Standen dus. Qua snelheid/ felheid?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er een speciaal mini opzetstukje voor.
Denk dat je daar niet standje voluit moet doen, maar dat leer je door ervaring.
Beentjes konden eerst op drie maar al gauw waren we stand vijf gewend en ging het als een trein.
Hij was toch al gesnipt?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef Molo het volgende:
mag ik dat flitsding van iemand leven en AI zijn ballen ermee doen?
Ach, tv aan, kwartier voor 1 been, opladen (accu van eerste generatie is niet best), kwartier voor andere been en klaar ben je.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een boel werk alles zo zappen.
Heeft die iets te willen?quote:
Wat niet weet wat niet deert enzo toch?quote:
ik ga morgen naar dat flitsding! Zal vragen of ik hem mee magquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef Molo het volgende:
mag ik dat flitsding van iemand leven en AI zijn ballen ermee doen?
En morgen gaan de kaarten in de verkoop voor de 5e showquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kensington, 4 x Ziggo Dome voor volgend jaar november al uitverkocht
Uhuh kan bijna in het rijtje van netflix en chillquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geeft een andere invulling aan: even zappen voor de tv
Hebben ze zelf alle kaarten gekocht ofzo? Snap er ook niks vanquote:
die hoeft dat niet te weten. En anders zeg ik dat het medisch noodzakelijk was i.v.m. dreigende penisrotquote:
Klinkt echt ideaalquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, tv aan, kwartier voor 1 been, opladen (accu van eerste generatie is niet best), kwartier voor andere been en klaar ben je.
Was even investeren en nu hoef ik het nooooooit meer te doen
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
die hoeft dat niet te weten. En anders zeg ik dat het medisch noodzakelijk was i.v.m. dreigende penisrot
Tis leuker om een taser dan op z'n ballen te zettenquote:
Medische noodzaak is vast wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
die hoeft dat niet te weten. En anders zeg ik dat het medisch noodzakelijk was i.v.m. dreigende penisrot
Intensiteit van het licht. Je drukt op een knopje en dan ZAP. Maar de sterkte kun je variëren. Te sterk is tien elastiekjes tegen je vel. Goede sterkte voel je niet, tenzij er nog een haar zit. Want dan brandt de straal mooi dat uitstekend stuk haar af. Op je vel.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Standen dus. Qua snelheid/ felheid?
Hoe moet ik dat zien?
Waarom heb ik hier een nasmaak dat dit uit ervaring komtquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis leuker om een taser dan op z'n ballen te zetten
Elektrische vliegenmepper op 230V ook goed?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
dank u! Liefst voor de 30 want omdatquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik ga morgen naar dat flitsding! Zal vragen of ik hem mee mag
Ja... ongewenst haar en ongesteld.... wie heeft dat bedacht dat dat zo moestquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt echt ideaal
Nu nooit meer ongesteld zijn en dan is het pakket compleet zou ik zeggen
Oh dus je moet wel een beetje tegen pijn kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Intensiteit van het licht. Je drukt op een knopje en dan ZAP. Maar de sterkte kun je variëren. Te sterk is tien elastiekjes tegen je vel. Goede sterkte voel je niet, tenzij er nog een haar zit. Want dan brandt de straal mooi dat uitstekend stuk haar af. Op je vel.Niet als in brandwond of zo, maar dat voel (en ruik!) je wel even.
Maar hoe minder sterk, hoe minder effect en dan groeien ze sneller terug.
Jouw ervaring ja?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier een nasmaak dat dit uit ervaring komt
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh kan bijna in het rijtje van netflix en chill
Degen die dat bedacht heeft moet gewoon dood. Punt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... ongewenst haar en ongesteld.... wie heeft dat bedacht dat dat zo moest
1 plooitje en hij flitst niet hequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
nee maar ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen
en ja, strak ja![]()
gaat zo stinkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik vind epileren ergerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus je moet wel een beetje tegen pijn kunnen.
Dingen proberen is goed, maar dat gaat net iets te ver!quote:
Daarom moeten eerst die haren wegquote:
Heel klein beetje. Ongesteld is erger. Epileren absoluut ook en waxen denk ik ook (geen ervaring).quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus je moet wel een beetje tegen pijn kunnen.
dan wel je zak daar op leggen ipv beetje lafjes er tegenaan n lolllquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Elektrische vliegenmepper op 230V ook goed?
Dat kan er nog niet vanafquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef isax het volgende:
[..]
natuurlijk heeft onze enige ekte mega youtube star geen ster.
Vind hem aardig maar heb nog nooit wat van hem bekeken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef isax het volgende:
[..]
natuurlijk heeft onze enige ekte mega youtube star geen ster.
Moet je je eerst scheren?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel klein beetje. Ongesteld is erger. Epileren absoluut ook en waxen denk ik ook (geen ervaring).
Maar als je je goed geschoren hebt en voorzichtig begint voel je hooguit een beetje warmte, maar geen pijn.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
dan wel je zak daar op leggen ipv beetje lafjes er tegenaan n lolll
wat doe je met neushaar?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik alleen bij wenkbrauwen
En die ene vervelende haar op mijn kin![]()
Volgens mij was het Nietzsche die zei "God is dood"quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Degen die dat bedacht heeft moet gewoon dood. Punt.
Ja, alles prima. Lange dag gehad, maar morgen wel weer lekker uitslapen dus dat scheelt.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
dan wel je zak daar op leggen ipv beetje lafjes er tegenaan n lolll
428 views, kunnen de meeste aanstormende talenten niet zeggen toch?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind hem aardig maar heb nog nooit wat van hem bekeken.
lekker hoor. Hier ook goed alleen ben die regen nu wel zat. Zie al.drie dagen niets anders.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, alles prima. Lange dag gehad, maar morgen wel weer lekker uitslapen dus dat scheelt.
Alles goed aan jouw kant?
hehe.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
428 views, kunnen de meeste aanstormende talenten niet zeggen toch?
Ja, eigenlijk wel.quote:
Bij de 450 zou het pas echt fantastisch zijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
428 views, kunnen de meeste aanstormende talenten niet zeggen toch?
Neushaar is belangrijk joh dat ga je niet epilerenquote:
Regen is sowieso kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker hoor. Hier ook goed alleen ben die regen nu wel zat. Zie al.drie dagen niets anders.
Tuk ze Joosiequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Joosie200 het volgende:
Anyway genoeg VSC* voor mij.![]()
*Vrouwen/Viva, streep door wat niet van toepassing is.
Trusten!![]()
![]()
meer dan 2000 viewsquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de 450 zou het pas echt fantastisch zijn
Ik snap nog steeds niets van die 450.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de 450 zou het pas echt fantastisch zijn
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Maar toen ik het boekje las wilde ik eigenlijk helemaal niet meer![]()
![]()
Dat is net als met je bijsluiter van je medicijnen![]()
Ja, eens.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regen is sowieso kwalitatief uitermate teleurstellend
Aanstellerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Joosie200 het volgende:
Trusten!![]()
![]()
Slaap ze!quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Joosie200 het volgende:
Trusten!![]()
![]()
Sow, die video is dan wel lekker gegaanquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niets van die 450.
Wil wel blijven hangen hoor Lolaquote:
graag ged... ow wachtquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Dames bedankt voor jullie info
Ik ben weer een stukje wijzer.
graag gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Dames bedankt voor jullie info
Ik ben weer een stukje wijzer.
niezoserieusquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wil wel blijven hangen hoor LolaMaar ik heb in de ochtend werk, in de middag redactiebijeenkomst en in de avond openingscollege van de masterclass intellectueel eigendomsrecht. Om morgenavond niet en plein public te gapen want moe nu maar beter eerder slapen.
ditquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Moet er ook vroeg uit maar geen zin om nu al naar bed te gaan
vind jou wel wat van die gast weg hebbenquote:
Heb vrij vaak dat dilemmaquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Moet er ook vroeg uit maar geen zin om nu al naar bed te gaan
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
vind jou wel wat van die gast weg hebben
Jaaaaquote:
Dat stukje over mijn werk geschiedenis laat ik meestal van mijn CV afquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
vind jou wel wat van die gast weg hebben
ik zou je zó keihard doen hequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat stukje over mijn werk geschiedenis laat ik meestal van mijn CV af![]()
Zonder pi of smiley ga ik uit van serieus. Maargoed daar heb ik sowieso moeite mee. Minder serieus zijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niezoserieus
Succes morgen en slaap lekker
QFTquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou je zó keihard doen he![]()
Waarom zijn wij niet samen?
Gewoon wakker blijven en met je duffe harses naar kantoorquote:
wie weet ooitquote:
Omdat Koos?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou je zó keihard doen he![]()
Waarom zijn wij niet samen?
vandaag al gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon wakker blijven en met je duffe harses naar kantoor
alsjeblieft niet, was nogal een zaaddagquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef isax het volgende:
[..]
oh ja.
naja dan doen we dagje extra dinsdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |