1 plooitje en hij flitst niet hequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
nee maar ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen
en ja, strak ja![]()
gaat zo stinkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tis leuker om een taser dan op z'n ballen te zetten
Ik vind epileren ergerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus je moet wel een beetje tegen pijn kunnen.
Dingen proberen is goed, maar dat gaat net iets te ver!quote:
Daarom moeten eerst die haren wegquote:
Heel klein beetje. Ongesteld is erger. Epileren absoluut ook en waxen denk ik ook (geen ervaring).quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus je moet wel een beetje tegen pijn kunnen.
dan wel je zak daar op leggen ipv beetje lafjes er tegenaan n lolllquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Elektrische vliegenmepper op 230V ook goed?
Dat kan er nog niet vanafquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef isax het volgende:
[..]
natuurlijk heeft onze enige ekte mega youtube star geen ster.
Vind hem aardig maar heb nog nooit wat van hem bekeken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef isax het volgende:
[..]
natuurlijk heeft onze enige ekte mega youtube star geen ster.
Moet je je eerst scheren?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel klein beetje. Ongesteld is erger. Epileren absoluut ook en waxen denk ik ook (geen ervaring).
Maar als je je goed geschoren hebt en voorzichtig begint voel je hooguit een beetje warmte, maar geen pijn.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
dan wel je zak daar op leggen ipv beetje lafjes er tegenaan n lolll
wat doe je met neushaar?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik alleen bij wenkbrauwen
En die ene vervelende haar op mijn kin![]()
Volgens mij was het Nietzsche die zei "God is dood"quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Degen die dat bedacht heeft moet gewoon dood. Punt.
Ja, alles prima. Lange dag gehad, maar morgen wel weer lekker uitslapen dus dat scheelt.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
dan wel je zak daar op leggen ipv beetje lafjes er tegenaan n lolll
428 views, kunnen de meeste aanstormende talenten niet zeggen toch?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind hem aardig maar heb nog nooit wat van hem bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |