nja het is niet alsof de VS beter is dan Rusland wat dit betreft.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:41 schreef Ludachrist het volgende:
Non-interference. Komt hij nu mee.
Wel een prima uitgangspunt, een relatie op basis van 'gelijkheid', 'respect' en 'steek je neus niet in onze zaken'.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerst de Krim annexeren en Oekraine destabiliseren en dan roepen dat bemoeienis onwenselijk is.
Wat is die Poetin toch ook een verdomd slimme vent.
Ja dat hoor ik dus steeds.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij staat bekend als white supremacist, de Paus van alt-right en de KKK was in extase door zijn betrokkenheid bij de Trump-campagne.
Dat moet toch wel wat alarmbellen doen rinkelen, me dunkt.
Ja, Planned Parenthood steunen en Pence's middeleeuwse abortus standpunt belachelijk maken was een doorslaggevende factor. Sorry. Even vergeten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 05:54 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds niet helemaal hoe het kan dat jouw kandidaat heeft verloren. Zou het kinderachtige gedrag van de achterban van HRC er iets mee te maken hebben?
Dit is toch eerder absurd/grappig dan echt heel erg.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
“Heb je liever dat je dochter kanker heeft of feministe is
http://www.welingelichtek(...)of-feministe-is.html
Maar verder is is vast heel aardig tegen zijn hond
Het was in de 1e instantie Frankrijk die begon met zich te bemoeien in Libië en het was ook Frankrijk die de meeste bombardementen daar uitvoerde.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:46 schreef studentje7 het volgende:
[..]
nja het is niet alsof de VS beter is dan Rusland wat dit betreft.
Irak zomaar binnenvallen, Lybie destabiliseren, in 8 landen drone strikes uitvoeren.
Beide landen zijn op dit moment walgelijk bezig.
http://www.breitbart.com/(...)a-glorious-heritage/quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:51 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Dit is toch eerder absurd/grappig dan echt heel erg.
Ik ken genoeg mensen die een hekel hebben aan feminisme(feminazi's) en daar ruwe opmerkingen over maken. Een goede vriendin van me studeert ook genderstudies en ik heb haar vaak genoeg getrollt over haar feminisme.
Feninisme anno 2016 heeft ook vrijwel niks meer met gelijke rechten voor vrouwen te maken(gelijke rechten zijn natuurlijk goed) maar is een platform voor mannenhaat geworden.
Alsof Frankrijk iets zou doen als de VS niet ten minste deels in had gestemd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het was in de 1e instantie Frankrijk die begon met zich te bemoeien in Libië en het was ook Frankrijk die de meeste bombardementen daar uitvoerde.
De Fransen hebben niet de militaire macht van de VS, maar zeker dezelfde hang naar unilateralisme. Dat zie je bijvoorbeeld in Afrika wel terug.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:01 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Alsof Frankrijk iets zou doen als de VS niet ten minste deels in had gestemd.
Of je haalt Libie af van het lijstje en dan nog heb je eindeloze blunders en domme interventies.
Ik vind het superrechts, maar niet heel schokkend. De slachtoffers van Charleston worden omschreven als "tragische doden". Maar wat ik zie is dat het onsmakelijk en hard is maar niet racistisch.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
http://www.breitbart.com/(...)a-glorious-heritage/
Nou ja, als je als chef van die website dit soort stukken gewoon laat publiceren, een week of twee na de schietpartij in Charleston, denk ik toch wel dat er een en ander te zeggen valt over Bannon.
Nja dit neemt niks weg van mijn punt .. datquote:Op dinsdag 15 november 2016 14:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Fransen hebben niet de militaire macht van de VS, maar zeker dezelfde hang naar unilateralisme. Dat zie je bijvoorbeeld in Afrika wel terug.
Zo moeilijk is het volgens mij niet om een biografisch stuk over hem te vinden, helemaal na de bekendmaking van gisteren. Bovendien volstaat een blik op Breibart.com ook wel. Die site is walhalla van alt-right.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:48 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik dus steeds.
Maar ik kan gewoon niks vinden qaar ik kan zien dat die racistische of anti semitische uitspraken doet. Dus als iemand even linkje heeft graag.
Als die een racist is moet er toch wat te vinden zijn?
Wellicht is dit wel interessant leesvoer om wat meer inzicht te krijgen in de hele alt-right beweging.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:06 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik vind het superrechts, maar niet heel schokkend. De slachtoffers van Charleston worden omschreven als "tragische doden". Maar wat ik zie is dat het onsmakelijk en hard is maar niet racistisch.
Bovendien.. heeft Trump zich aan het einde van de campagne, toen Bannon aan boord was, niet juist gematigd in zijn toon?
Hier op FOK! ook goed vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wellicht is dit wel interessant leesvoer om wat meer inzicht te krijgen in de hele alt-right beweging.
Is ie daar überhaupt nog lid van?quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:34 schreef Nielsch het volgende:
Farage is boos omdat May heeft gezegd dat ze hem niet hoeft als middle man tussen haar en Trump
Farage, lid van een partij die welgeteld 1 zetel in het Britse Lagerhuis heeft.
Hij zit in het Europees parlement (al komt hij daar ook weinig opdagen).quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is ie daar überhaupt nog lid van?
Niet van het Lagerhuis, wel van UKIPquote:Op dinsdag 15 november 2016 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is ie daar überhaupt nog lid van?
Zie hem daar eerst maar eens weg te krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:34 schreef Nielsch het volgende:
Farage is boos omdat May heeft gezegd dat ze hem niet hoeft als middle man tussen haar en Trump
Dat is natuurlijk vrij eenvoudig. Een middle man moet me beide partijen praten. Als May niet met Farage wenst te praten, dan is hij ook geen middle man.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zie hem daar eerst maar eens weg te krijgen.
twitter:HuffPostUK twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 14:16:15Donald Trump ‘is a complete maniac’ says top ISIS commander https://t.co/FJ3EBmJXdx https://t.co/1Jzt2X5mbo reageer retweet
Integendeel, veel mensen steunen dat. Misschien niet de meerderheid, waarbij ook de vraag moet worden gesteld of dat de meerderheid van de mensen wel voldoende kennis heeft om autonoom te kunnen kiezen, de meeste mensen hebben immers niet in de gaten dat er netto niet wordt genivelleerd in Nederland, dat alle voordeeltjes die rijkere mensen hebben (waaronder HRA, een lager aandeel aan BTW op hun inkomen en een relatief lage vermogensbelasting) opwegen tegen de licht nivellerenede inkomstenbelasting. Het probleem is dat het hier niet om de lage middenklasse gaat maar om de hoge middenklasse en de 1%. Als de mensen uit de gewone middenklasse zouden begrijpen dat zij de rekening betalen die vanuit de hoge middenklaksse en de 1% wordt doorgeschoven naar hen dan zouden heel wat meer mensen stemmen voor meer nivellering. Alleen komt nivelleren in Nederland al snel op het bordje van de gewone middenklassie te liggen...quote:Op dinsdag 15 november 2016 07:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij gelooft niemand meer in het nivelleringsfeestje van Spekman.
Doe even niet zo absurd demagogigsch! Jij kent het Engelse systeem toch wel goed genoeg dat jij begrijpt dat er daar geen representatieve vertegenwoordiging is? Zelfs Farage zijn vijanden geven aan dat het nergens op slaat dat de UKIP met zo'n groot deel van de stemmen slechts 1 zetel krijgt. Hij heeft een grote en populaire partij, alleen werkt het stelsel tegen hem. Ze kregen de laatste keer 3,8 miljoen stemmen en dat zouden er meer zijn geweest indien ze wel een representatieve vertegenwoordiging zouden hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:34 schreef Nielsch het volgende:
Farage, lid van een partij die welgeteld 1 zetel in het Britse Lagerhuis heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |