is een schande voor dit Barcelona.
Ze worden gwn oud. Met kroos, coentrao en bale had real gewonnen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enrique is een schande voor dit Barcelona.
Kroosgodquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze worden gwn oud. Met kroos, coentrao en bale had real gewonnen.
AZ had in de tweede helft een paar ziek grote kansen jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde bij Langs de Lijn dat Excelsior vreselijk veel mazzel heeft tegen AZ, en toch staan ze 3-2 voor.
Siem nog meer dan Luuk, die heeft letterlijk nog geen goede bal gegevenquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:18 schreef BadderHaring het volgende:
Wat een kneuzen, die de Jongetjes.
Duidelijk de 2e helft niet gezien toen iniesta erin kwam.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grapjas. Barcelona probeert niet eens om via het middenveld te voetballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik kijk niet naar die wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij doet ook niet zo heel veel om dat tegen te gaan, wel?
Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Haalt Ron Jans de kerst?
0-0 dan allebei een punt in minderingquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Eigenlijk horen beide clubs gewoon drie punten in mindering te krijgen voor deze wanvertoning
Natuurlijk. Die haalt kerst 2020 nog als hij wil.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Haalt Ron Jans de kerst?
quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:20 schreef Brammess het volgende:
Wat een mongolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Die kans is erg groot.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Haalt Ron Jans de kerst?
Dat zou wel eens het verstandigste kunnen zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk niet naar die wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |