quote:
Holaquote:
Scheermesje. Al wil ik wel weer een epilatording.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb dat ding niet hoor, ladyshave
en pincet
Omdat Moloquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom al deze gruwelijke verhalen met bijbehorende MIs?
slipje vastgekoekt in het opgedroogde wondvochtquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom al deze gruwelijke verhalen met bijbehorende MIs?
Neequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:43 schreef Voxs het volgende:
Ooit eens zelf gesugarwax op plekken waar je dat beter niet had kunnen doen?
Oh dat lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
En zo'n IPL aparaat.
Prijzig maar ik ken echt niemand met zo'n ding
nee dat is vrij kansloos door te weinig kleurcontrastquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel wat.
Ik ben alleen bang dat het niet werkt op mijn huidskleur
Ja hoe werkt dat dan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel wat.
Ik ben alleen bang dat het niet werkt op mijn huidskleur
Check!quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
En zo'n IPL aparaat.
Prijzig maar ik ken echt niemand met zo'n ding
nog niet neequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen nare wonden meer voor Molo of Cat
Of overal witte vlekjesquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
nee dat is vrij kansloos door te weinig kleurcontrast
En dat doet pijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef Voxs het volgende:
Die mierenhoop Ieni, die ken ik ook. Maar niet in ontharingssituatie. Wel in: ik ga hier zitten op dit leuke heuveltje.
Nog niet? Jij ziet nare dingen gebeuren in mijn toekomst?quote:
Je was lekker zacht jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik scheer wel wanneer nodig is.
Overigens had ik vorige week zaterdag mijn benen geschoren. Konden jullie het merken?
Nog niet vaak genoeg geflitst om daar nu al profijt van te hebben maar ik hoop op een vrijwel haarloze zomerquote:
Liefdequote:
Jij niet alleenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik dacht even dat ik een andere SC in mijn topics had staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |