Het lijkt ontzettend veel op een reeds bestaand nummer, maar ik kan er niet op komen. Vorig jaar was ook deels gejat natuurlijk van Fleur East maar goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:41 schreef aarontje112 het volgende:
Morgen dus, hier alvast een teaser:
Klinkt veelbelovend! Eindelijk wat moderns
Doet mij enorm denken aan London Grammar !quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het lijkt ontzettend veel op een reeds bestaand nummer, maar ik kan er niet op komen. Vorig jaar was ook deels gejat natuurlijk van Fleur East maar goed.
Nu ik het hele nummer gehoord heb stel ik mijn mening bij naar: Helemaal te gek!quote:
Ik geef Italie nog wel het voordeel maar dit gaat weer een kneitergoed resultaat worden voor ze.quote:
Zo enorm van nu! Geweldige stem (Tanita Tikaram anyone?). Kan me niet herinneren dat ik op slag zo verslaafd aan een ESF nummer ben geweest de afgelopen jaren (Urban Symphony 2009 Estland was de laatste meen ik).quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geef Italie nog wel het voordeel maar dit gaat weer een kneitergoed resultaat worden voor ze.
Yup ik zie meer een top 10 dan een winnaar, maar nog steeds goed nummer.quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:06 schreef Childofthe90s het volgende:
Even een beetje tegengas: ik vind dat het nummer er best wel lang over doet om op gang te komen, veel herhaling en het is meer een radionummer. Ik zie dit niet winnen, maar het is een verfrissende poging.
Hier komen mijn persoonlijke voorkeur voor goede indie-muziek en het ESF wel bij elkaar ja...quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:01 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Zo enorm van nu! Geweldige stem (Tanita Tikaram anyone?). Kan me niet herinneren dat ik op slag zo verslaafd aan een ESF nummer ben geweest de afgelopen jaren (Urban Symphony 2009 Estland was de laatste meen ik).
Hier ook hoor, indie, alternatief, maar modern, maar toch toegankelijk. Hoop al jaren op een act a la Iamamiwhoami, en dit komt er redelijk dicht tegenaan.quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier komen mijn persoonlijke voorkeur voor goede indie-muziek en het ESF wel bij elkaar ja...
Net nog een keer opgezet, dit is mijn nieuwe nummer 1![]()
Ja bij betfair. Bij de andere kantoren nog niet maar die hebben nog niet geupdate zo te zien. Even morgen afwachten. Als iets goed vrij komt schiet ie altijd enorm omhoog en corrigeert dan. Maar denk wel dat ie bij meeste kantoren in top 5 komt morgen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:11 schreef Pluto1975 het volgende:
snap die odds nooit, maar staat ze nu al tweede?
https://www.betfair.com/e(...)pid=1283846&bid=9054
Dank je! Snap ik er toch meer van dan ik dachtquote:Op woensdag 8 maart 2017 00:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja bij betfair. Bij de andere kantoren nog niet maar die hebben nog niet geupdate zo te zien. Even morgen afwachten. Als iets goed vrij komt schiet ie altijd enorm omhoog en corrigeert dan. Maar denk wel dat ie bij meeste kantoren in top 5 komt morgen.
Haha wat gebeurt daar, vind het een goed lied, maar nou ook weer niet zo goedquote:Op woensdag 8 maart 2017 00:11 schreef Pluto1975 het volgende:
Maar dat doen ze dan weer liever op Blanche dan op O'g3nequote:Op woensdag 8 maart 2017 00:15 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Haha wat gebeurt daar, vind het een goed lied, maar nou ook weer niet zo goed. Heeft er denk ik ook mee te maken dat er nog geen echte kanshebbers (met uitzondering van Italië) tussen zitten, dus mensen gaan wanhopig ergens op inzetten.
Ja omdat OG3NE op veilig speelt, en zo dus saai en voorspelbaar is. Snap daarom ook niet helemaal het plan de campagne van de AVROTROS, blijkbaar willen ze niet winnen en nemen ze genoegen met plek 15quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:16 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Maar dat doen ze dan weer liever op Blanche dan op O'g3ne
natuurlijk dat komt omdat Belgie het vorig jaar ook goed heeft gedaan, maar die bookies weten gewoon dat Indie muziek altijd wel goed scoort bij het publiekquote:Op woensdag 8 maart 2017 10:10 schreef TheArt het volgende:
En hop, België naar 3 bij Oddschecker achter Italië en Zweden (waarvan het nummer nog niet bekend is, dus die kunnen ook nog zakken).
Hoezo is Blanche de Jamala van dit jaar? Dat mis ik even. De nummers lijken in de verste verte niet op elkaar, niet qua sound en niet qua boodschap, dus hoezo?quote:Op woensdag 8 maart 2017 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar ja Blanche is gewoon de Jamala van dit jaar dus ze zal winnen anders ben ik teleurgesteld in het publiek, dat ze Jamala wel laten winnen en Blanche niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
qua soort muziek vind ikquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo is Blanche de Jamala van door jaar? Dat mis ik even. De nummers lijken in de verste verte niet op elkaar, niet qua sound en niet qua boodschap, dus hoezo?
Op 2 nu.quote:Op woensdag 8 maart 2017 10:10 schreef TheArt het volgende:
En hop, België naar 3 bij Oddschecker achter Italië en Zweden (waarvan het nummer nog niet bekend is, dus die kunnen ook nog zakken).
Dit ja.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:12 schreef Fascination het volgende:
Qua muziek erg goed, maar de zang is te vlak en eentonig, ik wachtte op een goede uithaal.
zo krijgen wij Nederlanders een masterclass daarinquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:42 schreef Greys het volgende:
Tsja. Zo maak je dus een clip. Niet ergens handgebarend in een bos.
Godverpillekes, daar ging mijn koffie bijnaquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:42 schreef Greys het volgende:
zoiets had O'G3NE eigenlijk moeten zingen vind ikquote:Op woensdag 8 maart 2017 12:04 schreef yorrick69 het volgende:
Nondeju. Dit verwacht je toch niet op het ESF? En dan nog goede muziek ook. Ik vind dit een geslaagde poging om van de gebaande paden af te wijken. Dapper. Ik hoop dat dit ver komt.
Ze zingt prachtig. En zo zie je maar dat je zonder de gebruikelijke effecten, en met een meer ingehouden nummer ook heel ver kunt komen. Is mijn verwachting. Ik wou dat meer landen het zo deden.
dat wordt gewoon opvallend, ik moet zeggen dat ik Blanche wel een aantrekkelijke vrouw vind, dus dat is voor mij een pluspuntquote:Op woensdag 8 maart 2017 12:27 schreef Momo... het volgende:
Videoclip past goed bij het nummer![]()
Heb nu ook wel vertrouwen in dat ze het live goed aankleden.
Als je er nou eens overheen leest en mensen laat reageren zoals ze zelf willen. Laat mensen toch juichen en frustreren. Het is een forum. Verschillende meningen. Je gaat mensen toch niet bekeren.quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:11 schreef blackswangreen het volgende:
Wel een aardig liedje.Het doet me sterk aan een indie-nummer denken, ik weet alleen niet welke. De juichreacties hier begrijp ik niet helemaal, en de frustratie over O'G3NE kan ook wel wat minder. Die notering bij de bookies slaat nergens op, daar stonden de Belgen gisteren ook al op 2.
Nee, maar als zelfs bij de Belgische inzending de helft van de reacties gaat over hoe kut O'G3NE is, denk ik: nu weten we het wel.quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je er nou eens overheen leest en mensen laat reageren zoals ze zelf willen. Laat mensen toch juichen en frustreren. Het is een forum. Verschillende meningen. Je gaat mensen toch niet bekeren.
Dit dus, alles zal afhangen van de staging en live performance.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:41 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer is zeker niet verkeerd, maar ik vraag me sterk af hoe dit live uit de verf komt. Het is ook niet bijster catchy, dus dat is een handicap. Verder wel een geslaagd nummer.
tuurlijk de Belgen zien ons als de grote rivaalquote:Op woensdag 8 maart 2017 13:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, maar als zelfs bij de Belgische inzending de helft van de reacties gaat over hoe kut O'G3NE is, denk ik: nu weten we het wel.
De Belgen komen met het soort inzending dat velen hier graag van Nederland zien. Dat snap ik. Maar in het genre is dit niet bepaald bijzonder, dus dan heb ik liever echt iets goeds.
Dat was Calm After The Storm ook.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind dit wel een goed liedje. Het is wel wat vlak, niet heel dynamisch.
Hij bedoelt de reacties in dit topic.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
tuurlijk de Belgen zien ons als de grote rivaal
wat, sorry als ik iets heb gezegd maar het is de waarheid voor mij, ik had dit lied liever bij o'g3ne gezien, sorry als ik nu haat over mij heen krijgquote:
sorry dat ik jou niet begrijp, maar ik moet een ding zeggen ik vind het 2 goed verdeelde halve finales denk ik, met goede kansen voor beide Belgie en Nederland om door halve finale 1 en 2 te komenquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:27 schreef Greys het volgende:
Huh? Haat? Waar heb je het over?
Ik snap er nu niks meer van. Laat maar. We praten langs elkaar heen denk ik.
Eerste halve finale is wel veel sterker hoor, ook als je nog rekening houdt met de landen die hun inzendingen nog bekend moeten makenquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
sorry dat ik jou niet begrijp, maar ik moet een ding zeggen ik vind het 2 goed verdeelde halve finales denk ik, met goede kansen voor beide Belgie en Nederland om door halve finale 1 en 2 te komen
vooral nederland zit met Ierland die al langer geen goed resultaat meer haalt en San Marino die de komische acts verzorgt van het songfestival
mee eensquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:47 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Eerste halve finale is wel veel sterker hoor, ook als je nog rekening houdt met de landen die hun inzendingen nog bekend moeten maken
Hier vind je een handig overzicht van verschillende sites.quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:11 schreef Pluto1975 het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hier vind je een handig overzicht van verschillende sites.
http://eurovisionworld.com/?odds=eurovision
Tjaquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:42 schreef Greys het volgende:
Dat ook. Ik vind haar nu zo 'doods' kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2017 19:01 schreef Mani89 het volgende:
In de clip zie ik ook alleen een zingend hoofd. Ik hoop dat ze iets meer gaat swingen op het podium en iets meer expressie toont. Want het liedje heeft heel veel potentie.
Tja, het blijft een Waal die in het Engels zingt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Die meid articuleert een beetje moeilijk.
Precies dit, ik heb de afgelopen jaren wel vaker liedjes gehad die heel dicht tegen mijn persoonlijke muzieksmaak aanschurkten maar dit is echt spot on. Ik ga binnenkort eens testen of mijn vrienden die echt niks met het ESF hebben dit uberhaupt zouden herkennen als een songfestivalliedquote:Op woensdag 8 maart 2017 12:04 schreef yorrick69 het volgende:
Nondeju. Dit verwacht je toch niet op het ESF? En dan nog goede muziek ook. Ik vind dit een geslaagde poging om van de gebaande paden af te wijken. Dapper. Ik hoop dat dit ver komt.
Ze zingt prachtig. En zo zie je maar dat je zonder de gebruikelijke effecten, en met een meer ingehouden nummer ook heel ver kunt komen. Is mijn verwachting. Ik wou dat meer landen het zo deden.
True. Bij Italië ook zo. Het is niet doorsnee.quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet nog maar afwachten of dit opgepikt gaat worden door het mainstream songfestival publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |