SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
We zullen het snel genoeg merken hoop ikquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Fogel nog hier om die TT aan te passen?![]()
Wie jankt bradge?There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Sorry, dacht dat ik in KLB zatquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Fogel nog hier om die TT aan te passen?![]()
![]()
vast aan het fappenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Fogel nog hier om die TT aan te passen?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik had: regel 34 en iets met scheurbuik ingetypt. Klik op verzenden *bam* 'er is al een topic open'quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
Fogel nog hier om die TT aan te passen?
mag het weten![]()
je was te traag dusquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik had: regel 34 en iets met scheurbuik ingetypt. Klik op verzenden *bam* 'er is al een topic open'Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Trondheim meeting lijkt mij cool! Ik heb een uitnodiging gehad van Fogel. Helaas lukt het mij niet om erbij te zijn![]()
![]()
Je hebt je glory momentje weer gehad, ga je nu weer weg?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat ik in KLB zatBis vincit qui se vincit!![]()
Hier doe ik normaalquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt je glory momentje weer gehad, ga je nu weer weg?![]()
![]()
Shit, ik had afgelopen zomer taart bij de oceaan kunnen eten. Gemiste kans weer
With the stars as her umbrella![]()
jammer, dat wordt 3M batsen missenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:22 schreef Nikonlover het volgende:
Trondheim meeting lijkt mij cool! Ik heb een uitnodiging gehad van Fogel. Helaas lukt het mij niet om erbij te zijnOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
HET KAN NOG STEEDS OVER 3,5 WEEK!quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:23 schreef -Miauw- het volgende:
Shit, ik had afgelopen zomer taart bij de oceaan kunnen eten. Gemiste kans weerOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
chocoladetruffeltaart van Koekelaquote:
of gewoon zo'n ouderwetse appeltaart
en dan 1,5 x het deeg maken omdat mega vetklep
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt je glory momentje weer gehad, ga je nu weer weg?![]()
Wat ben je aardig vandaag.![]()
jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:25 schreef mtchel112 het volgende:
halo is een lekke band ook te raperen met ducktapeThere's a virus in my system
Meh meh.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
chocoladetruffeltaart van Koekela
of gewoon zo'n ouderwetse appeltaart
en dan 1,5 x het deeg maken omdat mega vetklep
Kwarktaart en dat soort dingen vind ik dan wel weer ok. Jammer van die lactose alleen
Ik heb wel een soort van noppenstructuur daardoor down underquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:26 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ik heb een voorliefde voor het ongezonde
Weer een topicaap hier?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
oh bah, kwarktaart en cheesecake zijn dus echt niet mijn dingenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Meh meh.
Kwarktaart en dat soort dingen vind ik dan wel weer ok. Jammer van die lactose alleen
niet in combinatie met zwarte Piet neequote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
Om 4 uur de wekker
Trusten Lui en bis later![]()
Slaap lekker en veel plezier morgen!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Truste trevquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
Om 4 uur de wekker
![]()
![]()
Cheesecake vind ik ook niet zo, omdat het meestal niet zo luchtig is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
oh bah, kwarktaart en cheesecake zijn dus echt niet mijn dingen
Luchtig
trimmen mocht ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk zo'n scheermes
Tjuusquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
Om 4 uur de wekker
hnng weerstandquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort van noppenstructuur daardoor down under![]()
Trustequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
Om 4 uur de wekker
![]()
![]()
zijn die 37 jaar op aarde toch niet voor niets geweestquote:
Wat is dat nou weer voor een vraag?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Helaas nietquote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
gewoon persoonlijke interesse, niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vraag?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb idd 5 jaar in Brabant gewoondquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
zijn die 37 jaar op aarde toch niet voor niets geweest![]()
![]()
prima hoor, je mag mijn aars wel waxen jijquote:
En stiekem ben ik gek op haartjes weg trekken met een pincet . Het is jammer dat het zolang duurt.Trotste mama van Ambar
Auw... Dat is jezelf martelenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En stiekem ben ik gek op haartjes weg trekken met een pincet . Het is jammer dat het zolang duurt.![]()
![]()
Mijn tenen wax ik of epileer ik. Benen waar ik zin en tijd in heb. De poes wordt ook geschoren even als oksels.quote:Trotste mama van Ambar
Kwellingquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En stiekem ben ik gek op haartjes weg trekken met een pincet . Het is jammer dat het zolang duurt.
Dwamahquote:![]()
Ik ben niet handig genoeg voor dat soort dingen
ditquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En stiekem ben ik gek op haartjes weg trekken met een pincet . Het is jammer dat het zolang duurt.
Ik doe mijn wenkbrauwen altijd in de spiegel tijdens file
Mijn kut niet trouwens
teenhaarquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn tenen wax ik of epileer ik. Benen waar ik zin en tijd in heb. De poes wordt ook geschoren even als oksels.
je hebt een nieuw apparaat om je wenkbrauwen bij te scheren...quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kwelling
[..]
Dwamah![]()
uhuh
*mroewmmmmm* weg wenkbrauw
U is hobbit?quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik zag net een reclame van een of ander wenkbrauwepilatorapparaat van Veet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
dit
Mijn kut niet trouwens
Kon je zó in je tas gooien en epileren waar je wil
Ik denk dat als ik het zou overwegen dat ik het dan laat doen iddquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kwelling
[..]
Dwamah![]()
Overal wax behalve waar het moet enzo.![]()
Lekker met de pincet spelen joh. Gewoon vaak genoeg doen dat doet het minder pijn.Trotste mama van Ambar
ja die dusquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag net een reclame van een of ander wenkbrauwepilatorapparaat van Veet.
Kon je zó in je tas gooien en epileren waar je wil![]()
Ik heb ook alleen mijn benen gedaan hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik het zou overwegen dat ik het dan laat doen idd
Overal wax behalve waar het moet enzo.![]()
Dan is het opgedroogd en moet je het er af trekken. Volgens mij heb ik een half uur rond gelopen met een klont hars op mijn schenen
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen mijn benen gedaan hoor![]()
Dan is het opgedroogd en moet je het er af trekken. Volgens mij heb ik een half uur rond gelopen met een klont hars op mijn schenen![]()
En dan met een dunschiller het er af zien te krijgen![]()
![]()
Maar waxen is wel de hel hoor. Het verwijdert niet eens alle haren.Trotste mama van Ambar
Da's ook niet handig in de filequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
dit
Mijn kut niet trouwens![]()
![]()
Zappen![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
WTH een dunschiller?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
En dan met een dunschiller het er af zien te krijgen![]()
Avond trouwens
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Nee iddquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waxen is wel de hel hoor. Het verwijdert niet eens alle haren.
ik heb dat ding niet hoor, ladyshavequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt![]()
ik heb nog een ouderwets pincet daarvoor.
en pincet
Ooit eens zelf gesugarwax op plekken waar je dat beter niet had kunnen doen?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
En natuurlijk een tepelhaar laten groeien terwijl je de rest wel wegtrekt.Trotste mama van Ambar
nee vrachtwagens die steeds toeteren enzo, lastig om te concentreren danquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
bloeduitstortingenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:43 schreef Voxs het volgende:
Op een mierenhoop?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:43 schreef Voxs het volgende:
Ooit eens zelf gesugarwax op plekken waar je dat beter niet had kunnen doen?Trotste mama van Ambar
Vel kapot, daar beneden, auw!quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hulloquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
En zo'n IPL aparaat.
Prijzig maar ik ken echt niemand met zo'n ding
Waarom al deze gruwelijke verhalen met bijbehorende MIs?quote:
quote:
Holaquote:Scheermesje. Al wil ik wel weer een epilatording.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb dat ding niet hoor, ladyshave
en pincetWith the stars as her umbrella![]()
Omdat Moloquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom al deze gruwelijke verhalen met bijbehorende MIs?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
slipje vastgekoekt in het opgedroogde wondvochtquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom al deze gruwelijke verhalen met bijbehorende MIs?
Neequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:43 schreef Voxs het volgende:
Oh dat lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
En zo'n IPL aparaat.
Prijzig maar ik ken echt niemand met zo'n ding
Ik ben alleen bang dat het niet werkt op mijn huidskleur
nee dat is vrij kansloos door te weinig kleurcontrastquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel wat.
Ik heb geen nare wonden meer voor Molo of CatTrotste mama van Ambar
Ja hoe werkt dat dan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat het niet werkt op mijn huidskleur![]()
Die mierenhoop Ieni, die ken ik ook. Maar niet in ontharingssituatie. Wel in: ik ga hier zitten op dit leuke heuveltje....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Check!quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
En zo'n IPL aparaat.
Prijzig maar ik ken echt niemand met zo'n ding![]()
nog niet neequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen nare wonden meer voor Molo of CatOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Of overal witte vlekjesquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
nee dat is vrij kansloos door te weinig kleurcontrast![]()
Ik ga maar eens bij zo'n professionele toko kijken.With the stars as her umbrella![]()
Ik scheer wel wanneer nodig is.
Overigens had ik vorige week zaterdag mijn benen geschoren. Konden jullie het merken?Trotste mama van Ambar
En dat doet pijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef Voxs het volgende:
Die mierenhoop Ieni, die ken ik ook. Maar niet in ontharingssituatie. Wel in: ik ga hier zitten op dit leuke heuveltje.
Ik had een mooie stierennek afgelopen zomer. Mijn eerste ervaring met mieren
Nog niet? Jij ziet nare dingen gebeuren in mijn toekomst?quote:Trotste mama van Ambar
Je was lekker zacht jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens had ik vorige week zaterdag mijn benen geschoren. Konden jullie het merken?
Nog niet vaak genoeg geflitst om daar nu al profijt van te hebben maar ik hoop op een vrijwel haarloze zomerquote:![]()
![]()
Ik dacht even dat ik een andere SC in mijn topics had staan
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Liefdequote:
Immer gladde benen, heb het ding al twee jaar niet meer gebruikt nadat de haartjes na maanden zappen snapten dat ze écht niet welkom waren.
Vorige vakantie was men zo enthousiast toen ik het vertelde dat de hele groep mijn benen ging aaien terwijl we in de rij voor de krokodillenfarm stonden
Oksels snapt hij redelijk maar moet ik af en toe bijwerken.
Down under wordt het ietwat ingewikkeld dus dat heb ik na 1 experiment gestaakt.
Maar dat ik a la minute met de beentjes stoppel-, bloed- en sneeloos bloot kan![]()
![]()
Jij niet alleenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik dacht even dat ik een andere SC in mijn topics had staan
mag het weten![]()
Ik geloof dat ik van een heuveltje vol brandnetels met blote benen rollen, erger vondquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dat doet pijn
Ik had een mooie stierennek afgelopen zomer. Mijn eerste ervaring met mieren
In je nek? Hoe?
Welk merk heb je?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog niet vaak genoeg geflitst om daar nu al profijt van te hebben maar ik hoop op een vrijwel haarloze zomer![]()
Ben ook bang dat het ding je hele vel als ongewenst haar ziet. Burrrrnquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nu wil ik ook zo'n apparaat. Vooral haarloze oksels lijkt mij the Dream.Trotste mama van Ambar
Ik hoop dus op ditquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liefde
Immer gladde benen, heb het ding al twee jaar niet meer gebruikt nadat de haartjes na maanden zappen snapten dat ze écht niet welkom waren.
Vorige vakantie was men zo enthousiast toen ik het vertelde dat de hele groep mijn benen ging aaien terwijl we in de rij voor de krokodillenfarm stonden
Down under wordt het ietwat ingewikkeld dus dat heb ik na 1 experiment gestaakt.
Maar dat ik a la minute met de beentjes stoppel-, bloed- en sneeloos bloot kan![]()
![]()
![]()
![]()
huidtherapeut moet je hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of overal witte vlekjes![]()
Ik ga maar eens bij zo'n professionele toko kijken.
nope, maar ik let daar nooit opquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens had ik vorige week zaterdag mijn benen geschoren. Konden jullie het merken?
alles kanquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog niet? Jij ziet nare dingen gebeuren in mijn toekomst?
Ik deed er een jaar of twee over (een keer per vier a zes weken flitsen. Of minder, als ik lui was) en nu ben ik immer gladquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog niet vaak genoeg geflitst om daar nu al profijt van te hebben maar ik hoop op een vrijwel haarloze zomer
Philips Lumea heb ik.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
why?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liefde
*boks*quote:
Ook met snorhaar opzetstukje?
Down under is te pijnlijk?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liefde
![]()
Welk merk heb jij?
Ik ga mezelf een kerstcadeau aanschaffen
Mijn eerst volle salaris komt eind nov![]()
![]()
Flapjesquote:
ik heb liever harig zoals AIquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal nog eens voor je scheren
Ik vind dit tofquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik deed er een jaar of twee over (een keer per vier a zes weken flitsen. Of minder, als ik lui was) en nu ben ik immer glad
Philips Lumea heb ik.![]()
![]()
Omdat het mondje van het ding volledig moet aansluiten op je vel voor hij flitst. Dat lukt daar niet op alle plekken, aangezien ik ben gezakt voor mijn turndiploma.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
die kun je toch ook prima flitsen?quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zeker, zo gladquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
mag het weten![]()
Dan moet je even wachten tot na de feestdagen denk ik.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat het mondje van het ding volledig moet aansluiten op je vel voor hij flitst. Dat lukt daar niet op alle plekken, aangezien ik ben gezakt voor mijn turndiploma.
ik ben geloof ik lenig als ik dit zo hoor
Ik wacht wel op je schatjequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten tot na de feestdagen denk ik.
Oh dat is ook echt heel pijnlijkquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik van een heuveltje vol brandnetels met blote benen rollen, erger vond
In je nek? Hoe?Grote, roze blaren?
Ik leunde achterover tegen een muurtje, waarschijnlijk in een nest. Ze zaten echt overal. In mijn haar, lekker vast in krullen, in mijn nek, in mijn broekZe hebben echt kaken ook
Geen idee. Misschien sommige Cirque du Soleil leden wel.quote:Haters can be so lame and vicious
Racisme.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ook bang dat het ding je hele vel als ongewenst haar ziet. BurrrrnWith the stars as her umbrella![]()
bedankt voor deze miquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat het mondje van het ding volledig moet aansluiten op je vel voor hij flitst. Dat lukt daar niet op alle plekken, aangezien ik ben gezakt voor mijn turndiploma.
Zap jij ook?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben geloof ik lenig als ik dit zo hoor
Dan ben je duidelijk strakker dan ik ben
je hand bij/tegen je kut houden, nou poep poequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien sommige Cirque du Soleil leden wel.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
nee juist niet, alles is gelijk voor dat apparaatquote:
Zie je wel dat er een reden was om weer eens hier te posten?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is ook echt heel pijnlijkGrote, roze blaren?
Ik leunde achterover tegen een muurtje, waarschijnlijk in een nest. Ze zaten echt overal. In mijn haar, lekker vast in krullen, in mijn nek, in mijn broekZe hebben echt kaken ook
och arme in de verleden tijd! Ik zie je rondspringen
![]()
nee maar ik zie niet in waarom dat niet zou kunnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zap jij ook?
Dan ben je duidelijk strakker dan ik ben
en ja, strak ja![]()
omdat die een fatsoenlijke opleiing hebben en geen gaar kutpapiertje ofzoquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
nee juist niet, alles is gelijk voor dat apparaat
Nee, maar die heb ik ook (nog) nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*boks*
Ook met snorhaar opzetstukje?![]()
![]()
Dat kloptquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:55 schreef Voxs het volgende:
[..]och arme in de verleden tijd! Ik zie je rondspringen
![]()
![]()
Ik heb daarna mijn moeder gebeld
Ik heb er een speciaal mini opzetstukje voor.quote:
Denk dat je daar niet standje voluit moet doen, maar dat leer je door ervaring.
Beentjes konden eerst op drie maar al gauw waren we stand vijf gewend en ging het als een trein.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
ik heb in mijn leven een hoop gezien maar een flistende disco doos nog niet, ik wist dat ik het mistte maar ik heb het gevoel alsof het keven nu pas compleet isquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie je wel dat er een reden was om weer eens hier te posten?
Dat heb ik er wel voor over.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een boel werk alles zo zappen.![]()
mag ik dat flitsding van iemand leven en AI zijn ballen ermee doen?
Kensington, 4 x Ziggo Dome voor volgend jaar november al uitverkocht
Geeft een andere invulling aan: even zappen voor de tvquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een boel werk alles zo zappen.
mag het weten![]()
Vind zijn vrouw dat goed?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef Molo het volgende:
mag ik dat flitsding van iemand leven en AI zijn ballen ermee doen?Trotste mama van Ambar
zijn die nog zo populair johquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Standen dus. Qua snelheid/ felheid?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er een speciaal mini opzetstukje voor.
Denk dat je daar niet standje voluit moet doen, maar dat leer je door ervaring.
Beentjes konden eerst op drie maar al gauw waren we stand vijf gewend en ging het als een trein.
Hoe moet ik dat zien?![]()
Hij was toch al gesnipt?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef Molo het volgende:
Ach, tv aan, kwartier voor 1 been, opladen (accu van eerste generatie is niet best), kwartier voor andere been en klaar ben je.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een boel werk alles zo zappen.
Was even investeren en nu hoef ik het nooooooit meer te doen
Heeft die iets te willen?quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Wat niet weet wat niet deert enzo toch?quote:Haters can be so lame and vicious
ik ga morgen naar dat flitsding! Zal vragen of ik hem mee magquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef Molo het volgende:
O+![]()
En morgen gaan de kaarten in de verkoop voor de 5e showquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb geen geld![]()
![]()
Uhuh kan bijna in het rijtje van netflix en chillquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geeft een andere invulling aan: even zappen voor de tvTrotste mama van Ambar
Hebben ze zelf alle kaarten gekocht ofzo? Snap er ook niks vanquote:Haters can be so lame and vicious
die hoeft dat niet te weten. En anders zeg ik dat het medisch noodzakelijk was i.v.m. dreigende penisrotquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Is deze SC ook al besmet met Bradge![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Klinkt echt ideaalquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, tv aan, kwartier voor 1 been, opladen (accu van eerste generatie is niet best), kwartier voor andere been en klaar ben je.
Was even investeren en nu hoef ik het nooooooit meer te doen
Nu nooit meer ongesteld zijn en dan is het pakket compleet zou ik zeggen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
die hoeft dat niet te weten. En anders zeg ik dat het medisch noodzakelijk was i.v.m. dreigende penisrot![]()
![]()
Tis leuker om een taser dan op z'n ballen te zettenquote:
Medische noodzaak is vast wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
die hoeft dat niet te weten. En anders zeg ik dat het medisch noodzakelijk was i.v.m. dreigende penisrotTrotste mama van Ambar
Intensiteit van het licht. Je drukt op een knopje en dan ZAP. Maar de sterkte kun je variëren. Te sterk is tien elastiekjes tegen je vel. Goede sterkte voel je niet, tenzij er nog een haar zit. Want dan brandt de straal mooi dat uitstekend stuk haar af. Op je vel.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Standen dus. Qua snelheid/ felheid?
Hoe moet ik dat zien?Niet als in brandwond of zo, maar dat voel (en ruik!) je wel even.
Maar hoe minder sterk, hoe minder effect en dan groeien ze sneller terug.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom heb ik hier een nasmaak dat dit uit ervaring komtquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis leuker om een taser dan op z'n ballen te zetten
Elektrische vliegenmepper op 230V ook goed?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis leuker om een taser dan op z'n ballen te zettenKSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
dank u! Liefst voor de 30 want omdatquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik ga morgen naar dat flitsding! Zal vragen of ik hem mee mag
Ja... ongewenst haar en ongesteld.... wie heeft dat bedacht dat dat zo moestquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt echt ideaal
Nu nooit meer ongesteld zijn en dan is het pakket compleet zou ik zeggen![]()
![]()
Oh dus je moet wel een beetje tegen pijn kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Intensiteit van het licht. Je drukt op een knopje en dan ZAP. Maar de sterkte kun je variëren. Te sterk is tien elastiekjes tegen je vel. Goede sterkte voel je niet, tenzij er nog een haar zit. Want dan brandt de straal mooi dat uitstekend stuk haar af. Op je vel.Niet als in brandwond of zo, maar dat voel (en ruik!) je wel even.
Maar hoe minder sterk, hoe minder effect en dan groeien ze sneller terug.![]()
Jouw ervaring ja?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier een nasmaak dat dit uit ervaring komtHaters can be so lame and vicious
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh kan bijna in het rijtje van netflix en chill! Precies
mag het weten![]()
Degen die dat bedacht heeft moet gewoon dood. Punt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... ongewenst haar en ongesteld.... wie heeft dat bedacht dat dat zo moest![]()
1 plooitje en hij flitst niet hequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
nee maar ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen
en ja, strak ja![]()
Kun je die zapper zo lang tegen je doos houden als je wil maar er gebeurt NIETS.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
gaat zo stinkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis leuker om een taser dan op z'n ballen te zetten
Ik vind epileren ergerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus je moet wel een beetje tegen pijn kunnen.![]()
Dingen proberen is goed, maar dat gaat net iets te ver!quote:
Daarom moeten eerst die haren wegquote:Haters can be so lame and vicious
Heel klein beetje. Ongesteld is erger. Epileren absoluut ook en waxen denk ik ook (geen ervaring).quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus je moet wel een beetje tegen pijn kunnen.
Maar als je je goed geschoren hebt en voorzichtig begint voel je hooguit een beetje warmte, maar geen pijn.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
dan wel je zak daar op leggen ipv beetje lafjes er tegenaan n lolllquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Elektrische vliegenmepper op 230V ook goed?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat kan er nog niet vanafquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef isax het volgende:
[..]
natuurlijk heeft onze enige ekte mega youtube star geen ster.
Vind hem aardig maar heb nog nooit wat van hem bekeken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef isax het volgende:
[..]
natuurlijk heeft onze enige ekte mega youtube star geen ster.Zonder wrijving geen glans![]()
Moet je je eerst scheren?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel klein beetje. Ongesteld is erger. Epileren absoluut ook en waxen denk ik ook (geen ervaring).
Maar als je je goed geschoren hebt en voorzichtig begint voel je hooguit een beetje warmte, maar geen pijn.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
dan wel je zak daar op leggen ipv beetje lafjes er tegenaan n lolll
wat doe je met neushaar?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik alleen bij wenkbrauwen
En die ene vervelende haar op mijn kin
Bis vincit qui se vincit!![]()
Volgens mij was het Nietzsche die zei "God is dood"quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Degen die dat bedacht heeft moet gewoon dood. Punt.Trotste mama van Ambar
Ja, alles prima. Lange dag gehad, maar morgen wel weer lekker uitslapen dus dat scheelt.quote:
Alles goed aan jouw kant?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
dan wel je zak daar op leggen ipv beetje lafjes er tegenaan n lolll
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
428 views, kunnen de meeste aanstormende talenten niet zeggen toch?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind hem aardig maar heb nog nooit wat van hem bekeken.![]()
lekker hoor. Hier ook goed alleen ben die regen nu wel zat. Zie al.drie dagen niets anders.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, alles prima. Lange dag gehad, maar morgen wel weer lekker uitslapen dus dat scheelt.
Alles goed aan jouw kant?
Zonder wrijving geen glans![]()
hehe.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
428 views, kunnen de meeste aanstormende talenten niet zeggen toch?Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, eigenlijk wel.quote:
Maar toen ik het boekje las wilde ik eigenlijk helemaal niet meer![]()
![]()
Dat is net als met je bijsluiter van je medicijnen![]()
![]()
![]()
Bij de 450 zou het pas echt fantastisch zijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
428 views, kunnen de meeste aanstormende talenten niet zeggen toch?
Neushaar is belangrijk joh dat ga je niet epilerenquote:
Maargoed mijn vriend doet dat met zo'n neustrimmer![]()
Anyway genoeg VSC* voor mij.![]()
*Vrouwen/Viva, streep door wat niet van toepassing is.
Trusten!![]()
![]()
mag het weten![]()
Regen is sowieso kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker hoor. Hier ook goed alleen ben die regen nu wel zat. Zie al.drie dagen niets anders.
Tuk ze Joosiequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Joosie200 het volgende:
Trusten!![]()
![]()
meer dan 2000 viewsquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de 450 zou het pas echt fantastisch zijn![]()
![]()
Ik snap nog steeds niets van die 450.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de 450 zou het pas echt fantastisch zijnZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Maar toen ik het boekje las wilde ik eigenlijk helemaal niet meer![]()
![]()
Dat is net als met je bijsluiter van je medicijnen![]()
die lees ik ook nooit
![]()
![]()
Ja, eens.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regen is sowieso kwalitatief uitermate teleurstellendZonder wrijving geen glans![]()
Aanstellerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Joosie200 het volgende:
Trusten!![]()
![]()
![]()
Slaap ze!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Joosie200 het volgende:
Trusten!![]()
Trotste mama van Ambar
Sow, die video is dan wel lekker gegaanquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niets van die 450.
ik zou geen goede youtuber zijn.
zou dikke kluisenaar worden zodat niemand me herkend in de supahmarkt![]()
Wil wel blijven hangen hoor Lolaquote:Maar ik heb in de ochtend werk, in de middag redactiebijeenkomst en in de avond openingscollege van de masterclass intellectueel eigendomsrecht. Om morgenavond niet en plein public te gapen want moe nu maar beter eerder slapen.
mag het weten![]()
graag ged... ow wachtquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Dames bedankt voor jullie info
Ik ben weer een stukje wijzer.
graag gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Dames bedankt voor jullie info
Ik ben weer een stukje wijzer.
niezoserieusquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wil wel blijven hangen hoor LolaMaar ik heb in de ochtend werk, in de middag redactiebijeenkomst en in de avond openingscollege van de masterclass intellectueel eigendomsrecht. Om morgenavond niet en plein public te gapen want moe nu maar beter eerder slapen.
Succes morgen en slaap lekker![]()
ditquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Moet er ook vroeg uit maar geen zin om nu al naar bed te gaanOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
vind jou wel wat van die gast weg hebbenquote:
Heb vrij vaak dat dilemmaquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Moet er ook vroeg uit maar geen zin om nu al naar bed te gaan
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
vind jou wel wat van die gast weg hebben
Jaaaaquote:
Want het licht slaat aan op de kleurstoffen in je haar ( als je blond haar hebt werkt het ook niet). Hoe meer er aan de buitenkant zit, hoe meer de warmte daar gaat zitten en niet naar de wortel gaat, die je wil verdoven. Ergo: dan werkt het niet, jij gaat het voelen (want haar verbrandt op je been) en het STINKT.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat stukje over mijn werk geschiedenis laat ik meestal van mijn CV afquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
vind jou wel wat van die gast weg hebben![]()
ik zou je zó keihard doen hequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat stukje over mijn werk geschiedenis laat ik meestal van mijn CV af![]()
![]()
Waarom zijn wij niet samen?
Zonder pi of smiley ga ik uit van serieus. Maargoed daar heb ik sowieso moeite mee. Minder serieus zijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niezoserieus
Succes morgen en slaap lekker![]()
Merci, slaap fijn Lola![]()
mag het weten![]()
QFTquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou je zó keihard doen he![]()
Waarom zijn wij niet samen?
Gewoon wakker blijven en met je duffe harses naar kantoorquote:
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
wie weet ooitquote:
* Molo blijft hoop hebbenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Omdat Koos?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou je zó keihard doen he![]()
Waarom zijn wij niet samen?![]()
![]()
vandaag al gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon wakker blijven en met je duffe harses naar kantoor
alsjeblieft niet, was nogal een zaaddagquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef isax het volgende:
[..]
oh ja.
naja dan doen we dagje extra dinsdag.
Ga door, ga door!quote:I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: