Ik geloof dat ik van een heuveltje vol brandnetels met blote benen rollen, erger vondquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dat doet pijn
Ik had een mooie stierennek afgelopen zomer. Mijn eerste ervaring met mieren
Welk merk heb je?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog niet vaak genoeg geflitst om daar nu al profijt van te hebben maar ik hoop op een vrijwel haarloze zomer
Ben ook bang dat het ding je hele vel als ongewenst haar ziet. Burrrrnquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel wat.
Ik ben alleen bang dat het niet werkt op mijn huidskleur
Ik hoop dus op ditquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liefde
Immer gladde benen, heb het ding al twee jaar niet meer gebruikt nadat de haartjes na maanden zappen snapten dat ze écht niet welkom waren.
Vorige vakantie was men zo enthousiast toen ik het vertelde dat de hele groep mijn benen ging aaien terwijl we in de rij voor de krokodillenfarm stonden
Oksels snapt hij redelijk maar moet ik af en toe bijwerken.
Down under wordt het ietwat ingewikkeld dus dat heb ik na 1 experiment gestaakt.
Maar dat ik a la minute met de beentjes stoppel-, bloed- en sneeloos bloot kan![]()
![]()
huidtherapeut moet je hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of overal witte vlekjes![]()
Ik ga maar eens bij zo'n professionele toko kijken.
nope, maar ik let daar nooit opquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik scheer wel wanneer nodig is.
Overigens had ik vorige week zaterdag mijn benen geschoren. Konden jullie het merken?
alles kanquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog niet? Jij ziet nare dingen gebeuren in mijn toekomst?
Ik deed er een jaar of twee over (een keer per vier a zes weken flitsen. Of minder, als ik lui was) en nu ben ik immer gladquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog niet vaak genoeg geflitst om daar nu al profijt van te hebben maar ik hoop op een vrijwel haarloze zomer
why?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liefde
Immer gladde benen, heb het ding al twee jaar niet meer gebruikt nadat de haartjes na maanden zappen snapten dat ze écht niet welkom waren.
Vorige vakantie was men zo enthousiast toen ik het vertelde dat de hele groep mijn benen ging aaien terwijl we in de rij voor de krokodillenfarm stonden
Down under wordt het ietwat ingewikkeld dus dat heb ik na 1 experiment gestaakt.
Maar dat ik a la minute met de beentjes stoppel-, bloed- en sneeloos bloot kan![]()
![]()
*boks*quote:
Down under is te pijnlijk?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liefde
![]()
Flapjesquote:
ik heb liever harig zoals AIquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal nog eens voor je scheren
Ik vind dit tofquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik deed er een jaar of twee over (een keer per vier a zes weken flitsen. Of minder, als ik lui was) en nu ben ik immer glad
Philips Lumea heb ik.
Omdat het mondje van het ding volledig moet aansluiten op je vel voor hij flitst. Dat lukt daar niet op alle plekken, aangezien ik ben gezakt voor mijn turndiploma.quote:
die kun je toch ook prima flitsen?quote:
Zeker, zo gladquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik scheer wel wanneer nodig is.
Overigens had ik vorige week zaterdag mijn benen geschoren. Konden jullie het merken?
Dan moet je even wachten tot na de feestdagen denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat het mondje van het ding volledig moet aansluiten op je vel voor hij flitst. Dat lukt daar niet op alle plekken, aangezien ik ben gezakt voor mijn turndiploma.
Ik wacht wel op je schatjequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten tot na de feestdagen denk ik.
Oh dat is ook echt heel pijnlijkquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik van een heuveltje vol brandnetels met blote benen rollen, erger vond
In je nek? Hoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |