quote:
oetlulquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sta buiten, beetje frisjes wel.
sommige mensen zijn voor het geluk geborenquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier geen wolkje aan de lucht.
Jij ook maar je hebt de pech dat je nu in het verkeerde deel van Nederland woont.quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:56 schreef zeer het volgende:
[..]
sommige mensen zijn voor het geluk geboren
jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij ook maar je hebt de pech dat je nu in het verkeerde deel van Nederland woont.
dat zal een leuk kind worden zegquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geloof dat mijn auto te klein is voor alle cadeaus die de kleine vandaag gaat krijgen
Geen nissan micra meer kopen de volgende keerquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geloof dat mijn auto te klein is voor alle cadeaus die de kleine vandaag gaat krijgen
Dan kan ik beter met de bus gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen nissan micra meer kopen de volgende keer
Helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:21 schreef zeer het volgende:
[..]
ja is standaard voor iedereen op de wereld
Niet te vertrouwen die ZWARTE Pieten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:39 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ik had weer niks in mijn schoen.
sowquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die ZWARTE Pieten.
Ik ook niet, kut sinterklaasquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:39 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ik had weer niks in mijn schoen.
Stel nou hè, een groepje gekleurde pieten. Mag er dan wel één zwarte tussen zitten? Of dat ook al niet?quote:
Ik zit ook helemaal niet te wachten op DPtjes. Heb je niks aan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:00 schreef deadprez het volgende:
ik zou m'n kinderen niet aan jou toevertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |