hoe weet jij dat nou weerquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:57 schreef HPLC het volgende:
In de Bijenkorf was het toch makkelijk om dingen te stelen?
quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:58 schreef HPLC het volgende:
Winkelketen De Bijenkorf wordt jaarlijks voor bijna 7,5 miljoen euro bestolen door winkeldieven. De diefstalschade is daarmee bijna even groot als de winst. Vorig boekjaar bedroeg die namelijk 7,6 miljoen![]()
Marokkaan gespotquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:57 schreef HPLC het volgende:
In de Bijenkorf was het toch makkelijk om dingen te stelen?
wel beveiligingspoortjes lijkt me tochquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan het me wel voorstellen tbh, je loopt zo langs kassa's met dingen verstopt en bij deuren staat er geen beveiliging oid
Dit moet je niet willen joh, je betaalt al 220 per maand aan wegenbelasting.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:56 schreef Crip het volgende:
[..]
oh had m bij favorieten gezet. weet echt nie waar ik voor moet kijken als het op autos aankomt
Ga je jatten ja?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef deadprez het volgende:
anders ga ik vanmiddag even naar de stad denk k
ja als je toch zo naar buiten kunt lopen vragen ze er wel een beetje omquote:
Zou kunnen, maar volgens mij werken die dingen helft van de tijd nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel beveiligingspoortjes lijkt me toch
en anders gwn rennen, ze zullen vast niet achter je aan komenquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar volgens mij werken die dingen helft van de tijd niet
ja ikweenie, denk dat ik gewoon cheapy kleine kutauto ga halen ofzo. is mn eerste autotdie ik toch ga vertyven. de rest spaar ik wel voor de toekomst ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dit moet je niet willen joh, je betaalt al 220 per maand aan wegenbelasting.
Nee idd, maar dan je beter in komende paar maanden je niet vertonen daarquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
en anders gwn rennen, ze zullen vast niet achter je aan komen
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef deadprez het volgende:
anders ga ik vanmiddag even naar de stad denk k
Doe anders een blauwe Twingoquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:01 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ikweenie, denk dat ik gewoon cheapy kleine kutauto ga halen ofzo. is mn eerste autotdie ik toch ga vertyven. de rest spaar ik wel voor de toekomst ofzo
heyy crip.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik ga even tips vragen aan braddie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |