Daar hebben ze een website voor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet zo heel veel van gemerkt toen ik er was, en ik heb 8 staten doorkruist. De wegen waren niet bijzonder slecht.
Nu weet ik wel dat veel bruggen een enorme onderhoudsachterstand hebben, maar op welk vlak en in welke regio's is het nog meer zo slecht?
Toch mooi he, een biljonair en een miljonair in dure designer suits in een gouden lift op weg naar een duur penthouse. Nou, die twee hebben de verwende volgevreten elite toch even mooi te kakken gezet zegquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:21 schreef antiderivative het volgende:
Geen idee of het al voorbij gekomen is, maar volgens the Telegraph en the Mirror zal Trump eerst met Farage overleggen voordat hij Theresa May zal spreken.
[ afbeelding ]
Hij zal naar alle waarschijnlijkheid een soort consultant worden inzake de Europese situatie. Nu wil May alsnog snel een afspraak met Donald.
Dit zijn de échte mannen van het volk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toch mooi he, een biljonair en een miljonair in dure desinger suits in een gouden lift op weg naar een duur penthouse. Nou, die twee hebben de elite toch even mooi te kakken gezet zeg
Zo lekker gewoon gebleven, die jongens.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toch mooi he, een biljonair en een miljonair in dure desinger suits in een gouden lift op weg naar een duur penthouse. Nou, die twee hebben de elite toch even mooi te kakken gezet zeg
Hoho, investeren in infrastructuur kost geld. Daarvoor moet je belasting heffen. En dat is natuurlijk not done. Vandaar dat ze in diverse steden in de VS nog steeds houten rioolbuizen uit 1889 hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Obama heeft ook jarenlang gepleit voor extra investeringen in infrastructuur. Amerikaanse infrastructuur is, voor een ontwikkeld land, van een.. deplorabel niveau.
Deze voorstellen zijn continu geblokkeerd door Republikeins congres.
Eikels als het zijn, zal de GOP nu wel instemmen met extra investeringen in infrastructuur en Obama afrekenen op het feit dat hij dit heeft laten liggen.
Bedankt!quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar hebben ze een website voor.
Dat kun je proberen ja, maar dan krijg je met mensen als VP Mike Pence en andere religekkies te maken die direct het aftreden van een schoolhoofd en ontslag van een leraar eisen omdat hij of zij het over voorbehoedsmiddelen wil hebben. Dat terwijl landen waar er juist over voorbehoedsmiddelen wordt gesproken op school (zoals Nederland) de minste tienerzwangerschappen kent.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:05 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen om ze een beetje meer op te voeden ipv tienermoedertje te laten spelen.
quote:Backlash over Donald Trump appointment of man hailed by white supremacists
Mr Trump is considering Richard Grenell as his US ambassador to the United Nations, an appointment that would make him the first openly gay person to fill a Cabinet-level foreign policy post
http://www.independent.co(...)ssador-a7417956.html
Trump zou ook wel eens de eerste president kunnen worden die niet anti-homohuwelijk is bij inauguratie.quote:
Klopt, Trump staat bekend dat hij zeer liberaan en "gay friendly" is. In zijn campagne kwam dit niet naar voren ,omdat hij de "Evangelicals" tevreden moest stellen. Dit zijn zaken die ik wel wist. Waar ik me wel zorgen om maak is de evt benoeming van John Bolton als secretary of state. Dit is nu niet vepaald een vredesstischter en dit staat ook haaks op de ideeen die Trump tot nu toe heeft gehad, betreffende de buitenlandpolitiek.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:45 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Trump zou ook wel eens de eerste president kunnen worden die niet anti-homohuwelijk is bij inauguratie.
Gelukkig staat daar nog een Mike Pence tegenover.quote:
http://triblive.com/opini(...)bama-president-electquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:49 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Klopt, Trump staat bekend dat hij zeer liberaan en "gay friendly" is. In zijn campagne kwam dit niet naar voren ,omdat hij de "Evangelicals" tevreden moest stellen. Dit zijn zaken die ik wel wist. Waar ik me wel zorgen om maak is de evt benoeming van John Bolton als secretary of state. Dit is nu niet vepaald een vredesstischter en dit staat ook haaks op de ideeen die Trump tot nu toe heeft gehad, betreffende de buitenlandpolitiek.
Top. Laten we hopen dat zijn beleid daar ook door wordt gevormd.quote:
quote:Sylvana Simons: ‘Ik heb mezelf te kakken gezet’
Sylvana Simons vindt zelf ook dat ze enorm voor schut stond in de talkshow van Jeroen Pauw. Dat laat ze weten in de eerste aflevering van haar vlogserie in aanloop naar de verkiezingen. Simons beweerde vorige week een interview met Donald Trump te hebben gezien, terwijl dat helemaal niet bestaat. De opnames van haar vlog begonnen uitgerekend op de dag van haar Pauw-blunder. “Ik ben in de socialmediavalkuil gevallen en dat vind ik niet leuk“, zegt ze na afloop van Pauw.
De cameraman dook op Simons nadat Pauw haar aan het eind van de uitzending corrigeerde. “Ik heb stellig beweerd dat ik iets heb gezien wat ik helemaal niet gezien kan hebben. Dat is not a good thing. Daar moet ik mezelf even streng voor toespreken.”
Een dag later komt ze terug op haar mislukte Pauw-optreden. “Ik heb mezelf en plein public voor het hele land te kakken gezet, omdat ik ervan overtuigd was dat ik iets weet, wat niet klopte. Daar slaap ik slecht van.”
“Het heeft me wel iets belangrijks geleerd. Het heeft me doen inzien waarom zo veel mensen zo boos op me zijn. Dat komt door precies datzelfde mechanisme. Dagelijks worden er leugens over mij verspreid. Er zijn websites die beweren dat ik alle blanke mensen haat.”
“Net als hoe ik er van overtuigd was dat ik Donald Trump iets heb horen zeggen wat hij nooit heeft gezegd, zijn mensen er ook van overtuigd dat ik iets heb gezegd.”
Simons hoopt niet dat dit aan haar blijft kleven. “Een fout is pas een fout als je hem niet versteld. Bij deze heb ik hem hersteld en hopelijk kan ik nu met een schone lei verder.”
quote:Trump weerspreekt aantijgingen: ‘Ik ga helemaal niet meevallen’
‘Ik word de grootste tegenvaller die jullie ooit hebben gezien!’
Donald Trump heeft gereageerd op de aantijgingen dat zijn presidentschap zou gaan meevallen. Volgens de gekozen president gaat zijn presidentschap juist enorm tegenvallen: “Mensen zeggen dat ik ga meevallen, maar ik ga helemaal niet meevallen. Ik ga zo hard tegenvallen, dat heb je nog nooit gezien. Ik word de hardste tegenvaller die jullie ooit hebben meegemaakt. Mensen zeggen altijd tegen mij: ‘Jij bent de grootste tegenvaller die er is.’ En ze hebben gelijk.”
Volgens Trump is het een verzinsel van de media dat hij zal meevallen: “De liegende media wil mensen doen geloven dat ik zal bijdraaien. Ze schrijven stukken, zulke slechte stukken, dat ik waarschijnlijk wel zal meevallen als ik in het Witte Huis zit. Ik heb die leugenaars één ding te vertellen: Ik zal niet meevallen. Ik word de grootste tegenvaller die je ooit hebt gezien. Ik word één groot fiasco.”
Eerst de Krim annexeren en Oekraine destabiliseren en dan roepen dat bemoeienis onwenselijk is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:41 schreef Ludachrist het volgende:
Non-interference. Komt hij nu mee.
nja het is niet alsof de VS beter is dan Rusland wat dit betreft.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:41 schreef Ludachrist het volgende:
Non-interference. Komt hij nu mee.
Wel een prima uitgangspunt, een relatie op basis van 'gelijkheid', 'respect' en 'steek je neus niet in onze zaken'.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerst de Krim annexeren en Oekraine destabiliseren en dan roepen dat bemoeienis onwenselijk is.
Wat is die Poetin toch ook een verdomd slimme vent.
Ja dat hoor ik dus steeds.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij staat bekend als white supremacist, de Paus van alt-right en de KKK was in extase door zijn betrokkenheid bij de Trump-campagne.
Dat moet toch wel wat alarmbellen doen rinkelen, me dunkt.
Ja, Planned Parenthood steunen en Pence's middeleeuwse abortus standpunt belachelijk maken was een doorslaggevende factor. Sorry. Even vergeten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 05:54 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds niet helemaal hoe het kan dat jouw kandidaat heeft verloren. Zou het kinderachtige gedrag van de achterban van HRC er iets mee te maken hebben?
Dit is toch eerder absurd/grappig dan echt heel erg.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
“Heb je liever dat je dochter kanker heeft of feministe is
http://www.welingelichtek(...)of-feministe-is.html
Maar verder is is vast heel aardig tegen zijn hond
Het was in de 1e instantie Frankrijk die begon met zich te bemoeien in Libië en het was ook Frankrijk die de meeste bombardementen daar uitvoerde.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:46 schreef studentje7 het volgende:
[..]
nja het is niet alsof de VS beter is dan Rusland wat dit betreft.
Irak zomaar binnenvallen, Lybie destabiliseren, in 8 landen drone strikes uitvoeren.
Beide landen zijn op dit moment walgelijk bezig.
http://www.breitbart.com/(...)a-glorious-heritage/quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:51 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Dit is toch eerder absurd/grappig dan echt heel erg.
Ik ken genoeg mensen die een hekel hebben aan feminisme(feminazi's) en daar ruwe opmerkingen over maken. Een goede vriendin van me studeert ook genderstudies en ik heb haar vaak genoeg getrollt over haar feminisme.
Feninisme anno 2016 heeft ook vrijwel niks meer met gelijke rechten voor vrouwen te maken(gelijke rechten zijn natuurlijk goed) maar is een platform voor mannenhaat geworden.
Alsof Frankrijk iets zou doen als de VS niet ten minste deels in had gestemd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het was in de 1e instantie Frankrijk die begon met zich te bemoeien in Libië en het was ook Frankrijk die de meeste bombardementen daar uitvoerde.
De Fransen hebben niet de militaire macht van de VS, maar zeker dezelfde hang naar unilateralisme. Dat zie je bijvoorbeeld in Afrika wel terug.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:01 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Alsof Frankrijk iets zou doen als de VS niet ten minste deels in had gestemd.
Of je haalt Libie af van het lijstje en dan nog heb je eindeloze blunders en domme interventies.
Ik vind het superrechts, maar niet heel schokkend. De slachtoffers van Charleston worden omschreven als "tragische doden". Maar wat ik zie is dat het onsmakelijk en hard is maar niet racistisch.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
http://www.breitbart.com/(...)a-glorious-heritage/
Nou ja, als je als chef van die website dit soort stukken gewoon laat publiceren, een week of twee na de schietpartij in Charleston, denk ik toch wel dat er een en ander te zeggen valt over Bannon.
Nja dit neemt niks weg van mijn punt .. datquote:Op dinsdag 15 november 2016 14:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Fransen hebben niet de militaire macht van de VS, maar zeker dezelfde hang naar unilateralisme. Dat zie je bijvoorbeeld in Afrika wel terug.
Zo moeilijk is het volgens mij niet om een biografisch stuk over hem te vinden, helemaal na de bekendmaking van gisteren. Bovendien volstaat een blik op Breibart.com ook wel. Die site is walhalla van alt-right.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:48 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik dus steeds.
Maar ik kan gewoon niks vinden qaar ik kan zien dat die racistische of anti semitische uitspraken doet. Dus als iemand even linkje heeft graag.
Als die een racist is moet er toch wat te vinden zijn?
Wellicht is dit wel interessant leesvoer om wat meer inzicht te krijgen in de hele alt-right beweging.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:06 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik vind het superrechts, maar niet heel schokkend. De slachtoffers van Charleston worden omschreven als "tragische doden". Maar wat ik zie is dat het onsmakelijk en hard is maar niet racistisch.
Bovendien.. heeft Trump zich aan het einde van de campagne, toen Bannon aan boord was, niet juist gematigd in zijn toon?
Hier op FOK! ook goed vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wellicht is dit wel interessant leesvoer om wat meer inzicht te krijgen in de hele alt-right beweging.
Is ie daar überhaupt nog lid van?quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:34 schreef Nielsch het volgende:
Farage is boos omdat May heeft gezegd dat ze hem niet hoeft als middle man tussen haar en Trump
Farage, lid van een partij die welgeteld 1 zetel in het Britse Lagerhuis heeft.
Hij zit in het Europees parlement (al komt hij daar ook weinig opdagen).quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is ie daar überhaupt nog lid van?
Niet van het Lagerhuis, wel van UKIPquote:Op dinsdag 15 november 2016 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is ie daar überhaupt nog lid van?
Zie hem daar eerst maar eens weg te krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:34 schreef Nielsch het volgende:
Farage is boos omdat May heeft gezegd dat ze hem niet hoeft als middle man tussen haar en Trump
Dat is natuurlijk vrij eenvoudig. Een middle man moet me beide partijen praten. Als May niet met Farage wenst te praten, dan is hij ook geen middle man.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zie hem daar eerst maar eens weg te krijgen.
twitter:HuffPostUK twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 14:16:15Donald Trump ‘is a complete maniac’ says top ISIS commander https://t.co/FJ3EBmJXdx https://t.co/1Jzt2X5mbo reageer retweet
Integendeel, veel mensen steunen dat. Misschien niet de meerderheid, waarbij ook de vraag moet worden gesteld of dat de meerderheid van de mensen wel voldoende kennis heeft om autonoom te kunnen kiezen, de meeste mensen hebben immers niet in de gaten dat er netto niet wordt genivelleerd in Nederland, dat alle voordeeltjes die rijkere mensen hebben (waaronder HRA, een lager aandeel aan BTW op hun inkomen en een relatief lage vermogensbelasting) opwegen tegen de licht nivellerenede inkomstenbelasting. Het probleem is dat het hier niet om de lage middenklasse gaat maar om de hoge middenklasse en de 1%. Als de mensen uit de gewone middenklasse zouden begrijpen dat zij de rekening betalen die vanuit de hoge middenklaksse en de 1% wordt doorgeschoven naar hen dan zouden heel wat meer mensen stemmen voor meer nivellering. Alleen komt nivelleren in Nederland al snel op het bordje van de gewone middenklassie te liggen...quote:Op dinsdag 15 november 2016 07:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij gelooft niemand meer in het nivelleringsfeestje van Spekman.
Doe even niet zo absurd demagogigsch! Jij kent het Engelse systeem toch wel goed genoeg dat jij begrijpt dat er daar geen representatieve vertegenwoordiging is? Zelfs Farage zijn vijanden geven aan dat het nergens op slaat dat de UKIP met zo'n groot deel van de stemmen slechts 1 zetel krijgt. Hij heeft een grote en populaire partij, alleen werkt het stelsel tegen hem. Ze kregen de laatste keer 3,8 miljoen stemmen en dat zouden er meer zijn geweest indien ze wel een representatieve vertegenwoordiging zouden hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:34 schreef Nielsch het volgende:
Farage, lid van een partij die welgeteld 1 zetel in het Britse Lagerhuis heeft.
Overigens gemiste kans om "biglier" te gebruiken.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 14:34:43If the election were based on total popular vote I would have campaigned in N.Y. Florida and California and won even bigger and more easily reageer retweet
Je bedoelt tumblrfeminisme of feminazi's. Ik vind het nogal onrechtvaardig tegenover echte feministen om ze op dezelfde stapel als dat clubje mannenhaters te gooien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:51 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die een hekel hebben aan feminisme(feminazi's) en daar ruwe opmerkingen over maken. Een goede vriendin van me studeert ook genderstudies en ik heb haar vaak genoeg getrollt over haar feminisme.
Feninisme anno 2016 heeft ook vrijwel niks meer met gelijke rechten voor vrouwen te maken(gelijke rechten zijn natuurlijk goed) maar is een platform voor mannenhaat geworden.
Wat betreft die popular vote, momenteel is het in het nieuws dat er ongeveer 3 miljoen illegale stemmen tussen zouden hebben gezeten. Even afwachten nog...quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Geen paniek.Overigens gemiste kans om "biglier" te gebruiken.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 14:34:43If the election were based on total popular vote I would have campaigned in N.Y. Florida and California and won even bigger and more easily reageer retweet
illegalen kunnen toch niet stemmen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat betreft die popular vote, momenteel is het in het nieuws dat er ongeveer 3 miljoen illegale stemmen tussen zouden hebben gezeten. Even afwachten nog...
Kan die man zich niet gewoon gaan concentreren op zijn nieuwe functie, in plaats van dat soort kleinzielige de wereld in te sturen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Geen paniek.Overigens gemiste kans om "biglier" te gebruiken.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 14:34:43If the election were based on total popular vote I would have campaigned in N.Y. Florida and California and won even bigger and more easily reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat betreft die popular vote, momenteel is het in het nieuws dat er ongeveer 3 miljoen illegale stemmen tussen zouden hebben gezeten. Even afwachten nog...
Aan de andere kant is het ook niet helemaal zuiver verlopen met die lijsten met dubbel namen. Even afwachten nog...
Hoe dan ook vind ik een verschil van pak hem beet 500000 niet heel erg belangrijk, dat is zoiets als wanneer je in Nederland pak hem beet 25000 stemmen verschil hebt in een race tussen twee kandidaten. Big deal.
quote:Phantom Phixer: Trump Won Popular Vote If 3 Million Illegal Alien Votes for Hillary Clinton Are Disqualified
Categories: Corruption,Cultural Intelligence,Government,Law Enforcement,Media
Phantom PhixerTrump may have won popular vote
Three million votes in the U.S. presidential election were cast by illegal aliens, according to Greg Phillips of the VoteFraud.org organization.
If true, this would mean that Donald Trump still won the contest despite widespread vote fraud and almost certainly won the popular vote.
“We have verified more than three million votes cast by non-citizens,” tweeted Phillips after reporting that the group had completed an analysis of a database of 180 million voter registrations.
Read full post with additional links.
Phi Beta Iota: There was electoral fraud on both sides, but Clinton’s fraud was easily ten times greater as actually executed (dead voters, illegal aliens) and would have been twenty to thirty times greater had she not made the mistake of drawing people’s attention to ballot tampering by the Russians when it was actually her campaign — this led honest elements of the US Government to shut down most but not all of those paths. Below is the Stanford University depiction of how she cheated Bernie Sanders out of the Democratic nomination by stealing 13 states without paper ballot access. The children rioting in the streets, led by paid agitators probably funded by George Soros, are ignorant. They have no idea how the system is rigged twelve ways, nor do they understand that whoever “wins” in a two-party presidency is a “fringe” president because only 27% of the eligible voters voted for the winning candidate — in this particular race, 47% of all eligible voters chose not to vote — such is the disgrace we call “democracy.”
Pence is de assassination insurance van Trump.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig staat daar nog een Mike Pence tegenover.
Wat is er mis met deze tweet?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan die man zich niet gewoon gaan concentreren op zijn nieuwe functie, in plaats van dat soort kleinzielige de wereld in te sturen?
quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Hoe wordt dat gecontroleerd?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:15 schreef KingRadler het volgende:
[..]
illegalen kunnen toch niet stemmen?
Iemand van 70 verandert niet meer. Zeker niet als hij Donald Trump heet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan die man zich niet gewoon gaan concentreren op zijn nieuwe functie, in plaats van dat soort kleinzielige de wereld in te sturen?
BNW much?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Pence is de assassination insurance van Trump.
Al die special snowflakes die nu zo hard aan het janken zijn over Trump weten niet wat hun overkomt mocht Trump per ongeluk door zo'n extreem links jankfiguur worden omgelegd en Pence wordt dan president.
Verder heeft de VP eigenlijk vrij weinig macht.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:51 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Hear, hear, jongens. Wat die feminazi's doen heeft werkelijk niets met feminisme te maken, dit zet de emancipatiebeweging juist terug. Ik ben een groot voorstander van emancipatie (d'uh) maar deze mensen slaan door. Tegenwoordig krijgen vrouwen exact dezelfde kansen voor wat ze willen doen, soms worden ze zelfs voorgetrokken, bijvoorbeeld als ze een soldate, politieagente of politica willen worden (veel slappere eisen).quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je bedoelt tumblrfeminisme of feminazi's. Ik vind het nogal onrechtvaardig tegenover echte feministen om ze op dezelfde stapel als dat clubje mannenhaters te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooguit kan je nog wat verbeteren door bijvoorbeeld het zwangerschapsverlof voor mannen uit te breiden en te stimuleren dat vaders die graag thuis willen blijven voor kinderen dat net zo gemakkelijk kunnen doen als moeders. Buiten dat beschouw ik de emancipatiebeweging al enige tijd als voltooid.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Die link stuurt me naar deze site. Dat kan niet anders dan een uiterst betrouwbaar onderzoek zijn geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |