Het lijkt ontzettend veel op een reeds bestaand nummer, maar ik kan er niet op komen. Vorig jaar was ook deels gejat natuurlijk van Fleur East maar goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:41 schreef aarontje112 het volgende:
Morgen dus, hier alvast een teaser:
Klinkt veelbelovend! Eindelijk wat moderns
Doet mij enorm denken aan London Grammar !quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het lijkt ontzettend veel op een reeds bestaand nummer, maar ik kan er niet op komen. Vorig jaar was ook deels gejat natuurlijk van Fleur East maar goed.
Nu ik het hele nummer gehoord heb stel ik mijn mening bij naar: Helemaal te gek!quote:
Ik geef Italie nog wel het voordeel maar dit gaat weer een kneitergoed resultaat worden voor ze.quote:
Zo enorm van nu! Geweldige stem (Tanita Tikaram anyone?). Kan me niet herinneren dat ik op slag zo verslaafd aan een ESF nummer ben geweest de afgelopen jaren (Urban Symphony 2009 Estland was de laatste meen ik).quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geef Italie nog wel het voordeel maar dit gaat weer een kneitergoed resultaat worden voor ze.
Yup ik zie meer een top 10 dan een winnaar, maar nog steeds goed nummer.quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:06 schreef Childofthe90s het volgende:
Even een beetje tegengas: ik vind dat het nummer er best wel lang over doet om op gang te komen, veel herhaling en het is meer een radionummer. Ik zie dit niet winnen, maar het is een verfrissende poging.
Hier komen mijn persoonlijke voorkeur voor goede indie-muziek en het ESF wel bij elkaar ja...quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:01 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Zo enorm van nu! Geweldige stem (Tanita Tikaram anyone?). Kan me niet herinneren dat ik op slag zo verslaafd aan een ESF nummer ben geweest de afgelopen jaren (Urban Symphony 2009 Estland was de laatste meen ik).
Hier ook hoor, indie, alternatief, maar modern, maar toch toegankelijk. Hoop al jaren op een act a la Iamamiwhoami, en dit komt er redelijk dicht tegenaan.quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier komen mijn persoonlijke voorkeur voor goede indie-muziek en het ESF wel bij elkaar ja...
Net nog een keer opgezet, dit is mijn nieuwe nummer 1![]()
Ja bij betfair. Bij de andere kantoren nog niet maar die hebben nog niet geupdate zo te zien. Even morgen afwachten. Als iets goed vrij komt schiet ie altijd enorm omhoog en corrigeert dan. Maar denk wel dat ie bij meeste kantoren in top 5 komt morgen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:11 schreef Pluto1975 het volgende:
snap die odds nooit, maar staat ze nu al tweede?
https://www.betfair.com/e(...)pid=1283846&bid=9054
Dank je! Snap ik er toch meer van dan ik dachtquote:Op woensdag 8 maart 2017 00:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja bij betfair. Bij de andere kantoren nog niet maar die hebben nog niet geupdate zo te zien. Even morgen afwachten. Als iets goed vrij komt schiet ie altijd enorm omhoog en corrigeert dan. Maar denk wel dat ie bij meeste kantoren in top 5 komt morgen.
Haha wat gebeurt daar, vind het een goed lied, maar nou ook weer niet zo goedquote:Op woensdag 8 maart 2017 00:11 schreef Pluto1975 het volgende:
Maar dat doen ze dan weer liever op Blanche dan op O'g3nequote:Op woensdag 8 maart 2017 00:15 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Haha wat gebeurt daar, vind het een goed lied, maar nou ook weer niet zo goed. Heeft er denk ik ook mee te maken dat er nog geen echte kanshebbers (met uitzondering van Itali) tussen zitten, dus mensen gaan wanhopig ergens op inzetten.
Ja omdat OG3NE op veilig speelt, en zo dus saai en voorspelbaar is. Snap daarom ook niet helemaal het plan de campagne van de AVROTROS, blijkbaar willen ze niet winnen en nemen ze genoegen met plek 15quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:16 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Maar dat doen ze dan weer liever op Blanche dan op O'g3ne
natuurlijk dat komt omdat Belgie het vorig jaar ook goed heeft gedaan, maar die bookies weten gewoon dat Indie muziek altijd wel goed scoort bij het publiekquote:Op woensdag 8 maart 2017 10:10 schreef TheArt het volgende:
En hop, Belgi naar 3 bij Oddschecker achter Itali en Zweden (waarvan het nummer nog niet bekend is, dus die kunnen ook nog zakken).
Hoezo is Blanche de Jamala van dit jaar? Dat mis ik even. De nummers lijken in de verste verte niet op elkaar, niet qua sound en niet qua boodschap, dus hoezo?quote:Op woensdag 8 maart 2017 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar ja Blanche is gewoon de Jamala van dit jaar dus ze zal winnen anders ben ik teleurgesteld in het publiek, dat ze Jamala wel laten winnen en Blanche niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
qua soort muziek vind ikquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo is Blanche de Jamala van door jaar? Dat mis ik even. De nummers lijken in de verste verte niet op elkaar, niet qua sound en niet qua boodschap, dus hoezo?
Op 2 nu.quote:Op woensdag 8 maart 2017 10:10 schreef TheArt het volgende:
En hop, Belgi naar 3 bij Oddschecker achter Itali en Zweden (waarvan het nummer nog niet bekend is, dus die kunnen ook nog zakken).
Dit ja.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:12 schreef Fascination het volgende:
Qua muziek erg goed, maar de zang is te vlak en eentonig, ik wachtte op een goede uithaal.
zo krijgen wij Nederlanders een masterclass daarinquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:42 schreef Greys het volgende:
Tsja. Zo maak je dus een clip. Niet ergens handgebarend in een bos.
Godverpillekes, daar ging mijn koffie bijnaquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:42 schreef Greys het volgende:
zoiets had O'G3NE eigenlijk moeten zingen vind ikquote:Op woensdag 8 maart 2017 12:04 schreef yorrick69 het volgende:
Nondeju. Dit verwacht je toch niet op het ESF? En dan nog goede muziek ook. Ik vind dit een geslaagde poging om van de gebaande paden af te wijken. Dapper. Ik hoop dat dit ver komt.
Ze zingt prachtig. En zo zie je maar dat je zonder de gebruikelijke effecten, en met een meer ingehouden nummer ook heel ver kunt komen. Is mijn verwachting. Ik wou dat meer landen het zo deden.
dat wordt gewoon opvallend, ik moet zeggen dat ik Blanche wel een aantrekkelijke vrouw vind, dus dat is voor mij een pluspuntquote:Op woensdag 8 maart 2017 12:27 schreef Momo... het volgende:
Videoclip past goed bij het nummer![]()
Heb nu ook wel vertrouwen in dat ze het live goed aankleden.
Als je er nou eens overheen leest en mensen laat reageren zoals ze zelf willen. Laat mensen toch juichen en frustreren. Het is een forum. Verschillende meningen. Je gaat mensen toch niet bekeren.quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:11 schreef blackswangreen het volgende:
Wel een aardig liedje.Het doet me sterk aan een indie-nummer denken, ik weet alleen niet welke. De juichreacties hier begrijp ik niet helemaal, en de frustratie over O'G3NE kan ook wel wat minder. Die notering bij de bookies slaat nergens op, daar stonden de Belgen gisteren ook al op 2.
Nee, maar als zelfs bij de Belgische inzending de helft van de reacties gaat over hoe kut O'G3NE is, denk ik: nu weten we het wel.quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je er nou eens overheen leest en mensen laat reageren zoals ze zelf willen. Laat mensen toch juichen en frustreren. Het is een forum. Verschillende meningen. Je gaat mensen toch niet bekeren.
Dit dus, alles zal afhangen van de staging en live performance.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:41 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer is zeker niet verkeerd, maar ik vraag me sterk af hoe dit live uit de verf komt. Het is ook niet bijster catchy, dus dat is een handicap. Verder wel een geslaagd nummer.
tuurlijk de Belgen zien ons als de grote rivaalquote:Op woensdag 8 maart 2017 13:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, maar als zelfs bij de Belgische inzending de helft van de reacties gaat over hoe kut O'G3NE is, denk ik: nu weten we het wel.
De Belgen komen met het soort inzending dat velen hier graag van Nederland zien. Dat snap ik. Maar in het genre is dit niet bepaald bijzonder, dus dan heb ik liever echt iets goeds.
Dat was Calm After The Storm ook.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind dit wel een goed liedje. Het is wel wat vlak, niet heel dynamisch.
Hij bedoelt de reacties in dit topic.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
tuurlijk de Belgen zien ons als de grote rivaal
wat, sorry als ik iets heb gezegd maar het is de waarheid voor mij, ik had dit lied liever bij o'g3ne gezien, sorry als ik nu haat over mij heen krijgquote:
sorry dat ik jou niet begrijp, maar ik moet een ding zeggen ik vind het 2 goed verdeelde halve finales denk ik, met goede kansen voor beide Belgie en Nederland om door halve finale 1 en 2 te komenquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:27 schreef Greys het volgende:
Huh? Haat? Waar heb je het over?
Ik snap er nu niks meer van. Laat maar. We praten langs elkaar heen denk ik.
Eerste halve finale is wel veel sterker hoor, ook als je nog rekening houdt met de landen die hun inzendingen nog bekend moeten makenquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
sorry dat ik jou niet begrijp, maar ik moet een ding zeggen ik vind het 2 goed verdeelde halve finales denk ik, met goede kansen voor beide Belgie en Nederland om door halve finale 1 en 2 te komen
vooral nederland zit met Ierland die al langer geen goed resultaat meer haalt en San Marino die de komische acts verzorgt van het songfestival
mee eensquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:47 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Eerste halve finale is wel veel sterker hoor, ook als je nog rekening houdt met de landen die hun inzendingen nog bekend moeten maken
Hier vind je een handig overzicht van verschillende sites.quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:11 schreef Pluto1975 het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hier vind je een handig overzicht van verschillende sites.
http://eurovisionworld.com/?odds=eurovision
Tjaquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:42 schreef Greys het volgende:
Dat ook. Ik vind haar nu zo 'doods' kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2017 19:01 schreef Mani89 het volgende:
In de clip zie ik ook alleen een zingend hoofd. Ik hoop dat ze iets meer gaat swingen op het podium en iets meer expressie toont. Want het liedje heeft heel veel potentie.
Tja, het blijft een Waal die in het Engels zingt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Die meid articuleert een beetje moeilijk.
Precies dit, ik heb de afgelopen jaren wel vaker liedjes gehad die heel dicht tegen mijn persoonlijke muzieksmaak aanschurkten maar dit is echt spot on. Ik ga binnenkort eens testen of mijn vrienden die echt niks met het ESF hebben dit uberhaupt zouden herkennen als een songfestivalliedquote:Op woensdag 8 maart 2017 12:04 schreef yorrick69 het volgende:
Nondeju. Dit verwacht je toch niet op het ESF? En dan nog goede muziek ook. Ik vind dit een geslaagde poging om van de gebaande paden af te wijken. Dapper. Ik hoop dat dit ver komt.
Ze zingt prachtig. En zo zie je maar dat je zonder de gebruikelijke effecten, en met een meer ingehouden nummer ook heel ver kunt komen. Is mijn verwachting. Ik wou dat meer landen het zo deden.
True. Bij Itali ook zo. Het is niet doorsnee.quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet nog maar afwachten of dit opgepikt gaat worden door het mainstream songfestival publiek.
Dat is precies waar ik gisteren ook aan dacht, ben toen op zoek gegaan naar een nummer, maar kon er eigenlijk geen vinden die echt overeenkwam.quote:
Oneens. Ik vind deze twee nummers echt ontzettend veel op elkaar lijken, veel meer dan Catch and Release en Zweden vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:13 schreef Greys het volgende:
Hm, ik hoor gelijkenissen, maar veel minder dan bij Zweden en Catch and Release vorig jaar en dat was ook allemaal prima. Dus het lijkt me dat dat bij deze dan ook geen gevolgen heeft.
een beetje London Grammer, Lorde achtig vind ik het meerquote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:52 schreef libranl het volgende:
Vind dit erg monotoon en repetitief. Niet slecht, alleen niet helemaal mijn ding.
Veel minder dan catch and release? Ik hoor sommige fragmenten die qua tekst zelfs als de Italiaanse tekst klinken. Ik vermoed dat dit nog een staartje gaat krijgen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:13 schreef Greys het volgende:
Hm, ik hoor gelijkenissen, maar veel minder dan bij Zweden en Catch and Release vorig jaar en dat was ook allemaal prima. Dus het lijkt me dat dat bij deze dan ook geen gevolgen heeft.
Italiaanse??quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:35 schreef Soren het volgende:
[..]
Veel minder dan catch and release? Ik hoor sommige fragmenten die qua tekst zelfs als de Italiaanse tekst klinken. Ik vermoed dat dit nog een staartje gaat krijgen.
je hoeft niet altijd zo'n diva uithaal te hebben in een songfestivalnummer vind ik, Blanche is gewoon zo schattig maar ik vind haar zo hot tegelijkertijdquote:Op maandag 20 maart 2017 11:01 schreef Jordy-B het volgende:
Het is een beetje saai. Er mist echt een uithaal.
Ergens doet ze me denken aan Christel Alsos, maar dan een stuk lager.
Nee, maar als je kans wil maken op de winst, moet je het gebrek aan een uithaal wel compenseren met een catchy liedje of met een geweldige gimmick.quote:Op maandag 20 maart 2017 11:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
je hoeft niet altijd zo'n diva uithaal te hebben in een songfestivalnummer vind ik, Blanche is gewoon zo schattig maar ik vind haar zo hot tegelijkertijd![]()
![]()
dit staat 2de bij de bookies dus dit maakt zeker weten kans op de winstquote:Op maandag 20 maart 2017 11:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, maar als je kans wil maken op de winst, moet je het gebrek aan een uithaal wel compenseren met een catchy liedje of met een geweldige gimmick.
we zullen zien...quote:Op maandag 20 maart 2017 11:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dit staat 2de bij de bookies dus dit maakt zeker weten kans op de winst
#Brussels2018, dit lied is modern, heeft toch iets weg van een ballad maar toch ook weer iets van een gewoon vrolijk liedje en het is catchyquote:
ja he, lekker chill en Blanche ziet er ook mooi uitquote:
Geen 2e meer h. Staat 4e achter Itali, Zweden en Bulgarije.quote:Op maandag 20 maart 2017 11:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Bookies zeggen niet altijd of een nummer het goed gaat doen. UK stond vorig jaar 8e in de odds en werd 24e, Spanje stond 10e werd 22e, etc.quote:Op maandag 20 maart 2017 11:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Ze hoort de begeleiding in het begin niet, denk ik, want ze zit helemaal op de verkeerde toonhoogte. Daarna herstelt ze zich. Het is wel een nummer dat live niet tot leven komt, zo op het eerste gehoor. Ronduit saai. Maar goed, de regie kan veel doen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 07:35 schreef Soren het volgende:
De grootste valkuil van dit nummer blijft de live performance. Ze zit er hier een paar keer flink naast:
ach maakt niet uit, dit gaat toch wel winnenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geen 2e meer h. Staat 4e achter Itali, Zweden en Bulgarije.
regie en podium kunnen een hoop doen, dat heeft de Commons Linnets ook op plaats twee gebrachtquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze hoort de begeleiding in het begin niet, denk ik, want ze zit helemaal op de verkeerde toonhoogte. Daarna herstelt ze zich. Het is wel een nummer dat live niet tot leven komt, zo op het eerste gehoor. Ronduit saai. Maar goed, de regie kan veel doen.
Verschil is dat TCL een beter nummer had met gitaarspel, stilte etc. Dit nummer kabbelt voort en er gebeurt helemaal niks verder.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
regie en podium kunnen een hoop doen, dat heeft de Commons Linnets ook op plaats twee gebracht
Alsof Osjien ook maar een nummer heeft wat in de buurt van het nummer van TCL komt.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
regie en podium kunnen een hoop doen, dat heeft de Commons Linnets ook op plaats twee gebracht
ben jij eigenlijk wel een man?quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:50 schreef Onnoman het volgende:
is die zangeres eigenlijk wel een vrouw?
heeft beetje tranny uiterlijk
Neuh, Albani en Montenegro zijn dusdanig zwak dat ze geen enkel land pijn kunnen doen. Belgi is prima gesandwicht tussen deze 2 inzendingen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:47 schreef GlennQuagmire het volgende:
Als vijfde, niet ideaal voor dit lied, ben bang dat dit zomaar heel erg gaat wegvallen tegen Albanie en Montenegro.
Net geluisterd, het is duidelijk dat er veel aandacht en tijd in is gestoken. Ik was sowieso al fan, maar dit stelt zeker niet teleur. Tof!quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
Oud-deelnemer Loc Nottet heeft zijn debuutalbum gelanceerd. Het is op Spotify te beluisteren.
http://open.spotify.com/album/46HKONco7mHo5vSGKQJsgu
Ik moet het nog wat beter beluisteren, maar heb een paar nummers gehoord en die klinken best ok inderdaad. Zijn stemgeluid blijft wel... bijzonder. En het is jammer dat Rhythm Inside er niet gewoon op staat.quote:Op zondag 2 april 2017 20:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Net geluisterd, het is duidelijk dat er veel aandacht en tijd in is gestoken. Ik was sowieso al fan, maar dit stelt zeker niet teleur. Tof!
Ik begrijp de negatieve reacties niet zo goed. In mijn oren klinkt ze goed. Het optreden zelf is niet bijzonder, maar dat waren TCL ook niet tijdens EiC. De Belgen hebben de laatste jaren al bewezen met een goede staging te kunnen komen.quote:Op maandag 3 april 2017 00:05 schreef Greys het volgende:
In Londen op de pre-dinges deed ze het niet best live begrijp ik uit de reacties op FB.
TLC was ook saai tijdens EIC, dat klopt.quote:Op maandag 3 april 2017 00:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik begrijp de negatieve reacties niet zo goed. In mijn oren klinkt ze goed. Het optreden zelf is niet bijzonder, maar dat waren TCL ook niet tijdens EiC. De Belgen hebben de laatste jaren al bewezen met een goede staging te kunnen komen.
Ze staat de eerste halve minuut heel zacht en zielloos te mompelen. Je hoort haar amper. Live komt dat niet uit de verf. Dat zal voor de tv kijkers thuis in mei niet zo zijn, maar in de zaal heb je hiervan echt heel weinig plezier..quote:Op maandag 3 april 2017 00:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik begrijp de negatieve reacties niet zo goed. In mijn oren klinkt ze goed. Het optreden zelf is niet bijzonder, maar dat waren TCL ook niet tijdens EiC. De Belgen hebben de laatste jaren al bewezen met een goede staging te kunnen komen.
Klopt, wat dat betreft vind ik dat je als artiest ook op zo'n klein podium het publiek toch enigszins moet vermaken.quote:Op maandag 3 april 2017 09:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze staat de eerste halve minuut heel zacht en zielloos te mompelen. Je hoort haar amper. Live komt dat niet uit de verf. Dat zal voor de tv kijkers thuis in mei niet zo zijn, maar in de zaal heb je hiervan echt heel weinig plezier..
Het lied leent zich daarvoor ook minder natuurlijk, dat besef ik wel. Het is meer een radionummer.quote:Op maandag 3 april 2017 17:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft vind ik dat je als artiest ook op zo'n klein podium het publiek toch enigszins moet vermaken.
Das ook het probleem wat ik met deze inzending heb. Ik vind haar weinig uitstraling hebben. Gabbani overklast haar alleen al met zijn sprankelende ogen en dan ook nog eens dat heerlijke lied van hem...quote:Op maandag 3 april 2017 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lied leent zich daarvoor ook minder natuurlijk, dat besef ik wel. Het is meer een radionummer.
Als ze dit bv na Gabbani moest doen met al z'n energie en charisma vaak je volledig in het niet. Kan zij op zich ook weinig aan doen maar ze straalt ook weinig uit
Zeker, alles kan gebeuren! Wie weet wordt het de verrassing van de avondquote:Op maandag 3 april 2017 20:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Das ook het probleem wat ik met deze inzending heb. Ik vind haar weinig uitstraling hebben. Gabbani overklast haar alleen al met zijn sprankelende ogen en dan ook nog eens dat heerlijke lied van hem...Gabbani zou City Lights beter verkopen op zo'n klein podium. Zij lijkt (uit zelfbescherming?) nog te veel in haar eigen wereldje te zitten. En toch denk ik dat het helemaal gaat goedkomen in Kiev. Belgi 2018 zou ook kunnen gebeuren imho
Het valt iig erg op hoe goed het op Studio Brussel mengt met de rest van de playlist. Het is gewoon een nummer dat je serieus kunt nemen, ipv een suf niemendalletje.quote:
het lied is ook veels te serieus voor een songfestival, tenminste hoe ik me een songfestival voorstelquote:Op woensdag 5 april 2017 11:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik was er al een beetje bang voor dat dit live op een podium totaal niet uit de verf zou komen.
Ditquote:Op woensdag 5 april 2017 11:24 schreef female81 het volgende:
[..]
Het valt iig erg op hoe goed het op Studio Brussel mengt met de rest van de playlist. Het is gewoon een nummer dat je serieus kunt nemen, ipv een suf niemendalletje.
net zoals Bulgarijequote:Op vrijdag 7 april 2017 01:49 schreef Poepz0r het volgende:
Nummer staat echt veel en veel te hoog bij de bookmakers. Goed nummer maar het kabbelt en kabbelt en er gebeurd helemaal niets. Dit nummer gaat gigantisch af als een gieter, alhoewel het wel de finale gaat halen denk ik. Overigens lijkt het een kopie van een ander nummer, maar kan niet op de naam komen.
Topic gelezen? Er worden nummers genoemd waar het erg op lijkt, misschien zit die ene die jij bedoelt er tussen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:49 schreef Poepz0r het volgende:
Nummer staat echt veel en veel te hoog bij de bookmakers. Goed nummer maar het kabbelt en kabbelt en er gebeurd helemaal niets. Dit nummer gaat gigantisch af als een gieter, alhoewel het wel de finale gaat halen denk ik. Overigens lijkt het een kopie van een ander nummer, maar kan niet op de naam komen.
Waar heb 't over?quote:Op woensdag 5 april 2017 11:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
het lied is ook veels te serieus voor een songfestival, tenminste hoe ik me een songfestival voorstel![]()
en een duister lied zingen na een jaar waar een duister lied had gewonnen Jamala met 1944, is sowiezo een risico, mensen houden niet van kopieren van de winnaar van vorig jaar
oke dat kan, maar Blanche komt mij nou niet echt enthusiast over bij de pre-parties, ik ben meer zo'n songfestivalfan die mee wil doen met het liedjequote:Op vrijdag 7 april 2017 14:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar heb 't over?Genoeg serieuze nummers die hebben gescoord.
Eens, beste hedendaagse nummer wat mij betreft.quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:58 schreef marcodej het volgende:
Dit mag wel winnen van mij. Wat een fijne plaat.
Yup, dit zou echt een hele mooie winnaar zijnquote:Op vrijdag 14 april 2017 22:58 schreef marcodej het volgende:
Dit mag wel winnen van mij. Wat een fijne plaat.
Nee! De meeste Belgen op FB die het gezien hebben zijn zelf ook niet blijquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:20 schreef Majkool het volgende:
Niet bestZo komt het niet eens in de buurt van een top 10
Wat sneu .. ik heb echt met haar te doen!quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:06 schreef Greys het volgende:
Oei, ze deed het optreden weer live en nu met twee extra dames. Men is bang dat ze het zo gaat doen ophet esf want de algemene reactie is 'neeeee wat afschuwelijk met die stomme choreografie'.![]()
Er mist dan ook iets. Er zit geen climax in het nummer, maar er zit ook geen gang in. Ze zingt het hele lied op hetzelfde volume, dus daar zit geen dynamiek. Als ze voor het laatste deel een octaaf hoger zingt, verwacht je ook iets meer power, maar dat is er niet. Het lied is best wel complex, met de veranderende maat, maar dat valt je als luisteraar nauwelijks op en houdt je niet echt vast.quote:Op woensdag 19 april 2017 18:27 schreef Em31 het volgende:
Hier klinkt ze wel goed. Blijf zelf toch een beetje een haat-liefde verhouding met dit nummer hebben. Mooi, maar ook weer wat saai alsof er iets mist.
Ik heb het idee dat ze tijdens dit optreden al bijna doodgaat van de zenuwen. Dat belooft nog wat. Ik hoop echt dat ze gewoon "saai" daar gaat staan, geen gedans en flauwekul, denk dat dat het nummer extra kracht bij zet. Blijf het nummer an sich geweldig vinden.quote:Op woensdag 19 april 2017 18:27 schreef Em31 het volgende:
Hier klinkt ze wel goed. Blijf zelf toch een beetje een haat-liefde verhouding met dit nummer hebben. Mooi, maar ook weer wat saai alsof er iets mist.
inderdaad en dan met mooie beelden en mooi camerawerk houdt het nummer prima stand.quote:
Hmm.. ik weet het niet hoorquote:
Stem komt hier wel in de buurt van Anouk.quote:Op maandag 24 april 2017 23:56 schreef marcodej het volgende:
Hier komt ze een stuk ontspannender en gelijk ook 10x beter over. Stem is hier een beetje Anoukiaans.
dat heeft ze gewoon omdat ze misschien ietsjes te jong is voor een groot podium als een songfestival, ze moet gewoon over een paar jaar weer meedoen aan het songfestival maar voor nu moet ze vooral genieten van de ervaring die ze nu kan opdoenquote:Op dinsdag 25 april 2017 00:22 schreef ato het volgende:
[..]
Stem komt hier wel in de buurt van Anouk.
Toch vind ik ook hier, dat zij een angstige/onzekere blik heeft.
Dat voelt wat ongemakkelijk aan. Ik hoop dat zij hier aan werkt.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:23 schreef Nexum het volgende:
Dit gaat samen met Macedoni de fanflop van het jaar worden.
Belgi gaat kennelijk toch wel voor die backingdansmariekesquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:26 schreef Momo... het volgende:
Jammer dat ze die gaan gebruiken maar waarschijnlijk doen ze dat omdat ze er zelf bijstaat of ze superzenuwachtig in de groep 8 musical zingt. Ze straalt niks uit, maar het nummer is zo goed en ik vind haar stem ook echt mooi.Misschien moeten we er een fles wijn ingooien voor het optreden.
![]()
De videoclip, muziek en haar stem, ik vind het een heerlijk nummer,quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:12 schreef Greys het volgende:
Uit ander topic:
Belgi gaat kennelijk toch wel voor die backingdansmariekes
ze praat een beetje als iemand die doof isquote:
Nou ja, het is toch gewoon heel, heel slecht?quote:Op zondag 30 april 2017 20:25 schreef TheVulture het volgende:
0 stemnen van de pers vandaag, da's echt nog nooit gebeurt. Arm meisje, ik hoop echt dat iedereen er naast zit.
Toch vind ik haar zo een stuk leuker, dan wat ik tot nu toe gezien heb van haar.quote:Op zondag 30 april 2017 21:57 schreef Prego het volgende:
[..]
ze praat een beetje als iemand die doof is
Ja maar toch vind ik het sneu voor d'r... RTBF had dan beter iemand anders kunnen selecteren, want je doet dit meisje er blijkbaar geen plezier mee om op een podium neer te zettenquote:Op zondag 30 april 2017 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, het is toch gewoon heel, heel slecht?
Het is ook zo'n schril contrast met Loic.... maar die had zelf ook een dikke vinger in de pap in het lied, de act, etc. Zij is volgens mij alleen uitvoerend artiest. Een soort Traincha, maar dan 25 jaar jonger, dus voor haar is er nog hoop, als ze hierna ooit nog op een podium durft....quote:Op maandag 1 mei 2017 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar toch vind ik het sneu voor d'r... RTBF had dan beter iemand anders kunnen selecteren, want je doet dit meisje er blijkbaar geen plezier mee om op een podium neer te zetten
Ja zoiets zal het wel zijn. Doodzonde, RTBF gooit een top 3-klassering weg en misschien zelfs wel de zegequote:Op maandag 1 mei 2017 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is ook zo'n schril contrast met Loic.... maar die had zelf ook een dikke vinger in de pap in het lied, de act, etc. Zij is volgens mij alleen uitvoerend artiest. Een soort Traincha, maar dan 25 jaar jonger, dus voor haar is er nog hoop, als ze hierna ooit nog op een podium durft....
Ik denk dat dat inderdaad het verschil is tussen Portugal en Belgi. Ik krijg constant de indruk van Blanche dat ze overspoeld wordt door het hele ESC gebeuren, en dan word je ook nog in een favorietenrol gedrukt. Ik heb wel met haar te doen, ik hoop dat dit niet een negatieve ervaring voor haar gaat worden.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:02 schreef Greys het volgende:
Tis trouwens nog maar afwachten of ze de enige gaat zijn. Ik vraag me af of zeer timide meneer Portugal dit aankan. Al duikt die volgens mij z in z'n lied dat hij de camera's en publiek vergeet.
Ik denk/gok dat de act op zich wel af was maar ze nu allerlei noodsprongen moeten maken door haar zenuwinzinking. Wel backings, toch maar geen backings, toch maar weer wel..quote:Op maandag 1 mei 2017 17:22 schreef rubbereend het volgende:
Toch pijnlijk dat de act nu nog helemaal afgestemd moet worden. Schaven eraan is logisch maar in principe moet de basis gewoon staan als je daar heen gaat.
Songfestival, liedje staat centraal.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:29 schreef marcodej het volgende:
Het is nog altijd een SONG contest en dit is veruit het beste liedje.
Daarom gaan Mani en ik op dit lieve meiske stemmen.
Als er iets overrated is....quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Francesco Gabbani, heeft de officile stemming van OGAE gewonnen. Blanche haalde voor Belgi de tweede plaats binnen.
OGAE – een afkorting voor Organisation Gnrale des Amateurs de l’Eurovision – is een verzameling van officile fanclubs in nagenoeg alle Europese landen. Blanche haalde 335 punten. Zweden kreeg 309 punten en werd derde. Frankrijk, 277 punten en Estland, 242 punten, OG3NE deed het veel minder goed, Nederland ontving maar 3 punten, goed voor de 32ste plaats.
https://songfestival.be/kort-nieuws/#item1
Ik ook, als ze de finale haaltquote:Op maandag 1 mei 2017 19:29 schreef marcodej het volgende:
Ja, en ik ga ook op Ierland stemmen.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:29 schreef marcodej het volgende:
Denemarken genotquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mortaxx en ik gaan voor de lekkerste act stemmen.
welke is dat?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mortaxx en ik gaan voor de lekkerste act stemmen.
ok denk niet dat ik tijd heb alles te zien dus ik vertrouw volledig op jouquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
weet ik niet ik moet nog die hele line-up kijken. ik laat je wel weten
komt goedquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ok denk niet dat ik tijd heb alles te zien dus ik vertrouw volledig op jou
Maar ze had toch al mee gedaan aan The Voice?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar toch vind ik het sneu voor d'r... RTBF had dan beter iemand anders kunnen selecteren, want je doet dit meisje er blijkbaar geen plezier mee om op een podium neer te zetten
Stay classy.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:56 schreef Fred_B het volgende:
Laat die crackhoer van OG3NE (ik weet nooit wie hoe heet) dit liedje zingen en ze wint het ESF ermee.
Die knaap is echt walgelijk.quote:
.. Vandaar adem in, adem uit..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Stay classy.
Je bedoelt waarschijnlijk Amy, het meisje geboren met 1 long en astma.
Ik moest gelijk hier aan denken:quote:Op woensdag 3 mei 2017 18:00 schreef Greys het volgende:
https://songfestival.be/l(...)gemak-op-het-podium/
Blanche voelt zich zeer op haar gemak op het podium.
Dan straalt ze dat niet echt uit.
Dat wel. Maarja van niks naar weinig is nog steeds niet echt best.quote:
"Are we going to lose it all".....ik vrees van wel ja. Het huilen staat haar nader dan het lachenquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:06 schreef libranl het volgende:
Voor de liefhebbers een kort fragment zoals het er op beeld uit komt te zien.
Ik was te nieuwsgierig, maar dit is echt verschrikkelijk. Misschien probeert ze de tekst te verbeelden dat ze helemaal alleen is in de gevarenzone, dus breed lachen zou ook potsierlijk zijn, maar het ziet er echt uit alsof ze elk moment kan gaan jankenquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:06 schreef libranl het volgende:
Ja! Alsof ze haar met een stok het podium opgejaagd hebben. "Je moet!" "Maar ik wl niet!" "Je met!!!"quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:29 schreef Momo... het volgende:
Ze ziet er juist uit of ze net heeft gehuild voor het optreden, ze een beetje rood.
Zo ver kwam ze in de The Voice ook niet, slechts tot ronde 2. Ik begreep op een ander forum dat RTBF voor haar heeft gekozen omdat ze zelf dit lied mee heeft geschreven en het alles of niks was. Een andere zangeres is nooit een optie geweest want het is haar eigen lied.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:26 schreef Eightyone het volgende:
Dit laat een nadeel van een programma als The Voice zien, waar ze hoog gescoord heeft.
Je kunt wel een goede stem hebben, maar als voor de rest elke vorm van 'star quality' ontbreekt wordt het alsnog niks.
Zo'n programma hoeft voor mij dan ook geen omgedraaide stoelen te hebben.
Precies dit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:31 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ja! Alsof ze haar met een stok het podium opgejaagd hebben. "Je moet!" "Maar ik wl niet!" "Je met!!!"
Arm meisje
Het is niet de eerste keer dat 'de jurk' het meest spraakmakende onderdeel is van de inzending van de zuiderburen.quote:
Kunnen ze niet met o'g3ne ruilen. Denk dat Blanche de emotie "cry no more" er wel beter uit kan halen. Hoeft ze niets voor te doen. En NL heeft dan wl een goed nummer. Iedereen blijquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:36 schreef Momo... het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als je eenmaal het nummer gepresenteerd hebt met de videoclip en alles, je ook niet meer terug kan...
Die 2e was ik echt totaal vergeten, wat een hemeltergend kutnummer was datquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat 'de jurk' het meest spraakmakende onderdeel is van de inzending van de zuiderburen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar podiumvrees is zelfs voor de doorgewinterde artiesten al een dingetje... Dan heb je zo'n jong wichie die eigenlijk alleen (een beetje) kan zingen, maar geen ervaring heeft met dansen en showmanship en alles wat erbij komt kijken. En dan word je naar de Oekrane verscheept om voor het grootste publiek van je hele leven een liedje te presenteren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:36 schreef Momo... het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als je eenmaal het nummer gepresenteerd hebt met de videoclip en alles, je ook niet meer terug kan...
Oh ja, die circustent was ik ook al weer vergetenquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat 'de jurk' het meest spraakmakende onderdeel is van de inzending van de zuiderburen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:27 schreef Pluto1975 het volgende:
Misschien moet o'g3ne de beelden van Blanche als projectie gebruiken: cry no more.
Ik help het je nog steeds hopen maar ik begin er steeds meer voor te vrezenquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:28 schreef grazz het volgende:
Ze hadden er veel meer uit kunnen halen, zonde. Ik had op een zelfde soort sfeer gehoopt zoals in de videoclip is te zien. Wat edgier. De jurk past er m.i. ook niet echt bij, maar wel bij haar onschuldige look. Ik denk ook dat dat het concept is waar ze voor hebben gekozen: 'het onschuldige meisje, helemaal alleen in de danger zone'. Op het podium ziet het er vrij statisch uit, maar dat zegt niks over hoe het op beeld gaat overkomen. Ik verwacht een kwalificatie. City Lights is gewoon heel erg goed.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:06 schreef libranl het volgende:
Maar lieverd, heb je het clipje bekeken met je geluid n?quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:28 schreef grazz het volgende:
Op het podium ziet het er vrij statisch uit, maar dat zegt niks over hoe het op beeld gaat overkomen. Ik verwacht een kwalificatie. City Lights is gewoon heel erg goed.
Nee de officiele clipjes kijk ik niet (behalve van NL). Maar...kan 'm natuurlijk wel ff afspelen zonder naar het beeld te kijken. Is het echt zo erg dan?quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar lieverd, heb je het clipje bekeken met je geluid n?Want ze zingt het ook nog eens gruwelijk slecht.
Ik dacht oprecht dat ze vandaag beter gerepeteerd had omdat ik dat ergens las. Maar toen ik dit hoorde schrok ik. Luister even idd en kijk niet en zeg ajb eerlijk of ik overdrijfquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee de officiele clipjes kijk ik niet (behalve van NL). Maar...kan 'm natuurlijk wel ff afspelen zonder naar het beeld te kijken. Is het echt zo erg dan?
Dat angstige lijkt haar ook op de stem te slaan, ik vind het nogal geknepen klinken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee de officiele clipjes kijk ik niet (behalve van NL). Maar...kan 'm natuurlijk wel ff afspelen zonder naar het beeld te kijken. Is het echt zo erg dan?
Heb net toch ff een stukje gekeken en het zal aan mij liggen hoor, maar ik vind het niet slecht klinkenquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat angstige lijkt haar ook op de stem te slaan, ik vind het nogal geknepen klinken.
Is ook zo. Gewoon slecht, de jury zou dit zeer laag moeten waarderen. De zangeres heeft ook nog eens nul star quality.quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:09 schreef Greys het volgende:
Oh ik vind het echt heel wiebelig en beetje schel gezongen. Voor mij echt heel ongemakkelijk en vervelend om naar te luisteren. Hoop echt dat het in de semi beter gaat en klinkt.
Oh mijn God.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:06 schreef libranl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |