Beetje geobsedeerd van Chai welquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfden die er op ingaan. Daarom was die KLB-ban ook prima.
Kom hem ook wel eens tegen in ksc, daar is ie weer anders.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, dit heb ik ook altijd met ene Haags die dan doet alsof hij mij niet kent.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom hem ook wel eens tegen in ksc, daar is ie weer anders.
ja vond wel zielig want hij had er ook echt geen zin in mja hij laat zich altijd uitlokken door dezelfde mensen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond kaasknabbels gegeten, jij niet.
Neequote:Op zaterdag 3 december 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
maar belangrijker dan die klb-ban van braddie: is die van hzaw al opgeheven?
godverdommequote:
Jij bent mijn beste fok vriend!quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, dit heb ik ook altijd met ene Haags die dan doet alsof hij mij niet kent.
Die post hier gewoon alweer hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
die post gwn met account van SEquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
Haas... dit deed je bewust.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik krijg nu een massage van Haas, jij niet
ja wat is hte nouquote:
Wow oké wil je dat mes terug of zal ik het in m'n hart laten zitten :sssquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik krijg nu een massage van Haas, jij niet
heheh dat merkte ik laatst ook al jaquote:
Gewoon negeren. Je hoeft er niet op in te gaanquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb geen KLB ban.
Waar het gewoon mis gaat is iedere keer dat gezeik richting mij, zelfs als ik normaal mee post word er nog kut gedaan.
Als er dan ook nog op Autoweek mensen zich van KLB gaan registreren puur om mij er bij te naaien, én als er ook hier mensen zijn die roepen "Oh Mapima heeft het wel goed gedaan om Braddie aan te geven wegens uitkeringsfraude want *Insert mongolische reden* " Dan barst de bom gewoon.
Die KLB ban wás ook het beste wat ik had aangevraagd omdat een hoop users gewoon voor whatever reason (Ik kijk naar jullie Chai en Chloro) Heel kut tegen mij doen, en ik ben daar gewoon niet tegen bestemd.
Gisteravond ook al een heel verhaal getypt, maar nu komen er weer dingen naar voren, KLB ban en weet ik veel wat allemaal, heb ik niet, ik zal mij hier gewoon niet meer zo vaak vertonen, zeg maar gerust eigenlijk nooit.
Okee, rustig maarquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb geen KLB ban.
Waar het gewoon mis gaat is iedere keer dat gezeik richting mij, zelfs als ik normaal mee post word er nog kut gedaan.
Als er dan ook nog op Autoweek mensen zich van KLB gaan registreren puur om mij er bij te naaien, én als er ook hier mensen zijn die roepen "Oh Mapima heeft het wel goed gedaan om Braddie aan te geven wegens uitkeringsfraude want *Insert mongolische reden* " Dan barst de bom gewoon.
Die KLB ban wás ook het beste wat ik had aangevraagd omdat een hoop users gewoon voor whatever reason (Ik kijk naar jullie Chai en Chloro) Heel kut tegen mij doen, en ik ben daar gewoon niet tegen bestemd.
Gisteravond ook al een heel verhaal getypt, maar nu komen er weer dingen naar voren, KLB ban en weet ik veel wat allemaal, heb ik niet, ik zal mij hier gewoon niet meer zo vaak vertonen,.
Gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |