Hier komen mijn persoonlijke voorkeur voor goede indie-muziek en het ESF wel bij elkaar ja...quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:01 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Zo enorm van nu! Geweldige stem (Tanita Tikaram anyone?). Kan me niet herinneren dat ik op slag zo verslaafd aan een ESF nummer ben geweest de afgelopen jaren (Urban Symphony 2009 Estland was de laatste meen ik).
Hier ook hoor, indie, alternatief, maar modern, maar toch toegankelijk. Hoop al jaren op een act a la Iamamiwhoami, en dit komt er redelijk dicht tegenaan.quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier komen mijn persoonlijke voorkeur voor goede indie-muziek en het ESF wel bij elkaar ja...
Net nog een keer opgezet, dit is mijn nieuwe nummer 1![]()
Ja bij betfair. Bij de andere kantoren nog niet maar die hebben nog niet geupdate zo te zien. Even morgen afwachten. Als iets goed vrij komt schiet ie altijd enorm omhoog en corrigeert dan. Maar denk wel dat ie bij meeste kantoren in top 5 komt morgen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:11 schreef Pluto1975 het volgende:
snap die odds nooit, maar staat ze nu al tweede?
https://www.betfair.com/e(...)pid=1283846&bid=9054
Dank je! Snap ik er toch meer van dan ik dachtquote:Op woensdag 8 maart 2017 00:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja bij betfair. Bij de andere kantoren nog niet maar die hebben nog niet geupdate zo te zien. Even morgen afwachten. Als iets goed vrij komt schiet ie altijd enorm omhoog en corrigeert dan. Maar denk wel dat ie bij meeste kantoren in top 5 komt morgen.
Haha wat gebeurt daar, vind het een goed lied, maar nou ook weer niet zo goedquote:Op woensdag 8 maart 2017 00:11 schreef Pluto1975 het volgende:
snap die odds nooit, maar staat ze nu al tweede?
https://www.betfair.com/e(...)pid=1283846&bid=9054
Maar dat doen ze dan weer liever op Blanche dan op O'g3nequote:Op woensdag 8 maart 2017 00:15 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Haha wat gebeurt daar, vind het een goed lied, maar nou ook weer niet zo goed. Heeft er denk ik ook mee te maken dat er nog geen echte kanshebbers (met uitzondering van Italië) tussen zitten, dus mensen gaan wanhopig ergens op inzetten.
Ja omdat OG3NE op veilig speelt, en zo dus saai en voorspelbaar is. Snap daarom ook niet helemaal het plan de campagne van de AVROTROS, blijkbaar willen ze niet winnen en nemen ze genoegen met plek 15quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:16 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Maar dat doen ze dan weer liever op Blanche dan op O'g3ne
natuurlijk dat komt omdat Belgie het vorig jaar ook goed heeft gedaan, maar die bookies weten gewoon dat Indie muziek altijd wel goed scoort bij het publiekquote:Op woensdag 8 maart 2017 10:10 schreef TheArt het volgende:
En hop, België naar 3 bij Oddschecker achter Italië en Zweden (waarvan het nummer nog niet bekend is, dus die kunnen ook nog zakken).
Hoezo is Blanche de Jamala van dit jaar? Dat mis ik even. De nummers lijken in de verste verte niet op elkaar, niet qua sound en niet qua boodschap, dus hoezo?quote:Op woensdag 8 maart 2017 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar ja Blanche is gewoon de Jamala van dit jaar dus ze zal winnen anders ben ik teleurgesteld in het publiek, dat ze Jamala wel laten winnen en Blanche niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
qua soort muziek vind ikquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo is Blanche de Jamala van door jaar? Dat mis ik even. De nummers lijken in de verste verte niet op elkaar, niet qua sound en niet qua boodschap, dus hoezo?
Op 2 nu.quote:Op woensdag 8 maart 2017 10:10 schreef TheArt het volgende:
En hop, België naar 3 bij Oddschecker achter Italië en Zweden (waarvan het nummer nog niet bekend is, dus die kunnen ook nog zakken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |