Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:00 schreef deadprez het volgende:
ik zou m'n kinderen niet aan jou toevertrouwen
ja, begrijpelijkquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zit ook helemaal niet te wachten op DPtjes. Heb je niks aan.
wil jou zo graag een keer kielhalen hehquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:48 schreef Kurovski het volgende:
Ik zou m'n cadeautjes trouwens niet toevertrouwen aan een Afrikaan.
Ja, met mij ook. Iets van 9 uur geslapen net. En de rest van het weekend bestaat alleen maar uit eten, drinken en slapen.quote:
wat heeft de werkende mens toch een fantastisch levenquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, met mij ook. Iets van 9 uur geslapen net. En de rest van het weekend bestaat alleen maar uit eten, drinken en slapen.
En FOK!quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, met mij ook. Iets van 9 uur geslapen net. En de rest van het weekend bestaat alleen maar uit eten, drinken en slapen.
Lekker hoor. Moet zo voetballen, daarna sint viering. Morgen ff de hooligan uithangen bij FC Den Haag en daarna weer sint viering.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja heyquote:
Maar ik werk juist niet op mijn werk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat heeft de werkende mens toch een fantastisch leven
ohquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik werk juist niet op mijn werk.
ewaquote:
onder anderequote:
Zelfs ik ben weer aan het gamen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
onder andere
maar watch dogs 2 is nog steeds nie gecrackt gvd
Mooi kut.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
onder andere
maar watch dogs 2 is nog steeds nie gecrackt gvd
nicequote:
ja echt eh kan ik gamen op mn pc moet ik t straks alsnog gaan kopen kutwereldquote:
Ik voel je pijn broquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice
welk spel
[..]
ja echt eh kan ik gamen op mn pc moet ik t straks alsnog gaan kopen kutwereld
dank voor je medelevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |