Ik heb ook alleen mijn benen gedaan hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik het zou overwegen dat ik het dan laat doen idd
Overal wax behalve waar het moet enzo.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen mijn benen gedaan hoor![]()
Dan is het opgedroogd en moet je het er af trekken. Volgens mij heb ik een half uur rond gelopen met een klont hars op mijn schenen
Da's ook niet handig in de filequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
dit
Ik doe mijn wenkbrauwen altijd in de spiegel tijdens file
Mijn kut niet trouwens
WTH een dunschiller?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
En dan met een dunschiller het er af zien te krijgen
Nee iddquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waxen is wel de hel hoor. Het verwijdert niet eens alle haren.
ik heb dat ding niet hoor, ladyshavequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt![]()
ik heb nog een ouderwets pincet daarvoor.
nee vrachtwagens die steeds toeteren enzo, lastig om te concentreren danquote:
bloeduitstortingenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:43 schreef Voxs het volgende:
Ooit eens zelf gesugarwax op plekken waar je dat beter niet had kunnen doen?
Op een mierenhoop?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:43 schreef Voxs het volgende:
Vel kapot, daar beneden, auw!quote:
Hulloquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
En zo'n IPL aparaat.
Prijzig maar ik ken echt niemand met zo'n ding
Waarom al deze gruwelijke verhalen met bijbehorende MIs?quote:
quote:
Holaquote:
Scheermesje. Al wil ik wel weer een epilatording.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb dat ding niet hoor, ladyshave
en pincet
Omdat Moloquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom al deze gruwelijke verhalen met bijbehorende MIs?
slipje vastgekoekt in het opgedroogde wondvochtquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom al deze gruwelijke verhalen met bijbehorende MIs?
Neequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:43 schreef Voxs het volgende:
Oh dat lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
En zo'n IPL aparaat.
nee dat is vrij kansloos door te weinig kleurcontrastquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel wat.
Ik ben alleen bang dat het niet werkt op mijn huidskleur
Ja hoe werkt dat dan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Check!quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
En zo'n IPL aparaat.
nog niet neequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen nare wonden meer voor Molo of Cat
Of overal witte vlekjesquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
nee dat is vrij kansloos door te weinig kleurcontrast
En dat doet pijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef Voxs het volgende:
Die mierenhoop Ieni, die ken ik ook. Maar niet in ontharingssituatie. Wel in: ik ga hier zitten op dit leuke heuveltje.
Nog niet? Jij ziet nare dingen gebeuren in mijn toekomst?quote:
Je was lekker zacht jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik scheer wel wanneer nodig is.
Overigens had ik vorige week zaterdag mijn benen geschoren. Konden jullie het merken?
Nog niet vaak genoeg geflitst om daar nu al profijt van te hebben maar ik hoop op een vrijwel haarloze zomerquote:
Liefdequote:
Jij niet alleenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik dacht even dat ik een andere SC in mijn topics had staan
Ik geloof dat ik van een heuveltje vol brandnetels met blote benen rollen, erger vondquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dat doet pijn
Ik had een mooie stierennek afgelopen zomer. Mijn eerste ervaring met mieren
Welk merk heb je?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog niet vaak genoeg geflitst om daar nu al profijt van te hebben maar ik hoop op een vrijwel haarloze zomer
Ben ook bang dat het ding je hele vel als ongewenst haar ziet. Burrrrnquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoop dus op ditquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liefde
Immer gladde benen, heb het ding al twee jaar niet meer gebruikt nadat de haartjes na maanden zappen snapten dat ze écht niet welkom waren.
Vorige vakantie was men zo enthousiast toen ik het vertelde dat de hele groep mijn benen ging aaien terwijl we in de rij voor de krokodillenfarm stonden
Oksels snapt hij redelijk maar moet ik af en toe bijwerken.
Down under wordt het ietwat ingewikkeld dus dat heb ik na 1 experiment gestaakt.
Maar dat ik a la minute met de beentjes stoppel-, bloed- en sneeloos bloot kan![]()
![]()
huidtherapeut moet je hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of overal witte vlekjes![]()
Ik ga maar eens bij zo'n professionele toko kijken.
nope, maar ik let daar nooit opquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens had ik vorige week zaterdag mijn benen geschoren. Konden jullie het merken?
alles kanquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog niet? Jij ziet nare dingen gebeuren in mijn toekomst?
Ik deed er een jaar of twee over (een keer per vier a zes weken flitsen. Of minder, als ik lui was) en nu ben ik immer gladquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog niet vaak genoeg geflitst om daar nu al profijt van te hebben maar ik hoop op een vrijwel haarloze zomer
why?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liefde
Immer gladde benen, heb het ding al twee jaar niet meer gebruikt nadat de haartjes na maanden zappen snapten dat ze écht niet welkom waren.
Vorige vakantie was men zo enthousiast toen ik het vertelde dat de hele groep mijn benen ging aaien terwijl we in de rij voor de krokodillenfarm stonden
Down under wordt het ietwat ingewikkeld dus dat heb ik na 1 experiment gestaakt.
Maar dat ik a la minute met de beentjes stoppel-, bloed- en sneeloos bloot kan![]()
![]()
*boks*quote:
Down under is te pijnlijk?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liefde
![]()
Flapjesquote:
ik heb liever harig zoals AIquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal nog eens voor je scheren
Ik vind dit tofquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik deed er een jaar of twee over (een keer per vier a zes weken flitsen. Of minder, als ik lui was) en nu ben ik immer glad
Philips Lumea heb ik.
Omdat het mondje van het ding volledig moet aansluiten op je vel voor hij flitst. Dat lukt daar niet op alle plekken, aangezien ik ben gezakt voor mijn turndiploma.quote:
die kun je toch ook prima flitsen?quote:
Zeker, zo gladquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan moet je even wachten tot na de feestdagen denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat het mondje van het ding volledig moet aansluiten op je vel voor hij flitst. Dat lukt daar niet op alle plekken, aangezien ik ben gezakt voor mijn turndiploma.
Ik wacht wel op je schatjequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten tot na de feestdagen denk ik.
Oh dat is ook echt heel pijnlijkquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik van een heuveltje vol brandnetels met blote benen rollen, erger vond
In je nek? Hoe?
Geen idee. Misschien sommige Cirque du Soleil leden wel.quote:
Racisme.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ook bang dat het ding je hele vel als ongewenst haar ziet. Burrrrn
bedankt voor deze miquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat het mondje van het ding volledig moet aansluiten op je vel voor hij flitst. Dat lukt daar niet op alle plekken, aangezien ik ben gezakt voor mijn turndiploma.
Zap jij ook?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben geloof ik lenig als ik dit zo hoor
je hand bij/tegen je kut houden, nou poep poequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien sommige Cirque du Soleil leden wel.
nee juist niet, alles is gelijk voor dat apparaatquote:
Zie je wel dat er een reden was om weer eens hier te posten?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is ook echt heel pijnlijkGrote, roze blaren?
Ik leunde achterover tegen een muurtje, waarschijnlijk in een nest. Ze zaten echt overal. In mijn haar, lekker vast in krullen, in mijn nek, in mijn broekZe hebben echt kaken ook
nee maar ik zie niet in waarom dat niet zou kunnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zap jij ook?
Dan ben je duidelijk strakker dan ik ben
omdat die een fatsoenlijke opleiing hebben en geen gaar kutpapiertje ofzoquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
nee juist niet, alles is gelijk voor dat apparaat
Nee, maar die heb ik ook (nog) nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*boks*
Ook met snorhaar opzetstukje?
Dat kloptquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:55 schreef Voxs het volgende:
[..]och arme in de verleden tijd! Ik zie je rondspringen
![]()
Ik heb er een speciaal mini opzetstukje voor.quote:
ik heb in mijn leven een hoop gezien maar een flistende disco doos nog niet, ik wist dat ik het mistte maar ik heb het gevoel alsof het keven nu pas compleet isquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie je wel dat er een reden was om weer eens hier te posten?
Dat heb ik er wel voor over.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een boel werk alles zo zappen.
Geeft een andere invulling aan: even zappen voor de tvquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een boel werk alles zo zappen.
Vind zijn vrouw dat goed?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef Molo het volgende:
mag ik dat flitsding van iemand leven en AI zijn ballen ermee doen?
zijn die nog zo populair johquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kensington, 4 x Ziggo Dome voor volgend jaar november al uitverkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |