Standen dus. Qua snelheid/ felheid?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er een speciaal mini opzetstukje voor.
Denk dat je daar niet standje voluit moet doen, maar dat leer je door ervaring.
Beentjes konden eerst op drie maar al gauw waren we stand vijf gewend en ging het als een trein.
Hij was toch al gesnipt?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef Molo het volgende:
mag ik dat flitsding van iemand leven en AI zijn ballen ermee doen?
Ach, tv aan, kwartier voor 1 been, opladen (accu van eerste generatie is niet best), kwartier voor andere been en klaar ben je.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een boel werk alles zo zappen.
Heeft die iets te willen?quote:
Wat niet weet wat niet deert enzo toch?quote:
ik ga morgen naar dat flitsding! Zal vragen of ik hem mee magquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef Molo het volgende:
mag ik dat flitsding van iemand leven en AI zijn ballen ermee doen?
En morgen gaan de kaarten in de verkoop voor de 5e showquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kensington, 4 x Ziggo Dome voor volgend jaar november al uitverkocht
Uhuh kan bijna in het rijtje van netflix en chillquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geeft een andere invulling aan: even zappen voor de tv
Hebben ze zelf alle kaarten gekocht ofzo? Snap er ook niks vanquote:
die hoeft dat niet te weten. En anders zeg ik dat het medisch noodzakelijk was i.v.m. dreigende penisrotquote:
Klinkt echt ideaalquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, tv aan, kwartier voor 1 been, opladen (accu van eerste generatie is niet best), kwartier voor andere been en klaar ben je.
Was even investeren en nu hoef ik het nooooooit meer te doen
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
die hoeft dat niet te weten. En anders zeg ik dat het medisch noodzakelijk was i.v.m. dreigende penisrot
Tis leuker om een taser dan op z'n ballen te zettenquote:
Medische noodzaak is vast wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
die hoeft dat niet te weten. En anders zeg ik dat het medisch noodzakelijk was i.v.m. dreigende penisrot
Intensiteit van het licht. Je drukt op een knopje en dan ZAP. Maar de sterkte kun je variëren. Te sterk is tien elastiekjes tegen je vel. Goede sterkte voel je niet, tenzij er nog een haar zit. Want dan brandt de straal mooi dat uitstekend stuk haar af. Op je vel.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Standen dus. Qua snelheid/ felheid?
Hoe moet ik dat zien?
Waarom heb ik hier een nasmaak dat dit uit ervaring komtquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis leuker om een taser dan op z'n ballen te zetten
Elektrische vliegenmepper op 230V ook goed?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis leuker om een taser dan op z'n ballen te zetten
dank u! Liefst voor de 30 want omdatquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik ga morgen naar dat flitsding! Zal vragen of ik hem mee mag
Ja... ongewenst haar en ongesteld.... wie heeft dat bedacht dat dat zo moestquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt echt ideaal
Nu nooit meer ongesteld zijn en dan is het pakket compleet zou ik zeggen
Oh dus je moet wel een beetje tegen pijn kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Intensiteit van het licht. Je drukt op een knopje en dan ZAP. Maar de sterkte kun je variëren. Te sterk is tien elastiekjes tegen je vel. Goede sterkte voel je niet, tenzij er nog een haar zit. Want dan brandt de straal mooi dat uitstekend stuk haar af. Op je vel.Niet als in brandwond of zo, maar dat voel (en ruik!) je wel even.
Maar hoe minder sterk, hoe minder effect en dan groeien ze sneller terug.
Jouw ervaring ja?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier een nasmaak dat dit uit ervaring komt
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh kan bijna in het rijtje van netflix en chill
Degen die dat bedacht heeft moet gewoon dood. Punt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... ongewenst haar en ongesteld.... wie heeft dat bedacht dat dat zo moest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |