niet in combinatie met zwarte Piet neequote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
Om 4 uur de wekker
Trusten Lui en bis later![]()
Truste trevquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
Om 4 uur de wekker
Cheesecake vind ik ook niet zo, omdat het meestal niet zo luchtig is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
oh bah, kwarktaart en cheesecake zijn dus echt niet mijn dingen
trimmen mocht ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk zo'n scheermes
Tjuusquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
Om 4 uur de wekker
hnng weerstandquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort van noppenstructuur daardoor down under
Trustequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
Om 4 uur de wekker
zijn die 37 jaar op aarde toch niet voor niets geweestquote:
Wat is dat nou weer voor een vraag?quote:
Helaas nietquote:
gewoon persoonlijke interesse, niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vraag?
Ik heb idd 5 jaar in Brabant gewoondquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
zijn die 37 jaar op aarde toch niet voor niets geweest
prima hoor, je mag mijn aars wel waxen jijquote:
Auw... Dat is jezelf martelenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En stiekem ben ik gek op haartjes weg trekken met een pincet . Het is jammer dat het zolang duurt.
Mijn tenen wax ik of epileer ik. Benen waar ik zin en tijd in heb. De poes wordt ook geschoren even als oksels.quote:
Kwellingquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En stiekem ben ik gek op haartjes weg trekken met een pincet . Het is jammer dat het zolang duurt.
Dwamahquote:
ditquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
teenhaarquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn tenen wax ik of epileer ik. Benen waar ik zin en tijd in heb. De poes wordt ook geschoren even als oksels.
je hebt een nieuw apparaat om je wenkbrauwen bij te scheren...quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kwelling
[..]
Dwamah![]()
Ik ben niet handig genoeg voor dat soort dingen
U is hobbit?quote:
Ik zag net een reclame van een of ander wenkbrauwepilatorapparaat van Veet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
dit
Ik doe mijn wenkbrauwen altijd in de spiegel tijdens file
Mijn kut niet trouwens
Ik denk dat als ik het zou overwegen dat ik het dan laat doen iddquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kwelling
[..]
Dwamah![]()
Ik ben niet handig genoeg voor dat soort dingen
ja die dusquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag net een reclame van een of ander wenkbrauwepilatorapparaat van Veet.
Kon je zó in je tas gooien en epileren waar je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |