o, zit ik je voor niks te dm'enquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh dat merkte ik laatst ook al ja
Dat weet ik Frass, maar het is toch ook elke keer hetzelfde?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Je hoeft er niet op in te gaan
nee vond lief van jequote:
boeie negeer het gewoonquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb geen KLB ban.
Waar het gewoon mis gaat is iedere keer dat gezeik richting mij, zelfs als ik normaal mee post word er nog kut gedaan.
Als er dan ook nog op Autoweek mensen zich van KLB gaan registreren puur om mij er bij te naaien, én als er ook hier mensen zijn die roepen "Oh Mapima heeft het wel goed gedaan om Braddie aan te geven wegens uitkeringsfraude want *Insert mongolische reden* " Dan barst de bom gewoon.
Die KLB ban wás ook het beste wat ik had aangevraagd omdat een hoop users gewoon voor whatever reason (Ik kijk naar jullie Chai en Chloro) Heel kut tegen mij doen, en ik ben daar gewoon niet tegen bestemd.
Gisteravond ook al een heel verhaal getypt, maar nu komen er weer dingen naar voren, KLB ban en weet ik veel wat allemaal, heb ik niet, ik zal mij hier gewoon niet meer zo vaak vertonen,.
Gr.
Laat maar zittenquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow oké wil je dat mes terug of zal ik het in m'n hart laten zitten :sss
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig dames en heren. Rustig aan, bijna kerst! Diep ademhalen en tot tien tellen!
Ja dan blijf je ze gewoon continu negeren, wat helpt het je om erop in te gaan? Dan speel je juist hun in de kaart. Je kan ook gewoon een TRtje zetten en dan regelen de mods het wel weerquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat weet ik Frass, maar het is toch ook elke keer hetzelfde?
Ik vind het zo jammer, want kan het hier ook echt heel gezellig hebben, maar er zijn een aantal users die mij dan echt zo ver opjagen dat ik (ondanks dat ik ze oprecht probeer te negeren) Gewoon uit m`n tent gelokt word en barst.
TRquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
Doe normaal.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
ik zag ditquote:
Heb juist het idee dat er met die TRs niets gedaan word "omdat ik het ben"quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dan blijf je ze gewoon continu negeren, wat helpt het je om erop in te gaan? Dan speel je juist hun in de kaart. Je kan ook gewoon een TRtje zetten en dan regelen de mods het wel weer
Heb gisteren alle kerstmeuk uit de berging gehaald en nu staat het hier in dozen maar heb geen zinquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig dames en heren. Rustig aan, bijna kerst! Diep ademhalen en tot tien tellen!
Hé Braddie je bent er weerquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb geen KLB ban.
Waar het gewoon mis gaat is iedere keer dat gezeik richting mij, zelfs als ik normaal mee post word er nog kut gedaan.
Als er dan ook nog op Autoweek mensen zich van KLB gaan registreren puur om mij er bij te naaien, én als er ook hier mensen zijn die roepen "Oh Mapima heeft het wel goed gedaan om Braddie aan te geven wegens uitkeringsfraude want *Insert mongolische reden* " Dan barst de bom gewoon.
Die KLB ban wás ook het beste wat ik had aangevraagd omdat een hoop users gewoon voor whatever reason (Ik kijk naar jullie Chai en Chloro) Heel kut tegen mij doen, en ik ben daar gewoon niet tegen bestemd.
Gisteravond ook al een heel verhaal getypt, maar nu komen er weer dingen naar voren, KLB ban en weet ik veel wat allemaal, heb ik niet, ik zal mij hier gewoon niet meer zo vaak vertonen,.
Gr.
gewoon doorblijven gaan bij elke possible post. Dikke schijtquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb juist het idee dat er met die TRs niets gedaan word "omdat ik het ben"
Herkenbaar is dat ja. Ik doe het over een weekje.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gisteren alle kerstmeuk uit de berging gehaald en nu staat het hier in dozen maar heb geen zin
Flikker gewoon weg en ga in je bed liggenquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gisteren alle kerstmeuk uit de berging gehaald en nu staat het hier in dozen maar heb geen zin
Dat geloof ik niet, ze kijken er heus wel naarquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met een vent, heb je toch nog twee ballen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Flikker gewoon weg en ga in je bed liggen
Dat zou je stiekem wel willen hèquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laat maar zittenAnders bloed je dood.
Dat blijf ik ook zeker doen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:22 schreef Crip het volgende:
[..]
gewoon doorblijven gaan bij elke possible post. Dikke schijt
Hahahhahah dit is een grap toch?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb geen KLB ban.
Gr.
Nee hoor. Ik heb een zwak voor mensen met scheikundige usernames. Die zijn een aanwinst voor de maatschappij.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zou je stiekem wel willen hè
Als je over een uur niet terug bent, bel ik de politiequote:Op zaterdag 3 december 2016 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga even doen wat moet gebeuren, en dat is boodschappen doen.
Ltr.
Succes Haags.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga even doen wat moet gebeuren, en dat is boodschappen doen.
Ltr.
nicequote:Op zaterdag 3 december 2016 11:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Succes Haags.
Moet er zo ook van tussen, vriendin van m`n moeder gaat een tablet kopen en ik moet mee want "Jij bent een man, dus je hebt er vast verstand van"
Ik ga naar de Gamma zo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, iedereen nog plannen voor het weekend?
(Om het toch een beetje gezellig te houden)
Een tablet toblerone zeker? hihihiquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Succes Haags.
Moet er zo ook van tussen, vriendin van m`n moeder gaat een tablet kopen en ik moet mee want "Jij bent een man, dus je hebt er vast verstand van"
Beetje hitsig gewordenquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb een zwak voor mensen met scheikundige usernames. Die zijn een aanwinst voor de maatschappij.
Niet nodig.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je over een uur niet terug bent, bel ik de politie
Dat jij om elke scheet moet huilen betekent niet gelijk dat het tegen de regels is.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
mmm vertel meerquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet![]()
Ze is midden 40 en lijkt op Robert Plant
Hey Brad long time no seequote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb geen KLB ban.
Gr.
Likquote:
Dit heb ik eerder gelezenquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet![]()
Ze is midden 40 en lijkt op Robert Plant
Moet ik je helpen?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga naar de Gamma zo.
Nu wachten op Chai
Carrot cakequote:Op zaterdag 3 december 2016 11:27 schreef Crip het volgende:
Ik ga zo naar de supermarkt, wat zou ik koken/bakken?
Weenie maar wat heb je eigenlijk met die pompoen gedaan van tijd terugquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:27 schreef Crip het volgende:
Ik ga zo naar de supermarkt, wat zou ik koken/bakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |