nee iddquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee idd, maar dan je beter in komende paar maanden je niet vertonen daar
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, hij was het helemaal zat zei die.
Ama kwam gister met een post van hem op Autoweek ofzo iets. Daar zat ie ook al te kankeren en sneu te doen.quote:
t blijft een aparte boiquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ama kwam gister met een post van hem op Autoweek ofzo iets. Daar zat ie ook al te kankeren en sneu te doen.
zo snel wat was er dan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, hij was het helemaal zat zei die.
ja ik probeer spiegeltje met lijntjes van bong-ra naar de eerste plek te krijgenquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij een lijst samengesteld voor de top 2000?
Ja, gezeik was gewoon weer overnieuw begonnen enzo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:11 schreef Crip het volgende:
[..]
zo snel wat was er dan.
hij zei ''deze keer laat ik me niet wegjagen''
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik probeer spiegeltje met lijntjes van bong-ra naar de eerste plek te krijgen
wa denkte zelf
Het zijn altijd dezelfden die er op ingaan. Daarom was die KLB-ban ook prima.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:12 schreef Crip het volgende:
vond wel dat een paar gemeen deden tegen hem, chai ging ook weer helemaal los op hem. arme braddie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |