Kan gebeurenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit was trouwens een noodrem, omdat ik niets wist.
Laten we hopen dat Donald Trump met zijn Douche Administration zoiets niet overkomt.quote:
Ik ben niet gelovig, maar nu sla ik een kruisjequote:Op zaterdag 3 december 2016 01:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Donald Trump met zijn Douche Administration zoiets niet overkomt.
ben jij op kruisjesjacht?quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig, maar nu sla ik een kruisje
Ben net een week terug van een geslaagde jachtquote:
Ik ook dadelijk ja als ik naar bed ga. Al neem ik doorgaans een stak mee voor het hart, een bijl voor de kop en een zooitje brandbare meuk om het ritueel te verbranden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig, maar nu sla ik een kruisje
Vergeet de knoflook nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook dadelijk ja als ik naar bed ga. Al neem ik doorgaans een stak mee voor het hart, een bijl voor de kop en een zooitje brandbare meuk om het ritueel te verbranden.
Als dit gelezen wordt ben ik de klos.
Op de kist. En rondom, gewoon voor de zekerheid.quote:
Leuk he, de KLB SCquote:
Jij bent op dit moment de enige normale hier.quote:
Dat klopt, want ik ga slapenquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent op dit moment de enige normale hier.
De verschuift de balans wel meteen enorm. Ben ik de enige abnormale.quote:
Mwahquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De verschuift de balans wel meteen enorm. Ben ik de enige abnormale.
The Abominationquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De verschuift de balans wel meteen enorm. Ben ik de enige abnormale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |