De man vergelijkt dus Ajax - Jablonec en andere zaadpotten met Barca - Realquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meteen het eerste wat hij in de rust opmerkte: ''Het is, zoals ik me bij Ajax ook moest verdedigen, heel lastig om tegen zulke compacte defensieve ploegen te spelen'' over Barça.
Die man heeft zo extreem defensieve gedachten over voetbal, alleen heeft hij het zelf gewoon niet door.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De man vergelijkt dus Ajax - Jablonec en andere zaadpotten met Barca - Real
Ik word er sowieso moe van, in elk interview met Frank zegt hij dat hij ook hetzelfde voetbal nastreefde als Bosz
Stel je nou voor dat hij echt een keer trainer wordt bij Barcaquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die man heeft zo extreem defensieve gedachten over voetbal, alleen heeft hij het zelf gewoon niet door.
Je hoort het bijna tochten in het stadion.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zitten er nog veel mensen bij Vitesse zeg.
Voor hun doen dan.
Dat was echt chanant, was ook even stil toen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu te slim voor zijn spelers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ga even huilen.
Wow we hebben dezelfde mening.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat maakt Toine belachelijk slechte interviews.
Ze kunnen toch beter eerst al die eerste rijen vullen en dan naar boven toe werken. Leg je daar wat doeken neer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hoort het bijna tochten in het stadion.
Die man is zo ongemakkelijk. Autocue voorlezen is het enige wat hij een beetje kan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat maakt Toine belachelijk slechte interviews.
Het is niets meer dan meehuilen met de jongen die hij interviewt. ''Oh wat is het erg he omg omg zit niet mee omg omg omg''.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat bier doet je geen goed geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |