abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166666127
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 21:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel absurd dat ze dat misbruiken om eerlijke aanvallen op de inhoud zelf te voorkomen. Je weet wel, dingen zoals dat ze betaald wordt door WallStreet, farmaceutische bedrijven, legerbedrijven etc.
Dingen zoals het veelvuldige geflipflop.
Dingen zoals hoe de Clintons een hoop zwarte mensen in de bak lieten gooien.
Dat was nog het meest irritante van die hele campagne van Clinton. Dat heulen met de 'minorities'. Youtube staat vol met momenten van de Clinton familie over hoe ze werkelijk denken en dat zou dan ineens niet relevant zijn, want oud. Zo'n Tim Kaine nemen omdat ie lekker tijdens de rallies Spaans kan gaan spreken ipv een fatsoenlijke running mate. Het uitnodigen van rappers en celebs...

Van de week was er een docu op TV over de historische TV debatten tussen 2 intellectuelen van beide kampen in 1968, tijdens de verkiezingen. Gore Vidal (Dem) vs. William Buckley (Rep). En op een gegeven moment kwam er een quote langs van Vidal. Ik moest direct denken aan de huidige situatie:

There is only one party in the United States, the Property Party . . . and it has two right wings: Republican and Democrat. Republicans are a bit stupider, more rigid, more doctrinaire in their laissez-faire capitalism than the Democrats, who are cuter, prettier, a bit more corrupt and more willing than the Republicans to make small adjustments when the poor, the black, the anti-imperialists get out of hand. But, essentially, there is no difference between the two parties.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  dinsdag 15 november 2016 @ 10:59:20 #177
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_166666134
Ik las hier een stuk als de media gewoon zijn werk had gedaan dan was banken crisis eerder naar voren gekomen. Het is hetzelfde bij de voorspelling van Amerikaanse verkiezingen.

http://www.usatoday.com/s(...)ction-fail/93649836/

Ik hoop dat de Media op de wereld eindelijk eens gaat veranderen.
Trump heeft gewoon voor een media revolutie gezorgd.
pi_166666277
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 10:53 schreef J.B. het volgende:

[..]

Zoals Gingrich al zei doen feiten niet ter zake, het gaat er tenslotte om wat mensen 'voelen' :+
Op zich heeft hij daar een punt dat ook altijd mooi geïllustreerd wordt door mensen te vragen wat ze enerzijds vinden / verwachten van de staat van het land en anderzijds van hun eigen persoonlijke situatie: "Wat vind u van de staat van het land? De hele economie gaat naar de klote, we gaan er allemaal aan! Hoe gaat het met uw persoonlijke situatie? Wel prima, eigenlijk.". Daar valt bijna niet tegen te vechten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166666598
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 10:39 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Obama heeft ook jarenlang gepleit voor extra investeringen in infrastructuur. Amerikaanse infrastructuur is, voor een ontwikkeld land, van een.. deplorabel niveau.
Deze voorstellen zijn continu geblokkeerd door Republikeins congres.

Eikels als het zijn, zal de GOP nu wel instemmen met extra investeringen in infrastructuur en Obama afrekenen op het feit dat hij dit heeft laten liggen.
Ik heb er eigenlijk niet zo heel veel van gemerkt toen ik er was, en ik heb 8 staten doorkruist. De wegen waren niet bijzonder slecht.

Nu weet ik wel dat veel bruggen een enorme onderhoudsachterstand hebben, maar op welk vlak en in welke regio's is het nog meer zo slecht?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2016 11:19:14 ]
  dinsdag 15 november 2016 @ 11:22:23 #180
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166666697
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 10:59 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Dat was nog het meest irritante van die hele campagne van Clinton. Dat heulen met de 'minorities'. Youtube staat vol met momenten van de Clinton familie over hoe ze werkelijk denken en dat zou dan ineens niet relevant zijn, want oud. Zo'n Tim Kaine nemen omdat ie lekker tijdens de rallies Spaans kan gaan spreken ipv een fatsoenlijke running mate. Het uitnodigen van rappers en celebs...

Van de week was er een docu op TV over de historische TV debatten tussen 2 intellectuelen van beide kampen in 1968, tijdens de verkiezingen. Gore Vidal (Dem) vs. William Buckley (Rep). En op een gegeven moment kwam er een quote langs van Vidal. Ik moest direct denken aan de huidige situatie:

There is only one party in the United States, the Property Party . . . and it has two right wings: Republican and Democrat. Republicans are a bit stupider, more rigid, more doctrinaire in their laissez-faire capitalism than the Democrats, who are cuter, prettier, a bit more corrupt and more willing than the Republicans to make small adjustments when the poor, the black, the anti-imperialists get out of hand. But, essentially, there is no difference between the two parties.
Het grote probleem van Hillary was dat ze gewoon gemaakt en nep overkwam. Omdat ze gemaakt en nep is. Als ik haar zag kreeg ik altijd een unheimisch gevoel, zo van, jij doet en zegt nu dit, maar je denkt heel anders.
Trump is tenminste niet gemaakt.
The End Times are wild
pi_166666753
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2016 11:17 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb er eigenlijk niet zo heel veel van gemerkt toen ik er was, en ik heb 8 staten doorkruist. De wegen waren niet bijzonder slecht.

Nu weet ik wel dat veel bruggen een enorme onderhoudsachterstand hebben, maar op welk vlak en in welke regio's is het nog meer zo slecht?
Daar hebben ze een website voor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166666981
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 10:21 schreef antiderivative het volgende:
Geen idee of het al voorbij gekomen is, maar volgens the Telegraph en the Mirror zal Trump eerst met Farage overleggen voordat hij Theresa May zal spreken.

[ afbeelding ]

Hij zal naar alle waarschijnlijkheid een soort consultant worden inzake de Europese situatie. Nu wil May alsnog snel een afspraak met Donald.
Toch mooi he, een biljonair en een miljonair in dure designer suits in een gouden lift op weg naar een duur penthouse. Nou, die twee hebben de verwende volgevreten elite toch even mooi te kakken gezet zeg :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2016 14:30:40 ]
pi_166666999
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 november 2016 11:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Toch mooi he, een biljonair en een miljonair in dure desinger suits in een gouden lift op weg naar een duur penthouse. Nou, die twee hebben de elite toch even mooi te kakken gezet zeg :D
Dit zijn de échte mannen van het volk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_166667003
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 november 2016 11:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Toch mooi he, een biljonair en een miljonair in dure desinger suits in een gouden lift op weg naar een duur penthouse. Nou, die twee hebben de elite toch even mooi te kakken gezet zeg :D
Zo lekker gewoon gebleven, die jongens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166667037
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 10:39 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Obama heeft ook jarenlang gepleit voor extra investeringen in infrastructuur. Amerikaanse infrastructuur is, voor een ontwikkeld land, van een.. deplorabel niveau.
Deze voorstellen zijn continu geblokkeerd door Republikeins congres.

Eikels als het zijn, zal de GOP nu wel instemmen met extra investeringen in infrastructuur en Obama afrekenen op het feit dat hij dit heeft laten liggen.
Hoho, investeren in infrastructuur kost geld. Daarvoor moet je belasting heffen. En dat is natuurlijk not done. Vandaar dat ze in diverse steden in de VS nog steeds houten rioolbuizen uit 1889 hebben :D
pi_166667099
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 11:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar hebben ze een website voor.
Bedankt!
pi_166667229
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 10:05 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Je kunt ook proberen om ze een beetje meer op te voeden ipv tienermoedertje te laten spelen.
Dat kun je proberen ja, maar dan krijg je met mensen als VP Mike Pence en andere religekkies te maken die direct het aftreden van een schoolhoofd en ontslag van een leraar eisen omdat hij of zij het over voorbehoedsmiddelen wil hebben. Dat terwijl landen waar er juist over voorbehoedsmiddelen wordt gesproken op school (zoals Nederland) de minste tienerzwangerschappen kent.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2016 11:43:27 ]
pi_166667555
Hoezo homofoob....?

quote:
Backlash over Donald Trump appointment of man hailed by white supremacists
Mr Trump is considering Richard Grenell as his US ambassador to the United Nations, an appointment that would make him the first openly gay person to fill a Cabinet-level foreign policy post

http://www.independent.co(...)ssador-a7417956.html

pi_166668564
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 11:55 schreef hunter2011 het volgende:
Hoezo homofoob....?

[..]

Trump zou ook wel eens de eerste president kunnen worden die niet anti-homohuwelijk is bij inauguratie.
  dinsdag 15 november 2016 @ 12:49:39 #190
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_166668648
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:45 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Trump zou ook wel eens de eerste president kunnen worden die niet anti-homohuwelijk is bij inauguratie.
Klopt, Trump staat bekend dat hij zeer liberaan en "gay friendly" is. In zijn campagne kwam dit niet naar voren ,omdat hij de "Evangelicals" tevreden moest stellen. Dit zijn zaken die ik wel wist. Waar ik me wel zorgen om maak is de evt benoeming van John Bolton als secretary of state. Dit is nu niet vepaald een vredesstischter en dit staat ook haaks op de ideeen die Trump tot nu toe heeft gehad, betreffende de buitenlandpolitiek.
pi_166668729
quote:
Hoezo homofoob....?

[..]

Gelukkig staat daar nog een Mike Pence tegenover.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 15 november 2016 @ 12:57:42 #192
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166668771
Ik hoop dat hij Pence wat dat betreft strak aan de lijn houdt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 15 november 2016 @ 13:00:05 #193
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_166668808
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:49 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Klopt, Trump staat bekend dat hij zeer liberaan en "gay friendly" is. In zijn campagne kwam dit niet naar voren ,omdat hij de "Evangelicals" tevreden moest stellen. Dit zijn zaken die ik wel wist. Waar ik me wel zorgen om maak is de evt benoeming van John Bolton als secretary of state. Dit is nu niet vepaald een vredesstischter en dit staat ook haaks op de ideeen die Trump tot nu toe heeft gehad, betreffende de buitenlandpolitiek.
http://triblive.com/opini(...)bama-president-elect

Staan al met al toch niet zulke rare dingen in. Gezien het feit dat Bolton Trump altijd heeft gesteund en echt een door de wol geverfde no nonsense politicus is, past hij wel in het plaatje.
pi_166668812
quote:
Hoezo homofoob....?

[..]

Top. Laten we hopen dat zijn beleid daar ook door wordt gevormd.
pi_166668862
Sylvana Simons :W :W :W

http://www.mediacourant.n(...)elf-te-kakken-gezet/

quote:
Sylvana Simons: ‘Ik heb mezelf te kakken gezet’

Sylvana Simons vindt zelf ook dat ze enorm voor schut stond in de talkshow van Jeroen Pauw. Dat laat ze weten in de eerste aflevering van haar vlogserie in aanloop naar de verkiezingen. Simons beweerde vorige week een interview met Donald Trump te hebben gezien, terwijl dat helemaal niet bestaat. De opnames van haar vlog begonnen uitgerekend op de dag van haar Pauw-blunder. “Ik ben in de socialmediavalkuil gevallen en dat vind ik niet leuk“, zegt ze na afloop van Pauw.
De cameraman dook op Simons nadat Pauw haar aan het eind van de uitzending corrigeerde. “Ik heb stellig beweerd dat ik iets heb gezien wat ik helemaal niet gezien kan hebben. Dat is not a good thing. Daar moet ik mezelf even streng voor toespreken.”

Een dag later komt ze terug op haar mislukte Pauw-optreden. “Ik heb mezelf en plein public voor het hele land te kakken gezet, omdat ik ervan overtuigd was dat ik iets weet, wat niet klopte. Daar slaap ik slecht van.”

“Het heeft me wel iets belangrijks geleerd. Het heeft me doen inzien waarom zo veel mensen zo boos op me zijn. Dat komt door precies datzelfde mechanisme. Dagelijks worden er leugens over mij verspreid. Er zijn websites die beweren dat ik alle blanke mensen haat.”

“Net als hoe ik er van overtuigd was dat ik Donald Trump iets heb horen zeggen wat hij nooit heeft gezegd, zijn mensen er ook van overtuigd dat ik iets heb gezegd.”

Simons hoopt niet dat dit aan haar blijft kleven. “Een fout is pas een fout als je hem niet versteld. Bij deze heb ik hem hersteld en hopelijk kan ik nu met een schone lei verder.”
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 13:13:16 #196
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_166669031
quote:
Trump weerspreekt aantijgingen: ‘Ik ga helemaal niet meevallen’
‘Ik word de grootste tegenvaller die jullie ooit hebben gezien!’

Donald Trump heeft gereageerd op de aantijgingen dat zijn presidentschap zou gaan meevallen. Volgens de gekozen president gaat zijn presidentschap juist enorm tegenvallen: “Mensen zeggen dat ik ga meevallen, maar ik ga helemaal niet meevallen. Ik ga zo hard tegenvallen, dat heb je nog nooit gezien. Ik word de hardste tegenvaller die jullie ooit hebben meegemaakt. Mensen zeggen altijd tegen mij: ‘Jij bent de grootste tegenvaller die er is.’ En ze hebben gelijk.”

Volgens Trump is het een verzinsel van de media dat hij zal meevallen: “De liegende media wil mensen doen geloven dat ik zal bijdraaien. Ze schrijven stukken, zulke slechte stukken, dat ik waarschijnlijk wel zal meevallen als ik in het Witte Huis zit. Ik heb die leugenaars één ding te vertellen: Ik zal niet meevallen. Ik word de grootste tegenvaller die je ooit hebt gezien. Ik word één groot fiasco.”

[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 15-11-2016 13:20:10 ]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 november 2016 @ 13:16:40 #197
426493 crew  PippenScottie
pi_166669080
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:13 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Not sure if speld or real. ;)
My friends all drive horses
  dinsdag 15 november 2016 @ 13:40:10 #198
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166669569

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166669593
Non-interference :') . Komt hij nu mee.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166669633
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:41 schreef Ludachrist het volgende:
Non-interference :') . Komt hij nu mee.
Eerst de Krim annexeren en Oekraine destabiliseren en dan roepen dat bemoeienis onwenselijk is.

Wat is die Poetin toch ook een verdomd slimme vent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')