Ik heb idd 5 jaar in Brabant gewoondquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
zijn die 37 jaar op aarde toch niet voor niets geweest
prima hoor, je mag mijn aars wel waxen jijquote:
Auw... Dat is jezelf martelenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En stiekem ben ik gek op haartjes weg trekken met een pincet . Het is jammer dat het zolang duurt.
Mijn tenen wax ik of epileer ik. Benen waar ik zin en tijd in heb. De poes wordt ook geschoren even als oksels.quote:
Kwellingquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En stiekem ben ik gek op haartjes weg trekken met een pincet . Het is jammer dat het zolang duurt.
Dwamahquote:
ditquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
teenhaarquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn tenen wax ik of epileer ik. Benen waar ik zin en tijd in heb. De poes wordt ook geschoren even als oksels.
je hebt een nieuw apparaat om je wenkbrauwen bij te scheren...quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kwelling
[..]
Dwamah![]()
Ik ben niet handig genoeg voor dat soort dingen
U is hobbit?quote:
Ik zag net een reclame van een of ander wenkbrauwepilatorapparaat van Veet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
dit
Ik doe mijn wenkbrauwen altijd in de spiegel tijdens file
Mijn kut niet trouwens
Ik denk dat als ik het zou overwegen dat ik het dan laat doen iddquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kwelling
[..]
Dwamah![]()
Ik ben niet handig genoeg voor dat soort dingen
ja die dusquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag net een reclame van een of ander wenkbrauwepilatorapparaat van Veet.
Kon je zó in je tas gooien en epileren waar je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |