quote:
Op woensdag 19 april 2017 18:27 schreef Em31 het volgende:Hier klinkt ze wel goed. Blijf zelf toch een beetje een haat-liefde verhouding met dit nummer hebben. Mooi, maar ook weer wat saai alsof er iets mist.
Er mist dan ook iets. Er zit geen climax in het nummer, maar er zit ook geen gang in. Ze zingt het hele lied op hetzelfde volume, dus daar zit geen dynamiek. Als ze voor het laatste deel een octaaf hoger zingt, verwacht je ook iets meer power, maar dat is er niet. Het lied is best wel complex, met de veranderende maat, maar dat valt je als luisteraar nauwelijks op en houdt je niet echt vast.
Dan blijf ik erbij dat Portugal dat beter doet. Die kiezen voor een duidelijke driekwartsmaat, en dat zorgt voor een comfortabele deining. Ze hebben eveneens geen schreeuwerige climax, uithaal of ander banaal songfestivalcliché, maar ze creëren spanning door de lagen in de muziek. En dat zijn er maar drie, maar dat zorgt voor een veel interessanter liedje dat ik toch denk dat ze het er beter vanaf zullen brengen.
En dan laat ik me verder niet uit over de kwaliteit van de optredens. Het is niet zo heel raar dat zo'n jong wichie het zwaar heeft op het podium voor een miljoenenpubliek.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.