had je maar niet aan kinderen moeten beginnenquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben helaas niet meer zo thuis in het game wereldje. Jaar of 4/5 geleden nog wel.
lol. Was al gestopt voor ik überhaupt aan kinderen dacht.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
had je maarniet aan kinderen moeten beginnen
maar anders is het te moeilijkquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles op supereasy spelen.
wat is dan je excuusquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol. Was al gestopt voor ik überhaupt aan kinderen dacht.
geen zin en geen tijd meer. Toen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar anders is het te moeilijk
[..]
wat is dan je excuus
waar gaat de klacht overquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:37 schreef Oberkullie het volgende:
Wat een genot weer bij Meester Visser. Nog nooit met je buren gepraat maar wel klagen op nationale tv
ja herkenbaar wel dat eerstequote:Op zaterdag 3 december 2016 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geen zin en geen tijd meer. Toen.
Een lief, Russisch vrouwtje die niks aan haar tuin doet zodat de tokkies in hun tokkietuin last hebben van muizenquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar gaat de klacht over
[..]
ja herkenbaar wel dat eerste
Vind het wel knap hoor die mensen die dat jarenlang dag en nacht bijna 24/7 volhouden. Is gewoon bijna een sport te noemen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar gaat de klacht over
[..]
ja herkenbaar wel dat eerste
Sjezusquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:40 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
hardop hierom
©deeltjesversneller
quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Een lief, Russisch vrouwtje die niks aan haar tuin doet zodat de tokkies in hun tokkietuin last hebben van muizen
quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik las gister dat PSV een gozer onder contract hebben genomen die grote fifa toernooien gaat spelen namens de club. Ajax heeft ook al zo iemand. Wist dat niet eens.
Hoiquote:Op zaterdag 3 december 2016 10:40 schreef Oberkullie het volgende:
"Ik discrimineer je niet want ik heb ook weleens hoi tegen je gezegd"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |