je bedoelt als geen bewijs voor grootschalige hackaanvallen op kiessystemen bv dit:quote:Op donderdag 24 november 2016 01:11 schreef Nintex het volgende:
To date, we have heard nothing. Therefore, either the Intelligence Community has no evidence of Russian hacking of our election, or the president has decided to sit on that explosive information. Which would make Obama part of this Vast Right Wing Plus Kremlin Conspiracy. It’s binary, there is no third option here. Liberals need to make up their minds.
Die inkomenscategorie stemde overigens vooral Clinton.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:53 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)tives-clinton-231768
Niet begrijpen dat het een act van een Trumphater is.quote:Op donderdag 24 november 2016 05:28 schreef SlugGuts het volgende:
Deze gast weet hoe echt in elkaar steekt.
woah that escalated quicklyquote:Op donderdag 24 november 2016 02:02 schreef Tweek het volgende:
Alles toe juichen wat hij doet, maakt je niets anders dan een nazi. Dat deden zij ook, maar dit keer kan je niet achteraf claimen dat je het niet wist.
Dit gaat er vanuit dat ze wel gedetecteerd zouden worden natuurlijk. Gruwelijke onderschatting van cyber mogelijkheden.quote:Op donderdag 24 november 2016 01:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Een of andere pollster/cijfer guru had al bepaald dat er geen echte tekenen zijn van fraude.
John Schindler die al tijdens de campagne waarschuwde veegt het hele argument in 1 passage van tafel:
http://observer.com/2016/11/liberals-are-suddenly-experts-in-russian-espionage/
[..]
Had ik niet door nee. Voel je je nou superieur?quote:Op donderdag 24 november 2016 08:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat het een act van een Trumphater is.
quote:Op donderdag 24 november 2016 01:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zucht...
Mike Pence heeft echt PippenScottie niet nodig om zijn imago te besmeuren, daar is hij prima zelf toe in staat.
Maar u vraagt, wij draaien:
http://www.politifact.com(...)-conversion-therapy/
Mike Pence is ook van mening dat de film Mulan een Disney complot is om vrouwen in het leger te krijgen. Volgens Pence horen vrouwen thuis te zijn en niet te werken.
Deze quotes mag je zelf opzoeken.
Originele claim: Mike Pence wil electroshocktherapie voor homo's.quote:Op donderdag 24 november 2016 01:52 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://www.cosmopolitan.c(...)anti-abortion-views/
Pence is ook voorstander van het stenigen van vrouwen die sex voor het huwelijk hebben:
http://biblehub.com/deuteronomy/22-21.htm
Dit gaat natuurlijk niets opleveren, maar man man man man man, wat zou het grappig zijn als Clinton hierdoor toch zou winnen.quote:Op donderdag 24 november 2016 09:43 schreef Kansenjongere het volgende:
Jill Stein heeft inmiddels genoeg geld binnen voor de kosten van een recount in Wisconsin, waarvoor de deadline het krapst was.
Trump: 306 EC Vquote:Op donderdag 24 november 2016 09:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk niets opleveren, maar man man man man man, wat zou het grappig zijn als Clinton hierdoor toch zou winnen.
Daarom zeg ik, het gaat niets opleveren. Ik heb gewoon binnenpret bij de gedachte aan alle complottheorieën die dan zullen volgen en de boze Braindeads van deze wereld.quote:Op donderdag 24 november 2016 09:54 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Trump: 306 EC V
Clinton: 232 EC V
Dan zouden dus alle 3 staten (WI, PA, MI) moeten flippen in het voordeel van Clinton na een recount. Nou sluit ik tegenwoordig niets meer uit, maar de kans dat het echt gaat gebeuren lijkt me vrij klein.
MI is bij mijn weten nog steeds too close too call, die kiesmannen heeft Trump dus nog niet binnen.quote:Op donderdag 24 november 2016 09:54 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Trump: 306 EC V
Clinton: 232 EC V
Dan zouden dus alle 3 staten (WI, PA, MI) moeten flippen in het voordeel van Clinton na een recount. Nou sluit ik tegenwoordig niets meer uit, maar de kans dat het echt gaat gebeuren lijkt me vrij klein.
Ik weet dat CNN en co het nog niet gecalled hebben, maar the GP heeft het al ingevuld:quote:Op donderdag 24 november 2016 09:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
MI is bij mijn weten nog steeds too close too call, die kiesmannen heeft Trump dus nog niet binnen.
quote:Op donderdag 24 november 2016 10:00 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ik weet dat CNN en co het nog niet gecalled hebben, maar the GP heeft het al ingevuld:
http://www.thegreenpapers.com/G16/MI
Marge is ook wat groter daar met up-to-date vote count
quote:Op maandag 21 november 2016 14:37 schreef antiderivative het volgende:
^^^Kan deze onzin niets eens een halt toegeroepen worden? Elke dag opnieuw dezelfde BNW praatjes in dit topic...en steeds door dezelfde persoon.
Knul toch!quote:Op donderdag 24 november 2016 10:08 schreef JanCees het volgende:
Wat een walgelijke aantijgingen aan het adres van Bannon en Breitbart
De kans dat er een recount komt in die staten en dat Clinton alsnog wint in al die staten is even groot als de kans dat Obama een reptilian is. Lijkt me dus meer iets voor BNW.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:15 schreef antiderivative het volgende:
^^Wat is er grote vriend? Ben je weer verkeerd aan het quoten?
Waarom quote je dan een post die aangeeft dat Michigan naar Trump is gegaan, beste vriend?quote:Op donderdag 24 november 2016 10:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De kans dat er een recount komt in die staten en dat Clinton alsnog wint in al die staten is even groot als de kans dat Obama een reptilian is. Lijkt me dus meer iets voor BNW.
quote:When did you notice that fake news does best with Trump supporters?
Well, this isn't just a Trump-supporter problem. This is a right-wing issue. Sarah Palin's famous blasting of the lamestream media is kind of record and testament to the rise of these kinds of people. The post-fact era is what I would refer to it as. This isn't something that started with Trump. This is something that's been in the works for a while. His whole campaign was this thing of discrediting mainstream media sources, which is one of those dog whistles to his supporters. When we were coming up with headlines it's always kind of about the red meat. Trump really got into the red meat. He knew who his base was. He knew how to feed them a constant diet of this red meat.
We've tried to do similar things to liberals. It just has never worked, it never takes off. You'll get debunked within the first two comments and then the whole thing just kind of fizzles out.
Politici kunnen geen beloftes maken waar ze zich aan kunnen houden, acteurs daarentegen wel.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom vind je de beloftes van acteurs belangrijker dan die van machtige politici?
Het gaat minder om een recount, maar eerder om een controle van resultaten met de paper trail die de meeste stemcomputers nalaten en die niet te faken is...quote:Op donderdag 24 november 2016 10:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De kans dat er een recount komt in die staten en dat Clinton alsnog wint in al die staten is even groot als de kans dat Obama een reptilian is. Lijkt me dus meer iets voor BNW.
de oorspronkeljke blogpost van professor Haldermann (die ook een demonstratie gedaan heeft hoe makkelijk het is werkelijke stemmachine te hcken en het resultaat te beinvloeddenquote:Electronic Elections Need Audits
On Wednesday, University of Michigan computer security researcher Alex Halderman published a blog post arguing that Wisconsin, Michigan, and Pennsylvania should perform recounts due to risks that the election was hacked. The article followed a far more sensational report from New York Magazine the evening before stating that Halderman and a team of experts tried to persuade Clinton staffers to request that recount, citing a disparity in Clinton votes between counties that used fully electronic versus paper ballot voting. (Halderman disputed the accuracy of some of NY Mag’s claims, and at no point said there was hard evidence of an actual hack.)
Iemand die serieus trots is op zijn werk als verspreider van onzin?quote:Op donderdag 24 november 2016 10:34 schreef Maxerazzi het volgende:
Interessant dit. NPR heeft met een beheerder van fake-newswebsites gesproken. Disinfomedia heet z'n bedrijf; een van de grootste in die hele business - hij runt om en nabij de 25 domeinen. Heeft het ook over dat nepnieuws bij liberalen niet aanslaat, ze zich vrijwel uitsluitend richten op de rechterkant van het politieke spectrum.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |