Denk je niet dat wij passioneel en sensueel de liefde kunnen bedrijven tot diep in de nacht en samen in slaap vallen terwijl de eerste zonnestralen door de ramen schijnen en de vogeltjes flierefluiten?quote:
En dan noem je mij een creep.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk je niet dat wij passioneel en sensueel de liefde kunnen bedrijven tot diep in de nacht en samen in slaap vallen terwijl de eerste zonnestralen door de ramen schijnen en de vogeltjes flierefluiten?
Ik zie dat mezelf sws niet met iemand doen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk je niet dat wij passioneel en sensueel de liefde kunnen bedrijven tot diep in de nacht en samen in slaap vallen terwijl de eerste zonnestralen door de ramen schijnen en de vogeltjes flierefluiten?
Dacht ik ook ooitquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zie dat mezelf sws niet met iemand doen.
verbloemende woorden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow, wat is daar creepy aan ;s
En toen?quote:
Nee hoor, ben al bezet maar mag graag vragen stellen over hoe ik in de markt ligquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
verbloemende woorden.
eigenlijk ben je eerder geïnteresseerd in een grotten-excursie
ok maar je bent wel een dame tochquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee hoor, ben al bezet maar mag graag vragen stellen over hoe ik in de markt lig
Mag dat niet van de katholieke kerk ofzo ;squote:Op zaterdag 3 december 2016 01:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ok maar je bent wel een dame toch
Ahhquote:
dat kan me niet zoveel schelen... its ok to be gayquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Mag dat niet van de katholieke kerk ofzo ;s
Wat is er mis met single zijn dan?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:51 schreef Willoow het volgende:
Denk niet dat dat mij gebeurd. Er is altijd iemand die altijd single is.
O, ja jou droommeisje was van de vrouwenliefde toch?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat kan me niet zoveel schelen... its ok to be gay![]()
heb er zelf alleen wat NAAAARE ervaring mee
Zeg het dan meteen, anders had ik je ego wel eerder gestreeldquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee hoor, ben al bezet maar mag graag vragen stellen over hoe ik in de markt lig
Zeg ik dat er wat mis mee is?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is er mis met single zijn dan?
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit was trouwens een noodrem, omdat ik niets wist.
Laten we hopen dat Donald Trump met zijn Douche Administration zoiets niet overkomt.quote:
Ik ben niet gelovig, maar nu sla ik een kruisjequote:Op zaterdag 3 december 2016 01:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Donald Trump met zijn Douche Administration zoiets niet overkomt.
ben jij op kruisjesjacht?quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig, maar nu sla ik een kruisje
Ben net een week terug van een geslaagde jachtquote:
Ik ook dadelijk ja als ik naar bed ga. Al neem ik doorgaans een stak mee voor het hart, een bijl voor de kop en een zooitje brandbare meuk om het ritueel te verbranden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig, maar nu sla ik een kruisje
Vergeet de knoflook nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook dadelijk ja als ik naar bed ga. Al neem ik doorgaans een stak mee voor het hart, een bijl voor de kop en een zooitje brandbare meuk om het ritueel te verbranden.
Als dit gelezen wordt ben ik de klos.
Op de kist. En rondom, gewoon voor de zekerheid.quote:
Leuk he, de KLB SCquote:
Jij bent op dit moment de enige normale hier.quote:
Dat klopt, want ik ga slapenquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent op dit moment de enige normale hier.
De verschuift de balans wel meteen enorm. Ben ik de enige abnormale.quote:
Mwahquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De verschuift de balans wel meteen enorm. Ben ik de enige abnormale.
The Abominationquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De verschuift de balans wel meteen enorm. Ben ik de enige abnormale.
quote:
oetlulquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sta buiten, beetje frisjes wel.
sommige mensen zijn voor het geluk geborenquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier geen wolkje aan de lucht.
Jij ook maar je hebt de pech dat je nu in het verkeerde deel van Nederland woont.quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:56 schreef zeer het volgende:
[..]
sommige mensen zijn voor het geluk geboren
jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij ook maar je hebt de pech dat je nu in het verkeerde deel van Nederland woont.
dat zal een leuk kind worden zegquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geloof dat mijn auto te klein is voor alle cadeaus die de kleine vandaag gaat krijgen
Geen nissan micra meer kopen de volgende keerquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geloof dat mijn auto te klein is voor alle cadeaus die de kleine vandaag gaat krijgen
Dan kan ik beter met de bus gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen nissan micra meer kopen de volgende keer
Helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:21 schreef zeer het volgende:
[..]
ja is standaard voor iedereen op de wereld
Niet te vertrouwen die ZWARTE Pieten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:39 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ik had weer niks in mijn schoen.
sowquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die ZWARTE Pieten.
Ik ook niet, kut sinterklaasquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:39 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ik had weer niks in mijn schoen.
Stel nou hè, een groepje gekleurde pieten. Mag er dan wel één zwarte tussen zitten? Of dat ook al niet?quote:
Ik zit ook helemaal niet te wachten op DPtjes. Heb je niks aan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:00 schreef deadprez het volgende:
ik zou m'n kinderen niet aan jou toevertrouwen
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:00 schreef deadprez het volgende:
ik zou m'n kinderen niet aan jou toevertrouwen
ja, begrijpelijkquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zit ook helemaal niet te wachten op DPtjes. Heb je niks aan.
wil jou zo graag een keer kielhalen hehquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:48 schreef Kurovski het volgende:
Ik zou m'n cadeautjes trouwens niet toevertrouwen aan een Afrikaan.
Ja, met mij ook. Iets van 9 uur geslapen net. En de rest van het weekend bestaat alleen maar uit eten, drinken en slapen.quote:
wat heeft de werkende mens toch een fantastisch levenquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, met mij ook. Iets van 9 uur geslapen net. En de rest van het weekend bestaat alleen maar uit eten, drinken en slapen.
En FOK!quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, met mij ook. Iets van 9 uur geslapen net. En de rest van het weekend bestaat alleen maar uit eten, drinken en slapen.
Lekker hoor. Moet zo voetballen, daarna sint viering. Morgen ff de hooligan uithangen bij FC Den Haag en daarna weer sint viering.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja heyquote:
Maar ik werk juist niet op mijn werk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat heeft de werkende mens toch een fantastisch leven
ohquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik werk juist niet op mijn werk.
ewaquote:
onder anderequote:
Zelfs ik ben weer aan het gamen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
onder andere
maar watch dogs 2 is nog steeds nie gecrackt gvd
Mooi kut.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
onder andere
maar watch dogs 2 is nog steeds nie gecrackt gvd
nicequote:
ja echt eh kan ik gamen op mn pc moet ik t straks alsnog gaan kopen kutwereldquote:
Ik voel je pijn broquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice
welk spel
[..]
ja echt eh kan ik gamen op mn pc moet ik t straks alsnog gaan kopen kutwereld
dank voor je medelevenquote:
had je maar niet aan kinderen moeten beginnenquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben helaas niet meer zo thuis in het game wereldje. Jaar of 4/5 geleden nog wel.
lol. Was al gestopt voor ik überhaupt aan kinderen dacht.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
had je maarniet aan kinderen moeten beginnen
maar anders is het te moeilijkquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles op supereasy spelen.
wat is dan je excuusquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol. Was al gestopt voor ik überhaupt aan kinderen dacht.
geen zin en geen tijd meer. Toen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar anders is het te moeilijk
[..]
wat is dan je excuus
waar gaat de klacht overquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:37 schreef Oberkullie het volgende:
Wat een genot weer bij Meester Visser. Nog nooit met je buren gepraat maar wel klagen op nationale tv
ja herkenbaar wel dat eerstequote:Op zaterdag 3 december 2016 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geen zin en geen tijd meer. Toen.
Een lief, Russisch vrouwtje die niks aan haar tuin doet zodat de tokkies in hun tokkietuin last hebben van muizenquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar gaat de klacht over
[..]
ja herkenbaar wel dat eerste
Vind het wel knap hoor die mensen die dat jarenlang dag en nacht bijna 24/7 volhouden. Is gewoon bijna een sport te noemen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar gaat de klacht over
[..]
ja herkenbaar wel dat eerste
Sjezusquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:40 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
hardop hierom
©deeltjesversneller
quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Een lief, Russisch vrouwtje die niks aan haar tuin doet zodat de tokkies in hun tokkietuin last hebben van muizen
quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik las gister dat PSV een gozer onder contract hebben genomen die grote fifa toernooien gaat spelen namens de club. Ajax heeft ook al zo iemand. Wist dat niet eens.
Hoiquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
"Ik discrimineer je niet want ik heb ook weleens hoi tegen je gezegd"
hsoquote:
oh ja terechte klaagquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:46 schreef Crip het volgende:
[..]
zo koud en regenachtig
moet nog naar de winkel
jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja terechte klaagwas t maar weer lente
Wij hadden vroeger ook altijd muizen in de tuinquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Een lief, Russisch vrouwtje die niks aan haar tuin doet zodat de tokkies in hun tokkietuin last hebben van muizen
Gaan lunchen in Rotterdam.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat kan ik zo met mn meisie doen in amsterdam? Ben inspiratieloos
Ja wij ook, zaten ze in de ton kippenvoer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook altijd muizen in de tuinBriljant was dat.
Haar vingeren op het toilet in de Macquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Ga naar de ijsbaan op het Museumpleinquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:49 schreef defokkingfoker het volgende:
van wanneer is de afleveringquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ahaha je moet echt ff terugkijken het loopt helemaal uit de hand![]()
Jij vindt dit ook prachtig
surprise public buttsexquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:49 schreef defokkingfoker het volgende:
is een mocro.. zie dr niet zo snel schaatsenquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga naar de ijsbaan op het Museumplein
Die had mijn moeder, is echt een traag kutdingquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:46 schreef Crip het volgende:
deze auto is life
http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home
Afgelopen maandagquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
van wanneer is de aflevering
[..]
surprise public buttsex
oh dan gwn samen roofovervallen plegenquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
is een mocro.. zie dr niet zo snel schaatsen![]()
aight thnxquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan gwn samen roofovervallen plegen
;squote:
Oke foodhallen dan of Amsterdam Lookout, weet alleen niet of de schommels er nog zijn. Of ga naar de Bijenkorf die is zo mooi nuquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
is een mocro.. zie dr niet zo snel schaatsen![]()
oh had m bij favorieten gezet. weet echt nie waar ik voor moet kijken als het op autos aankomtquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Die had mijn moeder, is echt een traag kutding
En na Bijenkorf is hij zeker 300 euro lichterquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke foodhallen dan of Amsterdam Lookout, weet alleen niet of de schommels er nog zijn. Of ga naar de Bijenkorf die is zo mooi nu
hoe weet jij dat nou weerquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:57 schreef HPLC het volgende:
In de Bijenkorf was het toch makkelijk om dingen te stelen?
quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:58 schreef HPLC het volgende:
Winkelketen De Bijenkorf wordt jaarlijks voor bijna 7,5 miljoen euro bestolen door winkeldieven. De diefstalschade is daarmee bijna even groot als de winst. Vorig boekjaar bedroeg die namelijk 7,6 miljoen![]()
Marokkaan gespotquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:57 schreef HPLC het volgende:
In de Bijenkorf was het toch makkelijk om dingen te stelen?
wel beveiligingspoortjes lijkt me tochquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan het me wel voorstellen tbh, je loopt zo langs kassa's met dingen verstopt en bij deuren staat er geen beveiliging oid
Dit moet je niet willen joh, je betaalt al 220 per maand aan wegenbelasting.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:56 schreef Crip het volgende:
[..]
oh had m bij favorieten gezet. weet echt nie waar ik voor moet kijken als het op autos aankomt
Ga je jatten ja?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef deadprez het volgende:
anders ga ik vanmiddag even naar de stad denk k
ja als je toch zo naar buiten kunt lopen vragen ze er wel een beetje omquote:
Zou kunnen, maar volgens mij werken die dingen helft van de tijd nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel beveiligingspoortjes lijkt me toch
en anders gwn rennen, ze zullen vast niet achter je aan komenquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar volgens mij werken die dingen helft van de tijd niet
ja ikweenie, denk dat ik gewoon cheapy kleine kutauto ga halen ofzo. is mn eerste autotdie ik toch ga vertyven. de rest spaar ik wel voor de toekomst ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dit moet je niet willen joh, je betaalt al 220 per maand aan wegenbelasting.
Nee idd, maar dan je beter in komende paar maanden je niet vertonen daarquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
en anders gwn rennen, ze zullen vast niet achter je aan komen
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef deadprez het volgende:
anders ga ik vanmiddag even naar de stad denk k
Doe anders een blauwe Twingoquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:01 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ikweenie, denk dat ik gewoon cheapy kleine kutauto ga halen ofzo. is mn eerste autotdie ik toch ga vertyven. de rest spaar ik wel voor de toekomst ofzo
heyy crip.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik ga even tips vragen aan braddie
nee iddquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee idd, maar dan je beter in komende paar maanden je niet vertonen daar
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, hij was het helemaal zat zei die.
Ama kwam gister met een post van hem op Autoweek ofzo iets. Daar zat ie ook al te kankeren en sneu te doen.quote:
t blijft een aparte boiquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ama kwam gister met een post van hem op Autoweek ofzo iets. Daar zat ie ook al te kankeren en sneu te doen.
zo snel wat was er dan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, hij was het helemaal zat zei die.
ja ik probeer spiegeltje met lijntjes van bong-ra naar de eerste plek te krijgenquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij een lijst samengesteld voor de top 2000?
Ja, gezeik was gewoon weer overnieuw begonnen enzo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:11 schreef Crip het volgende:
[..]
zo snel wat was er dan.
hij zei ''deze keer laat ik me niet wegjagen''
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik probeer spiegeltje met lijntjes van bong-ra naar de eerste plek te krijgen
wa denkte zelf
Het zijn altijd dezelfden die er op ingaan. Daarom was die KLB-ban ook prima.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:12 schreef Crip het volgende:
vond wel dat een paar gemeen deden tegen hem, chai ging ook weer helemaal los op hem. arme braddie
Beetje geobsedeerd van Chai welquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfden die er op ingaan. Daarom was die KLB-ban ook prima.
Kom hem ook wel eens tegen in ksc, daar is ie weer anders.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, dit heb ik ook altijd met ene Haags die dan doet alsof hij mij niet kent.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom hem ook wel eens tegen in ksc, daar is ie weer anders.
ja vond wel zielig want hij had er ook echt geen zin in mja hij laat zich altijd uitlokken door dezelfde mensen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond kaasknabbels gegeten, jij niet.
Neequote:Op zaterdag 3 december 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
maar belangrijker dan die klb-ban van braddie: is die van hzaw al opgeheven?
godverdommequote:
Jij bent mijn beste fok vriend!quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, dit heb ik ook altijd met ene Haags die dan doet alsof hij mij niet kent.
Die post hier gewoon alweer hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
die post gwn met account van SEquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
Haas... dit deed je bewust.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik krijg nu een massage van Haas, jij niet
ja wat is hte nouquote:
Wow oké wil je dat mes terug of zal ik het in m'n hart laten zitten :sssquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik krijg nu een massage van Haas, jij niet
heheh dat merkte ik laatst ook al jaquote:
Gewoon negeren. Je hoeft er niet op in te gaanquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb geen KLB ban.
Waar het gewoon mis gaat is iedere keer dat gezeik richting mij, zelfs als ik normaal mee post word er nog kut gedaan.
Als er dan ook nog op Autoweek mensen zich van KLB gaan registreren puur om mij er bij te naaien, én als er ook hier mensen zijn die roepen "Oh Mapima heeft het wel goed gedaan om Braddie aan te geven wegens uitkeringsfraude want *Insert mongolische reden* " Dan barst de bom gewoon.
Die KLB ban wás ook het beste wat ik had aangevraagd omdat een hoop users gewoon voor whatever reason (Ik kijk naar jullie Chai en Chloro) Heel kut tegen mij doen, en ik ben daar gewoon niet tegen bestemd.
Gisteravond ook al een heel verhaal getypt, maar nu komen er weer dingen naar voren, KLB ban en weet ik veel wat allemaal, heb ik niet, ik zal mij hier gewoon niet meer zo vaak vertonen, zeg maar gerust eigenlijk nooit.
Okee, rustig maarquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb geen KLB ban.
Waar het gewoon mis gaat is iedere keer dat gezeik richting mij, zelfs als ik normaal mee post word er nog kut gedaan.
Als er dan ook nog op Autoweek mensen zich van KLB gaan registreren puur om mij er bij te naaien, én als er ook hier mensen zijn die roepen "Oh Mapima heeft het wel goed gedaan om Braddie aan te geven wegens uitkeringsfraude want *Insert mongolische reden* " Dan barst de bom gewoon.
Die KLB ban wás ook het beste wat ik had aangevraagd omdat een hoop users gewoon voor whatever reason (Ik kijk naar jullie Chai en Chloro) Heel kut tegen mij doen, en ik ben daar gewoon niet tegen bestemd.
Gisteravond ook al een heel verhaal getypt, maar nu komen er weer dingen naar voren, KLB ban en weet ik veel wat allemaal, heb ik niet, ik zal mij hier gewoon niet meer zo vaak vertonen,.
Gr.
o, zit ik je voor niks te dm'enquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh dat merkte ik laatst ook al ja
Dat weet ik Frass, maar het is toch ook elke keer hetzelfde?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Je hoeft er niet op in te gaan
nee vond lief van jequote:
boeie negeer het gewoonquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb geen KLB ban.
Gisteravond ook al een heel verhaal getypt, maar nu komen er weer dingen naar voren, KLB ban en weet ik veel wat allemaal, heb ik niet, ik zal mij hier gewoon niet meer zo vaak vertonen,.
Gr.
Laat maar zittenquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow oké wil je dat mes terug of zal ik het in m'n hart laten zitten :sss
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig dames en heren. Rustig aan, bijna kerst! Diep ademhalen en tot tien tellen!
Ja dan blijf je ze gewoon continu negeren, wat helpt het je om erop in te gaan? Dan speel je juist hun in de kaart. Je kan ook gewoon een TRtje zetten en dan regelen de mods het wel weerquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat weet ik Frass, maar het is toch ook elke keer hetzelfde?
Ik vind het zo jammer, want kan het hier ook echt heel gezellig hebben, maar er zijn een aantal users die mij dan echt zo ver opjagen dat ik (ondanks dat ik ze oprecht probeer te negeren) Gewoon uit m`n tent gelokt word en barst.
TRquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
Doe normaal.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
ik zag ditquote:
Heb juist het idee dat er met die TRs niets gedaan word "omdat ik het ben"quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dan blijf je ze gewoon continu negeren, wat helpt het je om erop in te gaan? Dan speel je juist hun in de kaart. Je kan ook gewoon een TRtje zetten en dan regelen de mods het wel weer
Heb gisteren alle kerstmeuk uit de berging gehaald en nu staat het hier in dozen maar heb geen zinquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig dames en heren. Rustig aan, bijna kerst! Diep ademhalen en tot tien tellen!
Hé Braddie je bent er weerquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb geen KLB ban.
Gr.
gewoon doorblijven gaan bij elke possible post. Dikke schijtquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb juist het idee dat er met die TRs niets gedaan word "omdat ik het ben"
Herkenbaar is dat ja. Ik doe het over een weekje.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gisteren alle kerstmeuk uit de berging gehaald en nu staat het hier in dozen maar heb geen zin
Flikker gewoon weg en ga in je bed liggenquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gisteren alle kerstmeuk uit de berging gehaald en nu staat het hier in dozen maar heb geen zin
Dat geloof ik niet, ze kijken er heus wel naarquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met een vent, heb je toch nog twee ballen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Flikker gewoon weg en ga in je bed liggen
Dat zou je stiekem wel willen hèquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laat maar zittenAnders bloed je dood.
Dat blijf ik ook zeker doen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:22 schreef Crip het volgende:
[..]
gewoon doorblijven gaan bij elke possible post. Dikke schijt
Hahahhahah dit is een grap toch?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb geen KLB ban.
Gr.
Nee hoor. Ik heb een zwak voor mensen met scheikundige usernames. Die zijn een aanwinst voor de maatschappij.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zou je stiekem wel willen hè
Als je over een uur niet terug bent, bel ik de politiequote:Op zaterdag 3 december 2016 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga even doen wat moet gebeuren, en dat is boodschappen doen.
Ltr.
Succes Haags.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga even doen wat moet gebeuren, en dat is boodschappen doen.
Ltr.
nicequote:Op zaterdag 3 december 2016 11:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Succes Haags.
Moet er zo ook van tussen, vriendin van m`n moeder gaat een tablet kopen en ik moet mee want "Jij bent een man, dus je hebt er vast verstand van"
Ik ga naar de Gamma zo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, iedereen nog plannen voor het weekend?
(Om het toch een beetje gezellig te houden)
Een tablet toblerone zeker? hihihiquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Succes Haags.
Moet er zo ook van tussen, vriendin van m`n moeder gaat een tablet kopen en ik moet mee want "Jij bent een man, dus je hebt er vast verstand van"
Beetje hitsig gewordenquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb een zwak voor mensen met scheikundige usernames. Die zijn een aanwinst voor de maatschappij.
Niet nodig.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je over een uur niet terug bent, bel ik de politie
Dat jij om elke scheet moet huilen betekent niet gelijk dat het tegen de regels is.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
mmm vertel meerquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet![]()
Ze is midden 40 en lijkt op Robert Plant
Hey Brad long time no seequote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb geen KLB ban.
Gr.
Likquote:
Dit heb ik eerder gelezenquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet![]()
Ze is midden 40 en lijkt op Robert Plant
Moet ik je helpen?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga naar de Gamma zo.
Nu wachten op Chai
Carrot cakequote:Op zaterdag 3 december 2016 11:27 schreef Crip het volgende:
Ik ga zo naar de supermarkt, wat zou ik koken/bakken?
Weenie maar wat heb je eigenlijk met die pompoen gedaan van tijd terugquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:27 schreef Crip het volgende:
KIP, HET MEEST VEELZIJDIGE STUKJE VLEESquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:27 schreef Crip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |