Wanneer gaat Trump zijn beloftes nakomen?quote:Op woensdag 23 november 2016 21:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Hopelijk blijven de media dit volgen en blijven ze die vraag stellen.
Ah, jij hebt dus wel fascistische fantasieenquote:In de tussentijd mag Trump echt elk medium kapot maken dat hem ook maar een beetje 'oneerlijk' in beeld heeft gebracht voor de verkiezingen.Kapot maken de cnn's enz. van deze wereld
![]()
Voor de liefhebber van een longread.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:50 schreef antiderivative het volgende:
Tussen alle onzin hier, maar wat ontopic nieuws:twitter:AP_Politics twitterde op woensdag 23-11-2016 om 19:05:21BREAKING: Trump picks charter school advocate Betsy Devos to be education secretary: https://t.co/cmBZ3fpYwr reageer retweet
Betaalmuur, helaas. Want het onderwerp interesseert me.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor de liefhebber van een longread.
DeVos is grrot advocaat voor privatiseren van en competitie tussen scholen.
Hier een artikel van afgelopen zomer hoe haar beleid in Detroit heeft geleid tot alles behalve beter onderwijs.
http://www.nytimes.com/20(...)er-schools.html?_r=0
Oh, en DeVos is miljardair en al jaren een groot donor aan de Republikeinse partij.
Pay to play??
Oh, en de broer van Betsy DeVos is de oprichter van Blackwater. Misschien ken je ze nog, de private defensie firma die met Haliburton miljarden heeft verdiend aan de oorlogen in Afghanistan en Irak!quote:Op woensdag 23 november 2016 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier een artikel van afgelopen zomer hoe haar beleid in Detroit heeft geleid tot alles behalve beter onderwijs.
Oh, en DeVos is miljardair en al jaren een groot donor aan de Republikeinse partij.
Pay to play??
De media doen dit niet en blijven bevooroordeeld.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
In de tussentijd mag Trump echt elk medium kapot maken dat hem ook maar een beetje 'oneerlijk' in beeld heeft gebracht voor de verkiezingen.Kapot maken de cnn's enz. van deze wereld
![]()
Probeer de link via deze tweet eens? Die werkt voor mij:quote:Op woensdag 23 november 2016 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Betaalmuur, helaas. Want het onderwerp interesseert me.
twitter:_jeffguo twitterde op woensdag 23-11-2016 om 19:37:27Wondering what Betsy DeVos will to do the nation's schools? Look at what she did to Detroit: https://t.co/1emqxJh6tJ https://t.co/OVvdGixj7u reageer retweet
Wat is belangrijker? De beloften van president Donald Trump of die van een paar suffe acteurs?quote:Op woensdag 23 november 2016 21:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
De media doen dit niet en blijven bevooroordeeld.
Ze stoppen pas als Clinton de eerste vrouwelijke president van Amerika gaat worden en Trump verslagen is.
Ze moet president worden, want...ze is een vrouw.
Susan Sarandon: "I don't vote with my vagina"
In Amerika zijn de acteurs zeer belangrijk, zij bevelen, het volk luistert en volgt.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is belangrijker? De beloften van president Donald Trump of die van een paar suffe acteurs?
quote:Op woensdag 23 november 2016 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Probeer de link via deze tweet eens? Die werkt voor mij:twitter:_jeffguo twitterde op woensdag 23-11-2016 om 19:37:27Wondering what Betsy DeVos will to do the nation's schools? Look at what she did to Detroit: https://t.co/1emqxJh6tJ https://t.co/OVvdGixj7u reageer retweet
Beloftes en politiekquote:Op woensdag 23 november 2016 21:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wanneer gaat Trump zijn beloftes nakomen?
[..]
Ah, jij hebt dus wel fascistische fantasieen
Geef nu eens antwoord op de vraagquote:Op woensdag 23 november 2016 21:36 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
In Amerika zijn de acteurs zeer belangrijk, zij bevelen, het volk luistert en volgt.
Aldus Clinton & Co.
Waarom vind je de beloftes van acteurs belangrijker dan die van machtige politici?quote:Op woensdag 23 november 2016 21:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Beloftes en politiekDenken dat beloftes bestaan
Dat is politiek, Obama heeft ook veel beloofd, heel veel.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geef nu eens antwoord op de vraag
Obama heeft zijn beloftes in ieder geval nog ter stemming gebracht in het congres en niet al ingetrokken voor hij ook maar een dag president is geweest.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:13 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat is politiek, Obama heeft ook veel beloofd, heel veel.
Clinton zal me een worst zijnquote:Vindt jij het jammer dat Clinton niet wordt vervolgd door Trump?
Trap er niet in. Dat wilt de media je vertellen maar is zeker niet waar.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:22 schreef KingRadler het volgende:
Hoe komen ze erbij dat Trump een homohater is?
Was Pence ook de keuze van de media of van Trump zelf?quote:Op woensdag 23 november 2016 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Trap er niet in. Dat wilt de media je vertellen maar is zeker niet waar.
De homohaters zitten vooral in zijn entourage.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Trap er niet in. Dat wilt de media je vertellen maar is zeker niet waar.
Die media maken zichzelf wel kapot.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
In de tussentijd mag Trump echt elk medium kapot maken dat hem ook maar een beetje 'oneerlijk' in beeld heeft gebracht voor de verkiezingen.Kapot maken de cnn's enz. van deze wereld
![]()
Geen idee, ik heb hem niets negatiefs over HoLeBi's horen vertellen.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:22 schreef KingRadler het volgende:
Hij laat zich in ieder geval in met homohatersquote:Op woensdag 23 november 2016 23:22 schreef KingRadler het volgende:
Hij koos Mike Pence als running mate.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:22 schreef KingRadler het volgende:
Bronnetje graag voor je het imago van iemand besmeurt.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
Die gelooft dat homoseksualiteit een ziekte is die met elektroshocktherapie behandeld moet worden.
Een of andere pollster/cijfer guru had al bepaald dat er geen echte tekenen zijn van fraude.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:20 schreef Kansenjongere het volgende:
Volgens NOS spant Jill Stein zich in voor een hertelling in Wisconsin, Pennsylvania en Michigan. Volgens haar team zijn er aanwijzingen van fraude (waarbij hetzelfde argument wordt gebruikt waar eerder in deze thread al naar werd verwezen, namelijk de afwijkende uitslagen in districten waar met stemcomputers werd gestemd).
quote:Our Intelligence Community has been on high alert for months, looking for evidence of Russian interference in our election. If they have any—it would almost certainly come from NSA and be classified Top Secret-plus—it has beyond any doubt been shared with the White House. And that information would be so politically significant that the spies would find a way for President Obama to share that information first with Congress, then with the public (the latter albeit in highly redacted form).
To date, we have heard nothing. Therefore, either the Intelligence Community has no evidence of Russian hacking of our election, or the president has decided to sit on that explosive information. Which would make Obama part of this Vast Right Wing Plus Kremlin Conspiracy. It’s binary, there is no third option here. Liberals need to make up their minds.
U vraagt wij draaienquote:Op donderdag 24 november 2016 01:14 schreef Kansenjongere het volgende:
Nintex die met eigen tekst reageert in plaats van een tweet of een grappig bedoeld plaatje van Facebook, zou Jill Stein dan toch een punt hebben?
twitter:20committee twitterde op woensdag 23-11-2016 om 19:17:02If you think there's a Kremlin plot to steal the election from Hillary, you're saying Obama's in on the cover-up.https://t.co/BuF0fYNLhM reageer retweet
twitter:20committee twitterde op woensdag 23-11-2016 om 22:22:42Maybe Russian vote-hacking elected Trump. Or maybe it was actually Bigfoot.Evidence for both claims is equal.https://t.co/BuF0fYNLhM reageer retweet
Zucht...quote:Op donderdag 24 november 2016 00:45 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Bronnetje graag voor je het imago van iemand besmeurt.
Toch wel treurig dat zo iemand zichzelf in de debatten en de reactie op Hamilton moet presenteren als het redelijke alternatief voor Trump...quote:Op donderdag 24 november 2016 01:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zucht...
Mike Pence heeft echt PippenScottie niet nodig om zijn imago te besmeuren, daar is hij prima zelf toe in staat.
Maar u vraagt, wij draaien:
http://www.politifact.com(...)-conversion-therapy/
Mike Pence is ook van mening dat de film Mulan een Disney complot is om vrouwen in het leger te krijgen. Volgens Pence horen vrouwen thuis te zijn en niet te werken.
Deze quotes mag je zelf opzoeken.
lol, 20committee die de Russen verdedigen, dat we dat nog mogen meemaken...quote:Op donderdag 24 november 2016 01:21 schreef Nintex het volgende:
[..]
U vraagt wij draaientwitter:20committee twitterde op woensdag 23-11-2016 om 19:17:02If you think there's a Kremlin plot to steal the election from Hillary, you're saying Obama's in on the cover-up.https://t.co/BuF0fYNLhM reageer retweet
twitter:20committee twitterde op woensdag 23-11-2016 om 22:22:42Maybe Russian vote-hacking elected Trump. Or maybe it was actually Bigfoot.Evidence for both claims is equal.https://t.co/BuF0fYNLhM reageer retweet
Hij stelt alleen homo haters aan? Maar goed je reageert niet meer op mij, wat gewoon is als je geen tegen argument hebt.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem niets negatiefs over HoLeBi's horen vertellen.
http://www.cosmopolitan.c(...)anti-abortion-views/quote:Op donderdag 24 november 2016 00:45 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Bronnetje graag voor je het imago van iemand besmeurt.
De kosten van onderwijs zouden juist flink omlaag moeten zodat mensen (bijvoorbeeld die lui uit de kolenindustrie!) zichzelf kunnen omscholen. Dat gaat nog veel vaker nodig zijn de komende jaren.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Pay to play??
"Trump die oude industrieen weer terug gaat brengen, maar dat gaat nooit gebeuren. " Meeste van die industrieen zijn al geautomatiseerd. De meeste mensen zonder baan moeten leven in het nu en omscholen waar wel werk in is te vinden. Het zelfde geldt voor Nederland. Kijken naar de toekomst is mijn tip.quote:Op donderdag 24 november 2016 05:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trump die oude industrieen weer terug gaat brengen, maar dat gaat nooit gebeuren.
Exact. Trump kijkt vooral naar het verleden heb ik het idee. Hillary zou het trouwens niet beter doen (voordat zij er weer bij gehaald wordt)quote:Op donderdag 24 november 2016 05:13 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
"Trump die oude industrieen weer terug gaat brengen, maar dat gaat nooit gebeuren. " Meeste van die industrieen zijn al geautomatiseerd. De meeste mensen zonder baan moet leven in het nu en omscholen waar wel werk in is te vinden. Het zelfde geldt voor Nederland. Kijken naar de toekomst is mijn tip.
Mensen willen tegenwoordig een sterke leider die alles voor ze gaan oplossen. Misschien eens in de spiegel kijken en kijken naar je eigen leven hoe je die beter kan invullen. Maar nee ze willen geen boeken lezen of naar geleerden luisteren. Op iemand stemmen omdat hij heel veel dingen simpel en zwart wit uitlegt is wat ze aanspreken. 'Hij is een man die zegt hoe het is' roepen ze in koor. Hij begrijpt ons. Serieus? Een man in een gouden toren met een smaak van een kamper die geld heeft verdient over ruggen van anderen. Het volk krijgt een leider die ze verdienen. Slappe mensen.quote:Op donderdag 24 november 2016 05:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Exact. Trump kijkt vooral naar het verleden heb ik het idee. Hillary zou het trouwens niet beter doen (voordat zij er weer bij gehaald wordt)
Goede kans dat Trump daar voor gaat zorgen.quote:Op donderdag 24 november 2016 05:28 schreef SlugGuts het volgende:
Deze gast weet hoe echt in elkaar steekt.
Hoe pakt dit uit? Kan iemand dit uitleggen. Is dit nadelig of voordelig voor de trump supporters.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:03 schreef monkyyy het volgende:
’20 million Trump voters’ will lose time and half overtime pay under GOP plan
[..]
Een van de eerste, afgrijselijke Obama regulations die gaat sneuvelen? 20 miljoen Trump stemmers met lagere inkomens krijgen minder betaald als ze moeten overwerken.
Voor de Trumpstemmende werkgevers is het gunstig, voor de Trumpstemmende werknemers met een laag of modaal salaris die overwerken om de eindjes aan elkaar te knopen is het zeer nadelig.quote:Op donderdag 24 november 2016 06:28 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Hoe pakt dit uit? Kan iemand dit uitleggen. Is dit nadelig of voordelig voor de trump supporters.
je bedoelt als geen bewijs voor grootschalige hackaanvallen op kiessystemen bv dit:quote:Op donderdag 24 november 2016 01:11 schreef Nintex het volgende:
To date, we have heard nothing. Therefore, either the Intelligence Community has no evidence of Russian hacking of our election, or the president has decided to sit on that explosive information. Which would make Obama part of this Vast Right Wing Plus Kremlin Conspiracy. It’s binary, there is no third option here. Liberals need to make up their minds.
Die inkomenscategorie stemde overigens vooral Clinton.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:53 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)tives-clinton-231768
Niet begrijpen dat het een act van een Trumphater is.quote:Op donderdag 24 november 2016 05:28 schreef SlugGuts het volgende:
Deze gast weet hoe echt in elkaar steekt.
woah that escalated quicklyquote:Op donderdag 24 november 2016 02:02 schreef Tweek het volgende:
Alles toe juichen wat hij doet, maakt je niets anders dan een nazi. Dat deden zij ook, maar dit keer kan je niet achteraf claimen dat je het niet wist.
Dit gaat er vanuit dat ze wel gedetecteerd zouden worden natuurlijk. Gruwelijke onderschatting van cyber mogelijkheden.quote:Op donderdag 24 november 2016 01:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Een of andere pollster/cijfer guru had al bepaald dat er geen echte tekenen zijn van fraude.
John Schindler die al tijdens de campagne waarschuwde veegt het hele argument in 1 passage van tafel:
http://observer.com/2016/11/liberals-are-suddenly-experts-in-russian-espionage/
[..]
Had ik niet door nee. Voel je je nou superieur?quote:Op donderdag 24 november 2016 08:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat het een act van een Trumphater is.
quote:Op donderdag 24 november 2016 01:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zucht...
Mike Pence heeft echt PippenScottie niet nodig om zijn imago te besmeuren, daar is hij prima zelf toe in staat.
Maar u vraagt, wij draaien:
http://www.politifact.com(...)-conversion-therapy/
Mike Pence is ook van mening dat de film Mulan een Disney complot is om vrouwen in het leger te krijgen. Volgens Pence horen vrouwen thuis te zijn en niet te werken.
Deze quotes mag je zelf opzoeken.
Originele claim: Mike Pence wil electroshocktherapie voor homo's.quote:Op donderdag 24 november 2016 01:52 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://www.cosmopolitan.c(...)anti-abortion-views/
Pence is ook voorstander van het stenigen van vrouwen die sex voor het huwelijk hebben:
http://biblehub.com/deuteronomy/22-21.htm
Dit gaat natuurlijk niets opleveren, maar man man man man man, wat zou het grappig zijn als Clinton hierdoor toch zou winnen.quote:Op donderdag 24 november 2016 09:43 schreef Kansenjongere het volgende:
Jill Stein heeft inmiddels genoeg geld binnen voor de kosten van een recount in Wisconsin, waarvoor de deadline het krapst was.
Trump: 306 EC Vquote:Op donderdag 24 november 2016 09:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk niets opleveren, maar man man man man man, wat zou het grappig zijn als Clinton hierdoor toch zou winnen.
Daarom zeg ik, het gaat niets opleveren. Ik heb gewoon binnenpret bij de gedachte aan alle complottheorieën die dan zullen volgen en de boze Braindeads van deze wereld.quote:Op donderdag 24 november 2016 09:54 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Trump: 306 EC V
Clinton: 232 EC V
Dan zouden dus alle 3 staten (WI, PA, MI) moeten flippen in het voordeel van Clinton na een recount. Nou sluit ik tegenwoordig niets meer uit, maar de kans dat het echt gaat gebeuren lijkt me vrij klein.
MI is bij mijn weten nog steeds too close too call, die kiesmannen heeft Trump dus nog niet binnen.quote:Op donderdag 24 november 2016 09:54 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Trump: 306 EC V
Clinton: 232 EC V
Dan zouden dus alle 3 staten (WI, PA, MI) moeten flippen in het voordeel van Clinton na een recount. Nou sluit ik tegenwoordig niets meer uit, maar de kans dat het echt gaat gebeuren lijkt me vrij klein.
Ik weet dat CNN en co het nog niet gecalled hebben, maar the GP heeft het al ingevuld:quote:Op donderdag 24 november 2016 09:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
MI is bij mijn weten nog steeds too close too call, die kiesmannen heeft Trump dus nog niet binnen.
quote:Op donderdag 24 november 2016 10:00 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ik weet dat CNN en co het nog niet gecalled hebben, maar the GP heeft het al ingevuld:
http://www.thegreenpapers.com/G16/MI
Marge is ook wat groter daar met up-to-date vote count
quote:Op maandag 21 november 2016 14:37 schreef antiderivative het volgende:
^^^Kan deze onzin niets eens een halt toegeroepen worden? Elke dag opnieuw dezelfde BNW praatjes in dit topic...en steeds door dezelfde persoon.
Knul toch!quote:Op donderdag 24 november 2016 10:08 schreef JanCees het volgende:
Wat een walgelijke aantijgingen aan het adres van Bannon en Breitbart
De kans dat er een recount komt in die staten en dat Clinton alsnog wint in al die staten is even groot als de kans dat Obama een reptilian is. Lijkt me dus meer iets voor BNW.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:15 schreef antiderivative het volgende:
^^Wat is er grote vriend? Ben je weer verkeerd aan het quoten?
Waarom quote je dan een post die aangeeft dat Michigan naar Trump is gegaan, beste vriend?quote:Op donderdag 24 november 2016 10:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De kans dat er een recount komt in die staten en dat Clinton alsnog wint in al die staten is even groot als de kans dat Obama een reptilian is. Lijkt me dus meer iets voor BNW.
quote:When did you notice that fake news does best with Trump supporters?
Well, this isn't just a Trump-supporter problem. This is a right-wing issue. Sarah Palin's famous blasting of the lamestream media is kind of record and testament to the rise of these kinds of people. The post-fact era is what I would refer to it as. This isn't something that started with Trump. This is something that's been in the works for a while. His whole campaign was this thing of discrediting mainstream media sources, which is one of those dog whistles to his supporters. When we were coming up with headlines it's always kind of about the red meat. Trump really got into the red meat. He knew who his base was. He knew how to feed them a constant diet of this red meat.
We've tried to do similar things to liberals. It just has never worked, it never takes off. You'll get debunked within the first two comments and then the whole thing just kind of fizzles out.
Politici kunnen geen beloftes maken waar ze zich aan kunnen houden, acteurs daarentegen wel.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom vind je de beloftes van acteurs belangrijker dan die van machtige politici?
Het gaat minder om een recount, maar eerder om een controle van resultaten met de paper trail die de meeste stemcomputers nalaten en die niet te faken is...quote:Op donderdag 24 november 2016 10:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De kans dat er een recount komt in die staten en dat Clinton alsnog wint in al die staten is even groot als de kans dat Obama een reptilian is. Lijkt me dus meer iets voor BNW.
de oorspronkeljke blogpost van professor Haldermann (die ook een demonstratie gedaan heeft hoe makkelijk het is werkelijke stemmachine te hcken en het resultaat te beinvloeddenquote:Electronic Elections Need Audits
On Wednesday, University of Michigan computer security researcher Alex Halderman published a blog post arguing that Wisconsin, Michigan, and Pennsylvania should perform recounts due to risks that the election was hacked. The article followed a far more sensational report from New York Magazine the evening before stating that Halderman and a team of experts tried to persuade Clinton staffers to request that recount, citing a disparity in Clinton votes between counties that used fully electronic versus paper ballot voting. (Halderman disputed the accuracy of some of NY Mag’s claims, and at no point said there was hard evidence of an actual hack.)
Iemand die serieus trots is op zijn werk als verspreider van onzin?quote:Op donderdag 24 november 2016 10:34 schreef Maxerazzi het volgende:
Interessant dit. NPR heeft met een beheerder van fake-newswebsites gesproken. Disinfomedia heet z'n bedrijf; een van de grootste in die hele business - hij runt om en nabij de 25 domeinen. Heeft het ook over dat nepnieuws bij liberalen niet aanslaat, ze zich vrijwel uitsluitend richten op de rechterkant van het politieke spectrum.
[..]
Ja dat is ook een leuke, volgens de Trump fans en Clinton haters hier zou als Clinton gewonnen had zou dit voor een groot gedeelte door het gebruik van stemcomputers komen (en dan ook nog eens stemcomputers die helemaal niet gebruikt werden)quote:Op donderdag 24 november 2016 10:41 schreef RM-rf het volgende:
IK snap niet dat de Trump-fans achteraf _niet_ meer zulk een controle willen... vooraf hadden ze juist heel luidkeels geroepen dat er heel streng gecontroleerd moest worden op fraude.
Eerder zo'n gevalletje van oneindige zelfrechtvaardiging, denk ik. Als mensen maar lang genoeg tegen zichzelf zeggen dat het prima is, geloven ze er vanzelf in.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iemand die serieus trots is op zijn werk als verspreider van onzin?
Het zijn allemaal mensen. Dus hoezo kan een politicus dat niet?quote:Op donderdag 24 november 2016 10:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Politici kunnen geen beloftes maken waar ze zich aan kunnen houden, acteurs daarentegen wel.
En hier gaat het nou precies (weer) fout. Ipv dat je de ander (acteurs) aanpakt ga je weer los op Trump. Je bent overigens niet de enigequote:Op donderdag 24 november 2016 10:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mensen. Dus hoezo kan een politicus dat niet?
Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit zo'n flipfloppende leugenaar met zulke extreme bullshitbeloftes weg heb zien komen als Trump.
De uitspraken van een of andere toneelspeler boeien amper of niet. De beloftes van iemand als Trump wel.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
En hier gaat het nou precies (weer) fout. Ipv dat je de ander (acteurs) aanpakt ga je weer los op Trump. Je bent overigens niet de enigeAanpakken die acteurs die een grote bek hadden en weg zouden gaan. Net zoals ze Clinton hadden moeten "neertrappen" na haar verlies.
Je ziet het nog steeds als beloftes, daar is je eerste fout al. Daarnaast moeten acteurs gewoon aangepakt wordenquote:Op donderdag 24 november 2016 10:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
De uitspraken van een of andere toneelspeler boeien amper of niet. De beloftes van iemand als Trump wel.
Ik apprecieer je uitgebreide reactie maar het leven is te kort om me met dit soort zaken bezig te houden. Had Clinton maar 1 staat nodig gehad om alsnog te winnen dan was het nog wel een beetje spannend geweest maar 3 staten....quote:Op donderdag 24 november 2016 10:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het gaat minder om een recount, maar eerder om een controle van resultaten met de paper trail die de meeste stemcomputers nalaten en die niet te faken is...
zowel Michigan als wisconsin heeft deze stemcomputers met paper trails in alle districten toegepast, (PA in iets van een derde/kwart van de districten) ...
Controle van deze paper trails is echter niet gebruikelijk, maar gewzien de opvallende discrepantie in specifieke districten tussen exitpolls en olls vooraf en de uitendelijke resultaten kan het een extra cnrole zijn of alles correct verlopen is...
IK snap niet dat de Trump-fans achteraf _niet_ meer zulk een controle willen... vooraf hadden ze juist heel luidkeels geroepen dat er heel streng gecontroleerd moest worden op fraude.
Als het goed is bewijst een goede controle van de papertrails van de stemcomputers gewoon dat alles correct verlopen is en kan dat gebruikt worden om eventuele geruchten over 'rigged' elections te ontkrachten
Over de mogelijkheid tot controle van de paper trails bij de stemmachines in Wisconsin:
http://www.wisconsinelect(...)echnology_the_basics
en een oproep tot een extra Audit van de resultaten
Hacked or Not, Audit This Election (And All Future Ones)
[..]
de oorspronkeljke blogpost van professor Haldermann (die ook een demonstratie gedaan heeft hoe makkelijk het is werkelijke stemmachine te hcken en het resultaat te beinvloedden
https://medium.com/@jhald(...)a6113b0ba#.1bpihi9w6
ah, opeens vind je het niet meer belangrijk dat er een goede controle achteraf op het verloop van de verkiezingen is ...quote:Op donderdag 24 november 2016 11:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik apprecieer je uitgebreide reactie maar het leven is te kort om me met dit soort zaken bezig te houden. Had Clinton maar 1 staat nodig gehad om alsnog te winnen dan was het nog wel een beetje spannend geweest maar 3 staten....
Net zo fake als dat fans van de Democraten in Nederland op de VVD stemmen.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iemand die serieus trots is op zijn werk als verspreider van onzin?
Hopelijk komen er massa demonstratiesquote:Op donderdag 24 november 2016 11:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik apprecieer je uitgebreide reactie maar het leven is te kort om me met dit soort zaken bezig te houden. Had Clinton maar 1 staat nodig gehad om alsnog te winnen dan was het nog wel een beetje spannend geweest maar 3 staten....
Dit is oneerlijk, Braindead had precies hetzelfde gereageerd als Trump drie staten nipt had verloren, wel 2 miljoen stemmen meer had gehad dan Clinton en een groepje wetenschappers opriep om bepaalde resultaten te onderzoeken omdat er wat bijzonderheden zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ah, opeens vind je het niet meer belangrijk dat er een goede controle achteraf op het verloop van de verkiezingen is ...
hoe snel toch de mening van mensen 180° kan draaien
Wat heb je als burger precies te schaften met welke beloftes acteurs nakomen?quote:Op donderdag 24 november 2016 10:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Politici kunnen geen beloftes maken waar ze zich aan kunnen houden, acteurs daarentegen wel.
Leedvermaak etc. Hadden ze die dingen maar niet moeten zeggen. Aanpakken die acteursquote:Op donderdag 24 november 2016 11:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat heb je als burger precies te schaften met welke beloftes acteurs nakomen?
Drain the swamp!quote:Op donderdag 24 november 2016 11:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Leedvermaak etc. Hadden ze die dingen maar niet moeten zeggen. Aanpakken die acteurs
Aanpakken ja?quote:Op donderdag 24 november 2016 11:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Leedvermaak etc. Hadden ze die dingen maar niet moeten zeggen. Aanpakken die acteurs
Minstens een jaar lang in elk programma dat zo'n acteur/actrice zit moet de vraag opkomen en moet er flink op doorgevraagd worden, waarom ze zich niet houden aan hun "belofte".quote:Op donderdag 24 november 2016 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Drain the swamp!
Wat moet er precies gebeuren als je het over 'aanpakken' hebt?
En wat schiet je daarmee op? Niks?quote:Op donderdag 24 november 2016 11:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Minstens een jaar lang in elk programma dat zo'n acteur/actrice zit moet de vraag opkomen en moet er flink op doorgevraagd worden, waarom ze zich niet houden aan hun "belofte".
Waar je je al niet druk om kunt maken zeg.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Minstens een jaar lang in elk programma dat zo'n acteur/actrice zit moet de vraag opkomen en moet er flink op doorgevraagd worden, waarom ze zich niet houden aan hun "belofte".
En reality-tv-sterren die muren en vervolging van Clinton beloven? Moet men die aanpakken?quote:Op donderdag 24 november 2016 11:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sinds Trump de verkiezingen gewonnen heeft wordt deze reeks (en de media) gedomineerd door een stelletje gillende keukenmeiden die een gevaar zien in alles wat Trump zegt of doet. Maakt niet uit wat hij zegt, alles wat hij zegt is negatief, zou hij het tegenovergestelde zeggen dan is het ook paniek. Met die wetenschap kan je niet alles meer serieus nemen wat er in het nieuws verschijnt. Dit lijkt me een nogal onwaarschijnlijk verhaal met een onwaarschijnlijke kans dat in al die staten een recount gehouden wordt met een onwaarschijnlijke kans dat Clinton alsnog meer stemmen blijkt te hebben dan Trump. Teveel als'en, teveel onwaarschijnlijkheden.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ah, opeens vind je het niet meer belangrijk dat er een goede controle achteraf op het verloop van de verkiezingen is ...
hoe snel toch de mening van mensen 180° kan draaien
Nee, want dat zijn politici en die kun je niet aanpakken op hun beloften. Acteurs daarentegen, dat is het werkelijke tuig. Als we die maar aanpakken, dan wordt het beter.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
En reality-tv-sterren die muren en vervolging van Clinton beloven? Moet men die aanpakken?
quote:Op donderdag 24 november 2016 11:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
En reality-tv-sterren die muren en vervolging van Clinton beloven? Moet men die aanpakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |